Victoria's Secret, brend kojemu je imidž u posljednje vrijeme ozbiljno narušen, pobacao je na stotine grudnjaka i komada donjega rublja, nakon zatvaranja jedne od poslovnica te izazvao bijes javnosti
Victoria's Secret na udaru radi bacanja novog donjeg rublja
Slava brenda koji je dugo vladao tržištem donjeg rublja odnedavno ima silaznu putanju jer nisu na vrijeme reagirali uvođenjem raznolikih manekenki na kampanje, što im je smanjilo popularnost. Sada imaju još jedan problem, nakon što je otkriveno da su pobacali na stotine novih grudnjaka.
Jedan od dućana u Coloradu stavio je lokot na bravu, a kontejneri iza njega napunjeni su novim kreacijama, što je razljutilo susjedu, Melanie Gelias, koja je i proširila ovu priču.
- Pomislila sam, vidi ovdje na stotine bačenih novih grudnjaka, koja šteta. Sve to ide u smeće, a mogli su ih, na primjer, dati beskućnicama ili Sigurnim kućama za žene – ispričala je Gelias za američku stanicu 9Newy.
Brend je na udaru radi imidža koji ne uključuje raznolikost, a usto sve se više priča o recikliranju i ekološkom pristupu modi koji ova modna kuća očito zaobilazi.
Iako mnogi brendovi uništavaju odjeću nakon što je ne prodaju, Victoria's Secret imala je taj peh da nisu dobro zamaskirali svoj takozvani otpad. Brend poznat po angažiranju slavnih modela i predstavljanju glamuroznih revija sada je dobio dodatan negativan publicitet.
- Žao nam je da je to ispalo tako. Naime, radi zatvaranja dućana, sve grudnjake koji su bili za isprobavanje ili s greškom, smo otpisali. Ostale dobre stvari smo premjestili u druge prodavaonice – objavio je Victoria's Secret.
Istovremeno je Waste and Resources Action Programme (Wrap) objavio da se baca izuzetno puno odjeće te da je samo 2016. godine u Velikoj Britaniji bačeno u smeće čak 300.000 tona nove odjeće.
Modna je industrija na početku nove dekade na udaru ekologa i općenito publike te sve više ljudi zahtijeva da brendovi pokrenu eko protokole i počnu reciklirati materijale u proizvodnji.
Za brend Victoria’s Secret ovo su teška vremena, jer je nedavno New York Times objavio priču o tome kako njihovi čelnici "uznemiravaju zaposlenike i modele i rade bullying nad njima".
Prošloga kolovoza njihov je direktor marketinga Ed Rezek dao otkaz jer kompanija nije htjela raditi s plus-size modelima. Opravdali su to činjenicom da je njihova revija fantazija. Krajem prošle godine brend je otkazao show koji je inače bio jedan od najgledanijih na svijetu te predstavljao kolekciju donjeg rublja u teatralnom stilu, s najpoznatijim modelima na svijetu.
POGLEDAJTE VIDEO SERIJAL 'ZENZACIJA' S IVANOM ŠARIĆEM:
Pokretanje videa...