Obavijesti

Lifestyle

Komentari 0

Tretirajte nadređenog kao važnog i posebnog klijenta

Tretirajte nadređenog  kao važnog i posebnog klijenta
1

Neprijateljski odnos prema nadređenom jedna je od najvećih prepreka u napredovanju. Zamislite šefa kao klijenta i osigurajte promaknuće

Neprijateljski odnos prema nadređenom jedna je od najvećih prepreka u napredovanju. Ne znate li kako je premostiti, zamislite da vodite svoj vlastiti posao i da vam je šef vrlo važan (pa makar bio i vrlo težak) klijent. Čak i ako kaže ili učini nešto zbog čega ćete se osjećati loše, ponašajte se kao što biste i prema svakom klijentu - s poštovanjem.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Tko je bio sv. Stjepan i zašto je njegov dan državni praznik?
PRVI MUČENIK

Tko je bio sv. Stjepan i zašto je njegov dan državni praznik?

Stjepan je bio Židov iz Jeruzalema koji je svim srcem prihvatio Kristov nauk i odlučio je svima propovijedati Radosnu vijest. U Djelima apostolskim stoji kako je brinuo za siromašne i nemoćne