Obavijesti

Lifestyle

Komentari 8

Tepih u kupaonici i lude tapete: Mlađe generacije ne razumiju trendove dizajna 1980-ih

Tepih u kupaonici i lude tapete: Mlađe generacije ne razumiju trendove dizajna 1980-ih

Baby boomeri su osobe rođene između 1946. i 1964. godine, dok im milenijalsi mogu biti djeca - rođeni su između 1982. i 2004. godine. Naravno, stilovi i ukusi im se razlikuju

VIDEO

Retro kućni stilovi vraćaju se u modu, a među trendovima ističu se ukrasi koji su krasili domove tijekom osamdesetih. I dok nove generacije ne razumiju kako su boomeri imali tepihe u kupaonici i slične detalje, trendovi u opremanju interijera prisjećaju se izgleda nekadašnjih domova.

POGLEDAJTE VIDEO: Dom poput Disney bajke

Pokretanje videa...

Disney kuća 02:12

1. Tepih u kupaonici

Danas je ovaj trend vrlo nehigijenski jer je tepih podložan vlazi, stoga se milenijalcima nikako ne uklapa u pojam idealnog doma. No, boomeri su smatrali u to doba da je to pojam luksuza, koji je kao stil u osamdesetima i uveo tepihe posvuda, pa i u kupaonicu.

Na Redditu se povela rasprava o ovom trendu, korisnici su komentirali kako je to bilo pametno što se tiče sigurnosti, jer se ne možemo poskliznuti na tepihu. Duga teorija je bila udobnost, tepisi su mekani i ugodno je na njima stajati bos. Današnjim generacijama to se čini kao prilika za razvoj - plijesni.

Sandra Bullock uzima pauzu od glume: 'Samo želim biti doma'
Sandra Bullock uzima pauzu od glume: 'Samo želim biti doma'

2. Drvene obloge na zidovima

Trend dizajniranja prostora od 50-ih do 70-ih nalagao je oblaganje zidova drvenim oblogama.

Lamperija je bila sveprisutna, od zidova do stropova. Danas se taj stil čini rustikalan, a drvo se kao prirodan materijal vraća na scenu uređivanja interijera. No, ako koristite drvo, neka bude prirodno, jer ono umjetno nema tu lijepu toplinu i karakterističan doživljaj.

3. Ploče s motivacijskim citatima

Nekada su ljudi po domovima imali razne ploče sa citatima koji djeluju poput motivacije te poruke kao što su 'živi, smij se i voli'. Osim toga, sve je bilo ukrašeno, poruke su imali i jastuci, zidne naljepnice, okviri za slike. Što se tiče okvira, oni su također manje prisutni nego prije, fotografije dragih ljudi sada nosimo u mobitelu.

Krediti su nedostupni, troškovi života sve veći: Što možete napraviti?
Krediti su nedostupni, troškovi života sve veći: Što možete napraviti?

4. Toskanske kuhinje

Rustikalni dizajn kuhinje u toskanskom stilu ušao je u stil diljem Sjeverne Amerike tijekom devedesetih, što znači da su milenijalci odrasli s time. Dizajn je podrazumijevao velike, teške teksture, tamno i jako drvo, mješavinu crvenih, smeđih i žutih tonova.

Danas rijetko vidimo takav upečatljivi dizajn, no s povratkom retro stilova, moguće da se i one vrate u modu. Ipak, vodeći stil danas je onaj svijetle, kuhinje koja nije opterećena detaljima.

5. Stropovi s teksturom kokica

Nekada su stropovi imali zrnate teksture, kad biste pustili balon do stropa, on bi puknuo. Ovaj detalj bio je obavezan u starim domovima, generacija boomera ih je smatrala lijepim i atraktivnim.

Neko vrijeme ovaj je stil vladao domovima, na taj način strop je imao karakterističnu teksturu. Danas se to rijetko vidi, stropovi su ravni, glatki.

Sakrijte žice od punjača: Uz ovaj trik dom će vam izgledati ljepše
Sakrijte žice od punjača: Uz ovaj trik dom će vam izgledati ljepše

6. Tapeta s uzorkom

Danas su zidovi bijeli, milenijalci na njih stavljaju eventualno neki neon natpis, dok su nekada oni djelovali poput šume, parka ili mora. Naime, velike tapete s motivima prirode bile su mega hit u domovima boomersa.

Da stvar bude gora, svaka je prostorija imala drugačiju priču na tapeti, bilo je to kao da prolazite kroz razne svjetove. Ok je za javne prostore eventualno, no život u tome znači da danas želimo samo jednobojni zid. I upravo radi šarene tapete, bilo je gotovo nemoguće kombinirati namještaj uz to - naravno da je i kauč bio velik i masivan.

7. Čupavi tepih od zida do zida

Nekada su i druge prostorije, osim spomenute kupaonice, često bile obložene tepisima, od zida do zida. Ako ne tepisima, onda tapisonima, što je danas također nezamislivo.

Tehnički, za ovo bismo mogli okriviti roditelje baby boomera, jer se čini da je ovaj trend prvenstveno započeo 1950-ih i 1960-ih. Bio je tu bitan i dojam luksuza, jer ako ste imali za tepih od zida do zida, trebalo je značiti da dobro zarađujete. Suprotno od današnjeg minimalizma, u kojemu tepisi imaju sve manju ulogu.

8. Vodeni kreveti i kružni kreveti

Vodeni krevet bi mogao biti okidač za morsku bolest, dok s okruglog strše stopala. Bio je to veliki trend, iako svatko pomisli što će se desiti ako vodeni krevet pukne, a kad se okrenete, ako da ste na valovima, treba mu par minuta da se 'smiri'. Okrugli su kreveti također besmisleni, vidimo ih kao kičaste kreacije s baldahinom i volanima, piše The Vintage news.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 8
VIDEO

Koristite tu kraticu cijeli život, a znate li što 'WC' zapravo znači?
MNOGI SU SE IZNENADILI

Koristite tu kraticu cijeli život, a znate li što 'WC' zapravo znači?

U 19. stoljeću riječ zahod nije se izgovarala u pristojnom društvu, niti su tjelesne funkcije bile povezivane s korištenjem toaleta. Kratica 'WC' smatrala se prikladnom i dovoljno dalekom od pravog značenja

Sprej WD-40 većina ima, ali ne zna što znači njegova kratica: Iznenadit ćete se odgovorom
JESTE LI ZNALI?

Sprej WD-40 većina ima, ali ne zna što znači njegova kratica: Iznenadit ćete se odgovorom

Za sprej WD-40 manje ili više svi znaju. Pomaže u rješavanju više od 2000 problema, a sada su se mnogi iznenadili kada su otkrili da ta kratica znači 'Water Displacement', a evo što broj 40 predstavlja
Treći odjeljak ladice u perilici je jako koristan: Ovo mu je svrha
KORISTITE LI GA?

Treći odjeljak ladice u perilici je jako koristan: Ovo mu je svrha

Ako želite da vam perilica odradi i pretpranje, napunite sva tri odjeljka u ladici. U njega isto stavite deterdžent za pranje rublja po izboru, tekući ili onaj u prašku