Obavijesti

Lifestyle

Komentari 1

Radi reklamnih skandala, mega kompanija Kering zaposlila je - direktora za sigurnost brenda

Radi reklamnih skandala, mega kompanija Kering zaposlila je - direktora za sigurnost brenda

Carstvo Kering jedan je od najvećih modnih igrača na svijetu te je vlasnik brendova kao što su Gucci, Saint Laurent, Bottega Veneta, Balenciaga, Alexander McQueen i Brioni

VIDEO

Kraj prošle godine obilježio je jedan od najvećih skandala u svijetu mode, a posljedica je narušen imidž kuće Balenciaga, koja je posljednjih sezona bila jedna od najmoćnijih na svijetu.

Kampanje s djecom, dokumentima koji se tiču sudskih slučajeva sa zlostavljanjem djece, kao i čitav set koji uključuje rasturene medvjediće utegnute u kožnato remenje izazvali su u javnosti neviđeni 'hejt' te je Balenciaga morala sve to povući iz javnosti. Ljudi su krenuli snimati videe u kojima režu njihove stvari, brend je postao apsolutno nepoželjan. Kreativni direktor Demna Gvasalia nedavno se ispričao za sve te najavio novi smjer kuće.

POGLEDAJTE VIDEO:

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

Pokretanje videa...

Zagreb, Tekstilno tehnoloski fakultet, Korzeti reciklaza i odrzivost. 01:59

No, kako bi dokazali da su lekciju naučili, kompanija Kering, vlasnik brenda Balenciaga, izmislila je novo radno mjesto. Predsjednik i izvršni direktor mega kompanije Francois-Henri Pinault više ništa ne propušta slučaju, pa će novi direktor za sigurnost biti dežurni 'policajac' za sve kampanje i snimanja svih njihovih brendova. Naime, dosadašnji je modus operandi dao više samostalnosti kompanijama unutar kuće, a to su: Gucci, Saint Laurent, Bottega Veneta, Balenciaga, Alexander McQueen i Brioni.

U Ganu svaki tjedan stiže oko 15 milijuna komada rabljene robe
U Ganu svaki tjedan stiže oko 15 milijuna komada rabljene robe

No, to se sada mijenja te će sve one odgovarati jednom timu, odnosno direktoru za sigurnost, kad je o snimanju kampanja riječ. I ne samo to, već sve što ide 'van', odnosno u javnost, morat će proći stroge kontrole jer u pitanju je zarada čitave kompanije, a one su višemilijunske. A kad imidž krene prema dolje, gubici su isto tako ogromni.

Kad je imidž narušen, posljedice traju mjesecima, a njima treba brzinsko popravljanje. Iako su se ispričali, skandali su ostavili značajnu 'ranu' brendovima, što znači pad profita.

- Balenciaga još mora puno raditi kako bi vratila svoj imidž u Sjedinjenim Državama. Priznajem da je bilo pogrešnih procjena, povukli smo sve što je bilo upitno. Poduzet ćemo zato korake u smjeru sigurnosti naših brendova, odnosno sadržaja koji objavljujemo. Direktor za sigurnost će pomno pregledati, ispitati i procijeniti kampanje te načine na koji bi ih publika mogla percipirati i kritizirati - istaknuo je Pinault, piše nss.

Kožnjaci kao posveta jurilicama: Frajerske kreacije za fantastičan urbani stil okrunjen bojama
Kožnjaci kao posveta jurilicama: Frajerske kreacije za fantastičan urbani stil okrunjen bojama

Kering će također angažirati vanjsku agenciju za nadzor marketinga i oglašavanja. Ujedno najavljuju da će Balenciagina nova modna revija, koja će se održati za 5. ožujka u Parizu, ponovno staviti fokus na odjeću, a ne na slavne osobe.

Modna scena nerijetko se nađe u skandalu, no najviše se pamte oni dramatični koji na koncu brendu sruše imidž. I to se zna dogoditi velikim brendovima, pa se o tome priča godinama. Jedan od sličnih slučajeva bio je onaj kad je dvojac Dolce & Gabbane 2018. u Kini prikazao kampanju na kojoj su manekenke jele talijansku hranu s kineskim štapićima.

Iako su dizajneri željeli na kreativan način prikazati simbiozu kultura, kampanja je naišla na negodovanje lokalaca te je ubrzo napravila mali modni 'požar'. Morali su kampanju maknuti iz Kine te je sve to loše utjecalo na imidž brenda kroz neko vrijeme.

Sada sve više kompanija ima direktore za raznolikost koji zaposlenike uče o kulturama, koje su njihove specifičnosti, običaji i slično. To je tako s globalizacijom mode - jedna stvar nema isto značenje posvuda u svijetu. A modni brendovi, direktori i financijaši itekako moraju biti upućeni u to kako tko što doživljava. Jer će inače gubiti novac, a to nije dozvoljeno.

POGLEDAJTE VIDEO: DANKO AŽIĆ REAGIRAO NA 'MAMIĆEV REP'

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 1
VIDEO

Stiže nagla promjena vremena: Evo kako utječe na zdravlje, tko mora paziti i kako si pomoći
SUNCE, KIŠA, SNIJEG...

Stiže nagla promjena vremena: Evo kako utječe na zdravlje, tko mora paziti i kako si pomoći

Svaka promjena atmosferskog tlaka, temperature i vlažnosti zraka može nepovoljno utjecati na zdravlje, pa valja znati kako se zaštiti i osnažiti imunitet

Dnevni horoskop za utorak 16. travnja: Bik se mora dokazati, Lavovi briljiraju u komunikaciji
KOME ĆE SVANUTI, A KOME SMRKNUTI

Dnevni horoskop za utorak 16. travnja: Bik se mora dokazati, Lavovi briljiraju u komunikaciji

Pročitajte dnevni horoskop za utorak 16. travnja i saznajte koga očekuje uspjeh na poslu ili u financijama, kakva je situacija na ljubavnom planu, ali i tko mora pripaziti na zdravlje
Naučite kako pohati meso, uz puno manje masnoće i dima
SUPER TRIK

Naučite kako pohati meso, uz puno manje masnoće i dima

Pohanje hrane u pećnici puno je ugodniji i lakši posao nego na tavi. Kuća ne smrdi toliko, ulje ne šprica po cijeloj kuhinji, treba ga manje, a ono što pripremite nije toliko masno