Komercijalizacija Božića izaziva stres i anksioznost kod roditelja koji su pod stalnim pritiskom da djeci kupe najskuplje poklone, ističe Bailey iz Majčinske unije
Zbog božićnih poklona ljudi će uzeti kredit i prekoračiti minus
Svaki treći čovjek zadužit će se ovih blagdana kako bi kupio poklone za Božić, otkriva studija britanskog portala YouGov. Većina će prekoračiti limit na kreditnoj kartici, iskoristiti dozvoljeni minus, posuditi od obitelji i prijatelja ili podići kredit. Gotovo 31 posto ljudi je spremno potrošiti više nego si mogu priuštiti kako bi najbližima kupili božićne poklone, potvrđuje istraživanje.
- Ljudi bi se trebali boriti protiv komercijalizacije Božića, jer samo izaziva stres i pritisak kod roditelja. Djeca priznaju da ih gnjave, a roditelji se na kraju osjećaju grozno iako spajaju kraj s krajem - ističe direktor kršćanske dobrotvorne udruge Majčinska unija, Reg Bailey.
Reklame koje govore da ste loši roditelji ako ne kupite svojoj djeci najskuplje poklone, izvlače najgore aspekte Božića. One ionako govore da su muškarci ti koje nose poklone, a ne žene, aludirajući na Djeda Mraza, dodaje.