Obavijesti

Naučite istaknuti dodatnu vrijednost vašeg proizvoda!

Naučite istaknuti dodatnu vrijednost vašeg  proizvoda!
1

Budite drugačiji od konkurencije i naučite kako izraditi pravu brand strategiju. Prijavite se na besplatnu edukaciju koja se održava u Zadru, 13. veljače 2015.

Licencirani broker, menadžer prodaje, direktor marketinga u Reliance Capital Inc u Kaliforniji, a bio je i regionalni direktor strateškog planiranja u internacionalnoj kreativnoj agenciji Publicis na brandovima Heineken, Nestle, Renault (Hrvatska, Adriatic), business leader u internacionalnim kreativnim agencijama Leo Burnett i Saatchi&Saatchi na brandovima Samsung, Procter&Gamble, T-hrvatski telekom, Bonbon, WWF (Hrvatska, BiH).

Ekspert je u transformaciji brandova, brand dijagnostici i strateškom planiranju!  Danas je direktor i član uprave transmedijske kreativne agencije RedPoint (Styria).

Nije moguće pronaći bolju osobu u Hrvatskoj koja će vas podučiti izradi brand komunikacijskih platformi te diferencirajućih kreativnih taktika.

Budite drugačiji od konkurencije i naučite kako izraditi pravu brand strategiju. Prijavite se na BESPLATNU edukaciju u Zadru, 13. veljače 2015. godine na www.poslovni.hr/zd-prijava.

Osim u Zadru, samo za vas, Karlo drži predavanje i u ostalim gradovima u Hrvatskoj. Aktualne informacije o predavanjima možete pratiti na www.poslovni.hr/poslovni-uzlet.


Edukacija Karla Stojčevića praktičnog je karaktera, a na njoj ćete naučiti kako artikulirati dodatne vrijednosti proizvoda ili usluge u odnosu na kupca i vašu konkurenciju. To je ono što većinu poduzetnika muči, a Stojčević će ponuditi rješenja za taj sveprisutan problem. Kako tvrdi, demistificirat će temu i pomoći u nekoliko konkretnih koraka doći do cilja.

˝Edukacija će dati odgovor na pitanje kako premostiti bezdan između dugoročnih i kratkoročnih ciljeva brenda. Kao i u većini poslovnih situacija, bitno je razlikovati strategiju od taktika. Krenut ćemo od osnovnih stvari od kojih se sastoji svaki brand, a razgovarat ćemo i o karakteristikama vaših proizvoda ili usluga koje su ključne te iz primjera pokazati kako  gledati druge brandove s kojima se natječete te što je ključno u pristupu vašem kupcu ˝, tvrdi Stojčević.

Oglašavanje je poduzetnicima često predstavljano kao apstrakcija, no kao i u ostalim djelatnostima tako i u oglašavanju postoji "tablica množenja" koju vrijedi zapamtiti i primjenjivati svakodnevno. Baš tu tablicu množenja približit će vam ova edukacija i time olakšati vaše poslovanje. Premda su zakoni brandinga uvijek isti, predavanje će biti korisno vlasnicima tvrtki koji nemaju stalne zaposlenike u marketingu, početnicima u poslovanju, ali i onima koji su dug niz godina u poslu i žele saznati kako iskoristiti sve marketinške alate što kvalitetnije.

Mjesto na besplatnim edukacijama Poslovnog uzleta osigurajte ovdje, a popis preostalih edukacija koje će pospješiti znanje i poslovanje poduzetnika i obrtnika pogledajte ovdje.  Nakon Zadra, Poslovni uzlet održat će se i u Puli 27.veljače 2015.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Možete li prepoznati koja žena na fotografiji upravo ima infarkt
PRIPAZITE NA OVE ZNAKOVE

Možete li prepoznati koja žena na fotografiji upravo ima infarkt

Svi simptomi srčanog udara Linde Johns, američke književnice, su oni koji bi mogli biti - i često jesu, odbačeni od strane zdravstvenih djelatnika, a kamoli ljudi koji ih imaju

Najveći skandal u 'Milijunašu': Osvojio je milijun varajući sa ženom, pogledajte taj trenutak
VIDEO

Najveći skandal u 'Milijunašu': Osvojio je milijun varajući sa ženom, pogledajte taj trenutak

Britanac Charles Ingram (59) je u rujnu 2001. točno odgovorio na finalno pitanje kviza, ali na kraju nije dobio ništa jer se pokazalo da je varao pred očima publike, voditelja i gledatelja
VIDEO Lokomotiva - Rijeka 3-1: Kiks Riječana u borbi za naslov! Dinamo ostaje na vrhu HNL-a
VELIKO SLAVLJE 'LOKOSA'

VIDEO Lokomotiva - Rijeka 3-1: Kiks Riječana u borbi za naslov! Dinamo ostaje na vrhu HNL-a

Sve što je Rijeka trebala je ne izgubiti u Kranjčevićevoj pa veliki iskorak ka naslovu tražiti u derbiju s Dinamom. No, Riječani su na teškom gostovanju posrnuli. Mudražija i Šotiček pogurali su 'modre' prema tituli