Agencija koja se bavi kontrolom praksi na tržištu te čuva potrošače od sumnjivih politika prodaje, navodi kako ovaj mega virtualni dućan vara kupce na razne načine
Svjetski luksuzni online shop Yoox Net-a-Porter dobio kaznu od 5 milijuna eura - varali kupce
Jednom od vodećih online dućana luksuznih proizvoda Yoox Net-a-Porter upravo je uručena kazna od 5.250.000 eura u ime talijanske agencije Antitrust, koja je nedavno prijavila nepoštene prakse njihova poslovanja s kupcima.
Procjena koju je provela Agencija navodi da je u posljednje četiri godine platforma provodila 'obmanjujuće promocije i interne politike koje nisu bile jasno predstavljene potrošačima, učestalo mijenjanje cijena proizvoda i 'lažne' prodaje'. Sada tvrtka ima šezdeset dana da Antitrustu pokaže kako će riješiti problem, iako sankcija i dalje ostaje, piše nss.
POGLEDAJTE VIDEO: Kralj pletiva
Pokretanje videa...
Antitrust je proveo antimonopolsku istragu te otkrio internu politiku tvrtke koja diskretno 'kažnjava' kupce. Naime, u slučaju prekoračenja praga povrata, potrošačima su blokirani računi i prekinuta je mogućnost kupnje na web stranici.
Osim toga, agencija navodi da je Yoox najavljivao popuste, a na kraju bi cijene bile kao prije. Niz je aktivnosti koje su zaslužile biti na popisu nepoštenih, a visoka cifra kazne dokazuje kako je tih praksi više. Nakon duge istrage, situacija je jasna, popularni luksuzni shop treba kazniti te promijeniti načine poslovanja.
Net-a-Porter je dugogodišnji online shop te je jedan od prvih u svijetu, a značajan je i danas. No, prošlo ljeto došlo je u promjeni vlasničke strukture. Švedska financijska grupa Richemont, koja je vlasnik Yoox Net-a-Portera od 2018., prodala je 50% online tvrtke, od čega 47,5% konkurentu Farfetchu (također online shop) i developeru Dubai Malla Mohamedu Alabbaru.
Ovakve se tužbe u svijetu online kupovine pojavljuju sve češće, a kupcima je gotovo nemoguće provjeriti sve cijene te saznati pravo stanje stvari. To vidimo i u realnim dućanima, kad dođemo sa ciljem kupiti proizvode na akcijama, no oni više nisu dostupni, pa kupimo nešto po pravoj cijeni. Mnogo je načina obmane krajnjeg kupca te su online dućani konstantno pod povećalom radi takvih nekorektnih praksi.
POGLEDAJTE VIDEO: VESELOG RADNIKA 'PONIJELA' PJESMA