Lifestyle

Komentari 3

Smanjite tjeskobu i umirite um: Napravite brzi zeleni smoothie

Smanjite tjeskobu i umirite um: Napravite brzi zeleni smoothie

Ovaj zeleni smoothie gotov je za čas, a za njega su vam potrebni banana, špinat, celer, jabuka, led i voda. Svi sastojci idu u mikser te se zajedno blendaju

Neuroznanstvenica Wendy Suzuki svako jutro za doručak pije zeleni smoothie. To je recept na koji se oslanja kako bi si olakšala svakodnevnu tjeskobu. No ne radi se samo o hranjivim sastojcima koji podržavaju mozak; zapravo, sam ritual prilično je umirujući i pruža trenutak stanke u inače pomahnitalom jutarnjem rasporedu.

POGLEDAJTE VIDEO:

Njezin smoothie prepun je sastojaka za zdravlje mozga. Na primjer banane, prepune su magnezija, a nedostatak magnezija može dovesti do povećane anksioznosti. Špinat je također prepun vitamina i minerala koji podržavaju mozak, poput vitamina K, folata i luteina. Konačno, istraživanja pokazuju da jabuke mogu pomoći u održavanju acetilkolina, neurotransmitera koji se smanjuje s godinama i oksidativnim stresom. 

Suzuki preporučuje da za ispijanje ovog smoothieja uzmete pet minuta odmora kako biste smirili um i usredotočili se na zadatke koji su pred vama. 

- Tako će se smiriti vaša anksioznost - dodaje ona.

Recept za zeleni smoothie

Sastojci:

1 banana 
1 velika šaka špinata
½ stabljike celera, nasjeckanog
1 zelena jabuka, nasjeckana
½ šalice leda
1 šalica vode (slobodno dodajte više ili manje tekućine ovisno o tome kakva vam se konzistencija sviđa)

Postupak: Umiješajte sve sastojke u blender i miješajte dok ne postane glatko. 

Uvijek se možete poigrati sa sastojcima i napraviti svoj recept, piše Mind Body Green.

Najčitaniji članci