Obavijesti

Lifestyle

Komentari 16

Šalice mira vole svi: Što bi ti falilo ispod nekog našeg neba?

Tonka Hlupić u jednoj je noći ideju provela u djelo i sad sama izrađuje oslikane starinske lončiće, vodi društvene mreže i promovira svoje proizvode

VIDEO

Oduvijek volim stari bakin pribor za jelo, tanjure i lončiće, a sama ideja oko proizvoda koji “govori” - odnosno koji je oslikan citatima i posebnim porukama - postoji već dugo.

Osobna želja za malim metalnim lončićem još duže. I tako je spoj toga dvoje jednostavno jednu sunčanu subotu ujutro dobio svoje ime Šalica Mira.


Već sljedećeg jutra bila sam zatrpana upitima i narudžbama, tako da u ovo kratko vrijeme već velik broj ljudi uživa u svojim šalicama mira, priča Tonka Hlupić, autorica ideje o oslikanim emajliranim lončićima za kavu koje pomalo pretvara u ‘ozbiljan’ posao. Trenutno je u procesu registracije obrta i to kućne radinosti, što zasad najbolje odgovara njenim potrebama, budući da je Šalica Mira krenula slučajno i brzo, te na činjenicu da je i dalje stalno zaposlena u odjelu marketinga jedne veće hrvatske firme.

- S vremenom ćemo vidjeti kako će proizvod biti prihvaćen i u kojim smjerovima će se brend širiti - kaže naša sugovornica.
Trenutno nema prostor u kojem bi izrađivala šalice, niti o njemu razmišlja i sve radi sama.


- Šalice oslikavam u vlastitom domu.

- Nakon radnog dana, u popodnevnim satima, obično zauzmem svoju najdražu pozu za crtanje, pripremim boje i šalice i ovisno o broju narudžbi krenem raditi, priča Tonka. Materijali i boje za oslikavanje te zaštitni premazi i ostali potrošni materijal nisu bili problem, dodaje, no potraga za lončićima trajala je dugo. Pregovori oko nabave protezali su se od Poljske, Njemačke, Slovenije i Srbije. Na kraju sam se odlučila za suradnju s jednom hrvatskom firmom. Lončići su ručno izrađeni, tako da postoje manja odstupanja između svakoga, što ih u konačnici čini unikatnima.

- Podršku mi je pružila udruga Kuća hrvatskog dizajna koja okuplja mlade umjetnike. Kao što sam već rekla, zaposlena sam u odjelu marketinga. Ta činjenica olakšava i početke u podizanju nekog branda, čisto iz iskustva koje sam imala priliku steći iz dosadašnjeg rada.


Prije marketinških voda, prva ljubav bio je grafički dizajn, kojim se također bavi u slobodno vrijeme. Logičan slijed događaja bio je pokretanje vlastite linije proizvoda i bilo je pitanje vremena za koju ću se od svojih ideja odlučiti i uložiti vlastita sredstva u pokretanje poslovanja, priča Tonka.

Dodaje da joj je poznavanje tehnike tiska, suradnja s većinom većih tiskara u Hrvatskoj, kao i poznavanje tržišta ponude kreativnih i digitalnih agencija olakšalo lansiranje prvih šalica i izradu promotivnih materijala.

- Samim time, smanjila sam vrijeme koje bih utrošila na istraživanje ponude, te sam točno znala kakve promotivne materijale želim i gdje ću ih otisnuti, te kakvo će biti pakiranje šalica. Smanjeni su i troškovi izrade materijala, a zbog branše u kojoj radim, vođenje društvenih mreža mi također ne predstavlja problem. Vjerujem da je velikom broju ljudi, osobito populacije koji izrađuju rukotvorine ova tema nepoznata i da se često gube u prostranstvima digitalnog oglašavanja. Žao mi je što u Hrvatskoj ne postoji veći odaziv baš te populacije na radionice i predavanja koje agencije, organizacije i udruge često organiziraju - ističe Tonka kojoj iskustvo pomaže i u postavljanju ciljeva.

- Cilj je do kraja godine osigurati kvalitetan web, pokrenuti webshop, napraviti par promocija po sajmovima i uložiti više vremena u društvene mreže. Želja je da brand i poruke koje nosi živi dugo, ili barem dok postoji interes. U skladu s tim brand će se razvijati - kaže mlada poduzetnica čiji su citati na šalicama odraz trenutnog stanja i razmišljanja.


- Kroz pola godine, godinu zasigurno će se i oni mijenjati. Možda će postati još glasniji u pogledu kritike prema društvu i stanja u zemlji, možda će postati sarkastični, ili će se pak pojaviti veća količina zaljubljenih korisnika, pa će prevladati ljubavni. To se ne može predvidjeti i osobno me veseli promatrati kako će šalice s vremenom disati i živjeti - kaže i napominje da oglašavanje ne mora biti skupo.

- Ukupno je uloženo 150 kuna tijekom dva mjeseca na promociju na Instagramu, te jednu promociju na Facebooku. Ovaj iznos je mali, a koristio je zapravo za targetiranje dobnih skupina i većih gradova, i kao test da vidim kako ljudi reagiraju na šalice, a manje za promociju i postizanje veće prodaje.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 16
VIDEO

'Grudi su mi toliko ogromne da me mnogi ljudi mrze zbog njih'
PROBLEMI S VELIČINOM

'Grudi su mi toliko ogromne da me mnogi ljudi mrze zbog njih'

Ukrajinka tvrdi da su joj njezine velike grudi broj 30 HH cijeli život stvarale probleme. U školi su ju maltretirali, ne može vježbati osnovne kardio vježbe, a umjesto da bude učiteljica radi putem interneta

Dnevni horoskop za petak 26. travnja: Ovan dobiva priliku sa simpatijom, Ribe trebaju odmor
KAKAV VAS DAN OČEKUJE?

Dnevni horoskop za petak 26. travnja: Ovan dobiva priliku sa simpatijom, Ribe trebaju odmor

Pročitajte dnevni horoskop za petak 26. travnja i saznajte koga očekuje uspjeh na poslu ili u financijama, kakva je situacija na ljubavnom planu, ali i tko mora pripaziti na zdravlje
Prijatelji s povlasticama su posebna kategorija ljubavnika, evo koja pravila treba odrediti
DA SVE BUDE DOBRO

Prijatelji s povlasticama su posebna kategorija ljubavnika, evo koja pravila treba odrediti

U nekim slučajevima ljudi pristaju na ovakve odnose u nadi da će se druga strana u njih zaljubiti. Važno je da imate isti cilj, jer ako imate na umu različite ideje mogli bi se javiti problemi