Obavijesti

Lifestyle

Komentari 1

Trikovi koje restorani koriste da biste potrošili što više novca

Trikovi koje restorani koriste da biste potrošili što više novca

Restorani koriste psihološke trikove da potrošite više! Od izostanka simbola valute do primamljivih opisa jela. Birate sami gdje ćete jesti stoga je dobro da znate za ove trikove

Restorani koriste različite psihološke taktike kako bi potaknuli posjetitelje da potroše više novca nego što su planirali. Evo nekoliko najčešćih strategija koje mogu utjecati na vaše odluke pri objedovanju:​

POGLEDAJ VIDEO: Što se nudi u zagrebačkim menzama

Pokretanje videa...

Što se nudi u zagrebačkim menzama 01:44

1. Cijene bez oznake valute

Cjenici znaju biti bez znaka eura ili druge valute. Iako se može činiti zanemarivim, izostavljanje simbola valute u cjenicima može smanjiti percepciju cijene i učiniti obrok privlačnijim. 

2. Korištenje dugačkih opisa jela

Korištenje bogatih i detaljnih opisa jela može povećati njihovu privlačnost i potaknuti goste da naruče više. Kada vidimo veliki tekst ispod naslova imena čini nam se da je jelo bogatije i da je uloženo puno truda u njega.

Gdje s djecom jesti u Zagrebu? Ovi restorani imaju igrališta, a jedan nudi i besplatnu hranu...
Gdje s djecom jesti u Zagrebu? Ovi restorani imaju igrališta, a jedan nudi i besplatnu hranu...

3. Ponuda jela u različitim veličinama

Ponuda jela u različitim veličinama može utjecati na odabir gostiju. Na primjer, uvođenjem "mini" porcija, standardna porcija može izgledati kao bolja vrijednost, iako je skuplja.

4. Najskuplja jela idu na najvidljivija mjesta

Restorani često smještaju najprofitabilnija jela u dijelove cjenika na koje gosti najčešće obraćaju pažnju, poput gornjeg desnog kuta ili sredine stranice. Vjerojatno ste i sami opazili taj trik.

Najskuplji restorani u svijetu: U nekima je za meni potrebno odvojiti čak 732 eura!
Najskuplji restorani u svijetu: U nekima je za meni potrebno odvojiti čak 732 eura!

5. Korištenje klasične glazbe

Korištenje klasične glazbe i prigušenog osvjetljenja može stvoriti dojam luksuza i udobnosti, što može potaknuti goste da naruče više i dulje borave u restoranu.

Businessman dinning at the restaurant

6. 'Posebna ponuda'

Jela označena kao "posebna ponuda" često koriste sastojke koji se približavaju isteku roka trajanja, čime restorani smanjuju gubitke. Što naravno nije loše naručiti jer hrani još nije istekao rok trajanja, no ako birate svježe namirnice, to nije opcija za naručiti.

Veliki gastro vodič: Evo gdje u Rijeci fino jesti i do 10 eura
Veliki gastro vodič: Evo gdje u Rijeci fino jesti i do 10 eura

7. Ljubazni konobari

Srdačni i uslužni konobari mogu povećati zadovoljstvo gostiju, što može rezultirati većim napojnicama i dodatnim narudžbama.  Ulaganje u radnu snagu smatra se jednom od najboljih opcija kada želite poboljšati kvalitetu svoga restorana.

POGLEDAJTE VIDEO: 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 1
Pogledajte kako će raditi dućani i šoping centri za Tijelovo
AKO PLANIRATE U KUPOVINU

Pogledajte kako će raditi dućani i šoping centri za Tijelovo

Radno vrijeme trgovina i trgovačkih centara za blagdane pogledajte u našem detaljnom vodiču. Trgovine smiju raditi 16 nedjelja u godini, a trgovine i šoping centri sami biraju koje će to nedjelje biti
Najuža kuća u Hrvatskoj je na Viru: Široka je 1,45, a duga 14 m
NAJUŽA KUĆA

Najuža kuća u Hrvatskoj je na Viru: Široka je 1,45, a duga 14 m

Kuća koju je Mato Borac sanjao 17 godina privlači mnoge turiste. Dugačka je 14 metara. U najužem dijelu, s vanjske strane, široka je 1,45 metara, a na najširem dijelu 2,45 metara
Zašto danas slavimo Tijelovo i kako je povezano s čudom koje se dogodilo u Hrvatskoj?
KATOLIČKI BLAGDAN

Zašto danas slavimo Tijelovo i kako je povezano s čudom koje se dogodilo u Hrvatskoj?

Tijelovo ili Svetkovina Presvetog Tijela i Krvi Kristove se obilježava u Katoličkoj crkvi svake godine deveti četvrtak nakon Uskrsa, a veže se za dva ključna događaja koja su se zbila davno