Lifestyle

Komentari 3

Prijedlozi za vegetarijanski roštilj: Od burgera do namaza za kruh ispečen na žaru

Prijedlozi za vegetarijanski roštilj: Od burgera do namaza za kruh ispečen na žaru

Donosimo vam pet odličnih recepata - za dvije vrste vege burgera, aromatične krumpire te za dvije vrste namaza koji će se topiti u ustima kad ih namažete na tople šnite kruha ili komade povrća

Burgeri od leće, riže i povrća

Začine u ove burgere možete dodati po želji, ovisno jedu li ih odrasli koji vole pikantno ili djeca - muškatni oraščić, peršin, slatku crvenu papriku, ljute papričice, češnjak, origano, vlasac... Možete u njih umiješati i preprženi luk, to će im dati posebnu aromu. 

POGLEDAJTE VIDEO Superhrana budućnosti:

Sastojci za otprilike 15 komada: 

Postupak:

Sve sastojke dobro pomiješajte pa radite oblike hamburgera. Ispecite ih na roštilju (na izbušenoj i uljem premazanoj aluminijskoj foliji ili na širokim rešetkama) pa stavite u peciva za hamburger i dodajte umake po želji, salatu, povrće... 

Burger od cikle i slanutka

Sastojci:

Postupak:

Protisnite slanutak vilicom, ali ne da bude posve glatka smjesa, neka ostane pokoji komadić. U to naribajte ciklu i dodajte luk, krušne mrvice i jaje. Sve dobro promiješajte. Zatim u to dodajte komade feta sira i pazite da se ne raspadnu smjesi.

Oblikujte četiri burgera pa ostavite u hladnjaku oko pola sata. Pecite ih na roštilju (na izbušenoj i uljem premazanoj aluminijskoj foliji ili na širokim rešetkama) tri do 4 minute sa svake strane. Kada su gotovi, stavite ih u peciva pa po želji slažite salatu, rajčicu, majonezu, kečap, senf...

Aromatični krumpir u foliji

Izaberite srednje velike krumpire s tankom korom, podjednake veličine. Koru ne gulite već operite dobro pod vodom, a potom tanki sloj površine krumpira odrežite kako bi stajao ravno na podlozi.

Stavite ga na dasku, između dvije kuhače (one služe da krumpir ne zarežete nožem do kraja) i režite ga na tanke šnitice. Prelijte ga s malo ulja tako da u svaki prorez uđe dio. Posolite i začinite aromatičnim začinima po želji (origano, bosiljak, čili, kajenski papar...) Upakirajte ga u aluminijsku foliju i pecite polako na roštilju, na laganoj vatri (na rubu rešetke).

Savjeti više: Između šnitica krumpira možete staviti malo parmezana. 

Namaz od avokada i češnjaka

Sastojci: 

Priprema:

Ubacite sve sastojke u blender i blendajte dok smjesa ne postane skroz glatka. Namaz stavite u posudicu, poklopite i držite u hladnjaku. Poslužite uz vruće krumpire ili neko drugo povrće. Također, ovaj namaz, ali i onaj od slanutka, odlično idu uz hrskave šnite kruha ispečenih na roštilju.

Homemade chickpea hummus bowl with pita chips and paprika

Namaz od slanutka

Sastojci:

Priprema:

Stavite sve sastojke u blender i miksajte dok smjesa ne postane posve glatka. Namaz čuvajte u hladnjaku. Poslužite uz kruh ili hrskavo povrće s roštilja.

Online Chill&Grill 2021. širi se diljem Hrvatske, a očekuje vas više od mjesec dana roštiljanja, dobre mjuze, konkretnih nagrada i fine klope! Prijavite se i osvojite nagrade na www.chillgrill.hr!

Partneri projekta su Karlovačko, Podravka, Mesna industrija Ravlić, Meggle, Zvijezda i Cromaris.

Najčitaniji članci