Hilfiger je jedan od onih dizajnera čije je ime u svijetu izuzetno popularno te je s godinama postalo sinonim za finu uredsku odjeću koja traje godinama, ali i cool street style kombinacije
Tommy Hilfiger: Svaka prepreka je prilika za promjenu smjera
- Sada je pravo vrijeme da mijenjamo stvari jer svaka je prepreka zapravo nova prilika da razmislimo i napravimo nešto drugačije. Zapitajmo se što je to što trebamo promijeniti u svijetu - smatra slavni dizajner Tommy Hilfiger.
![](https://img.24sata.hr/8kRFG8ZlUvNW0kxb-lzIzx_sbMM=/622x0/smart/media/images/2020-07/2020-02-16t214818z-918650969-rc2x1f9020xl-rtrmadp-3-fashion-london.jpg)
Ovaj utjecajni američki autor već godinama slovi kao jedan od najuspješnijih dizajnera upravo radi spremnosti na promjene i prihvaćanje novih trendova u svijetu ne samo stila, već i poslovanja.
POGLEDAJTE VIDEO: Torbe od drva dio su održive modne scene
Pokretanje videa...
![](https://img.24sata.hr/8QVUsHG47NSMa1sChWq6el5LuxM=/880x587/smart/media/images/2019-11/pxl_180319_23985940_HaEKZzP.jpg)
Osmislili su projekt "Make it Possible", čija je glavna uloga ona ekološka, a ključni protokol je što veće iskorištenje otpada koji nastaje u proizvodnji odjeće i modnih dodataka.
Iako nudi kvalitetnu klasiku, jer poslovni ljudi vole njegove sakoe i košulje te prepoznatljive nijanse crvene i plave, Hilfiger je iskusan i u uličnoj modi. Naime, njegove revije posljednjih godina postaju pravi show inspiriran street style scenom.
![Reuters/Pixsell](https://img.24sata.hr/otLIbaQuobTt91VT-NcYBItmrSc=/622x0/smart/media/images/src/20150207/25dbecd399e48d6d30dd4f1e89e872ce.jpg)
- Naše su revije uvijek bile, i bit će, način na koji tražimo nove interakcije s našim obožavateljima. Pritom spajamo različite kulture i područja - glazbu, modu i zabavu, na više platformi. Uvidjeli smo da se emocije i interakcija mogu izazvati i digitalnim prezentacijama, jer online svijet ima posebnu moć - uvjeren je dizajner koji već neko vrijeme shvaća važnost i onih koji nisu fizički prisutni na reviji, već je prate na webu.
- Planiramo nastaviti inventivne projekte i otkriti kako se što bolje približiti publici putem online kanala i interakcije sa što više obožavatelja diljem svijeta - zaključio je Hilfiger za InStyle.