Budite drugačiji od konkurencije i naučite kako izraditi pravu brand strategiju. Prijavite se na besplatnu edukaciju koja se održava u Zadru, 13. veljače 2015.
Naučite istaknuti dodatnu vrijednost vašeg proizvoda!
Licencirani broker, menadžer prodaje, direktor marketinga u Reliance Capital Inc u Kaliforniji, a bio je i regionalni direktor strateškog planiranja u internacionalnoj kreativnoj agenciji Publicis na brandovima Heineken, Nestle, Renault (Hrvatska, Adriatic), business leader u internacionalnim kreativnim agencijama Leo Burnett i Saatchi&Saatchi na brandovima Samsung, Procter&Gamble, T-hrvatski telekom, Bonbon, WWF (Hrvatska, BiH).
Ekspert je u transformaciji brandova, brand dijagnostici i strateškom planiranju! Danas je direktor i član uprave transmedijske kreativne agencije RedPoint (Styria).
Nije moguće pronaći bolju osobu u Hrvatskoj koja će vas podučiti izradi brand komunikacijskih platformi te diferencirajućih kreativnih taktika.
Budite drugačiji od konkurencije i naučite kako izraditi pravu brand strategiju. Prijavite se na BESPLATNU edukaciju u Zadru, 13. veljače 2015. godine na www.poslovni.hr/zd-prijava.
Osim u Zadru, samo za vas, Karlo drži predavanje i u ostalim gradovima u Hrvatskoj. Aktualne informacije o predavanjima možete pratiti na www.poslovni.hr/poslovni-uzlet.
Edukacija Karla Stojčevića praktičnog je karaktera, a na njoj ćete naučiti kako artikulirati dodatne vrijednosti proizvoda ili usluge u odnosu na kupca i vašu konkurenciju. To je ono što većinu poduzetnika muči, a Stojčević će ponuditi rješenja za taj sveprisutan problem. Kako tvrdi, demistificirat će temu i pomoći u nekoliko konkretnih koraka doći do cilja.
˝Edukacija će dati odgovor na pitanje kako premostiti bezdan između dugoročnih i kratkoročnih ciljeva brenda. Kao i u većini poslovnih situacija, bitno je razlikovati strategiju od taktika. Krenut ćemo od osnovnih stvari od kojih se sastoji svaki brand, a razgovarat ćemo i o karakteristikama vaših proizvoda ili usluga koje su ključne te iz primjera pokazati kako gledati druge brandove s kojima se natječete te što je ključno u pristupu vašem kupcu ˝, tvrdi Stojčević.
Oglašavanje je poduzetnicima često predstavljano kao apstrakcija, no kao i u ostalim djelatnostima tako i u oglašavanju postoji "tablica množenja" koju vrijedi zapamtiti i primjenjivati svakodnevno. Baš tu tablicu množenja približit će vam ova edukacija i time olakšati vaše poslovanje. Premda su zakoni brandinga uvijek isti, predavanje će biti korisno vlasnicima tvrtki koji nemaju stalne zaposlenike u marketingu, početnicima u poslovanju, ali i onima koji su dug niz godina u poslu i žele saznati kako iskoristiti sve marketinške alate što kvalitetnije.
Mjesto na besplatnim edukacijama Poslovnog uzleta osigurajte ovdje, a popis preostalih edukacija koje će pospješiti znanje i poslovanje poduzetnika i obrtnika pogledajte ovdje. Nakon Zadra, Poslovni uzlet održat će se i u Puli 27.veljače 2015.
Možete li prepoznati koja žena na fotografiji upravo ima infarkt
Svi simptomi srčanog udara Linde Johns, američke književnice, su oni koji bi mogli biti - i često jesu, odbačeni od strane zdravstvenih djelatnika, a kamoli ljudi koji ih imajuNajveći skandal u 'Milijunašu': Osvojio je milijun varajući sa ženom, pogledajte taj trenutak
Britanac Charles Ingram (59) je u rujnu 2001. točno odgovorio na finalno pitanje kviza, ali na kraju nije dobio ništa jer se pokazalo da je varao pred očima publike, voditelja i gledateljaVIDEO Lokomotiva - Rijeka 3-1: Kiks Riječana u borbi za naslov! Dinamo ostaje na vrhu HNL-a
Sve što je Rijeka trebala je ne izgubiti u Kranjčevićevoj pa veliki iskorak ka naslovu tražiti u derbiju s Dinamom. No, Riječani su na teškom gostovanju posrnuli. Mudražija i Šotiček pogurali su 'modre' prema tituli