Obavijesti

News

9. Grand PRix HUOJ-a komunikacijskim projektima

9. Grand PRix HUOJ-a komunikacijskim projektima
3

U petak navečer, 11. ožujka 2016. godine u Matis Absolut Loungeu u Zagrebu Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) dodijelila je godišnje nagrade

Nagrade Grand PRix HUOJ-a dodjeljuju se najboljim komunikacijskim projektima, a ove se godine u napetoj konkurenciji natjecao čak 61 projekt. Najveći broj projekata prijavljen je u konkurenciji javnog sektora i velikih tvrtki. Stručni žiri u sastavu od jedanaest komunikacijskih stručnjaka, na čelu s predsjednicom Boškom Trbojević, ocijenio je projekte u devet kategorija te su posebne nagrade dodijeljene i pojedincima za izvrsnost u stručnim ostvarenjima.

Posebna nagrada za komunikatora godine u 2015. dodijeljena je novinarki Heleni Puljiz.

„Njena tipkovnica pero je profesionalnog i ljudskog angažmana kojim ona, ponekad strasno angažirano, ali uvijek tankoćutno, preispituje i promišlja našu sve neugodniju stvarnost. Čini to s hrabrošću osobe koja se žestoko i odlučno bori za vrijednosti za koje iskreno vjeruje da su okosnica slobodnog demokratskog društva. Pri tome Helena ni u jednom trenutku nije zaboravila na esenciju novinarskog i bilo čijeg poziva: etiku javne riječi. Nagrada Heleni podsjetnik je da neugodnoj stvarnosti usprkos, svaki pojedinac svojim profesionalnim gardom i odgovornošću gradi bolja društva“, stoji u obrazloženju žirija.

Grand Prix za odnose s javnošću u javnom sektoru odnio je projekt „Kulturni incidenti“ agencije Vajt d.o.o. i HNK Split. U ovoj kategoriji finalisti su bili i projekti „RESTART“ Državnog zavoda za statistiku i „Rendez-vous, Festival Francuske u Hrvatskoj“, Veleposlanstvo Republike Francuske u Republici Hrvatskoj, Francuski institut u Hrvatskoj, Ministarstvo kulture Republike Hrvatske, Ministarstvo vanjskih i europskih poslova Republike Hrvatske, Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri.

Najboljim projektom u kategoriji društveno odgovornog poslovanja proglašen je projekt „Kako je prostor za vaše ideje postao spajaLICA“ Ine – industrije nafte d.d., a u konkurenciji su bili i Pragma komunikacije s projektom „Kampanja sprečavanja maloljetničke konzumacije alkohola – Uključi savjest – ponekad treba djeci reći ne“ i LIDL Hrvatska d.o.o. k.d. s projektom Veliko kino za Mali Lošinj“ – obnavljanje i otvaranje kino dvorane u Malom Lošinju.

U poslovnom sektoru za male i srednje tvrtke Grand Prix odnio je Media Val d.o.o. i „Komunikacijska podrška projektu Tour of Croatia“. Inkasator d.o.o. s projektom „Čuvajmo energiju, energetski obnavljajmo i kvalitetnije živimo i Komunikacijski laboratorij s projektom „Doručak u McDonad´su“ bili su finalisti ove kategorije.

U kategoriji poslovnog sektora za velike tvrtke u finale su se tijesno probila četiri jednako vrijedna projekta. Nagrada je dodijeljena projektu „Izgradnja reputacije i pozicioniranje D-Resorta Šibenik“ Hauska&Partner za Dogus Group Croatia. Nominirani u ovoj kategoriji bili su Ilirija: „Biograd Boat Show ver.17,0“, Hrvatski telekom d.d. i Agencija 404: „4G Dron Dan – prvi dron event u Hrvatskoj“ i Franck d.d., Pepermint agencija i Agencija 404: „Revitalizacija Gradske kavane pod novim brendom Johann Franck“.

„ProBUDI se uz (Branimira) Budetića“ iz Allianz Zagreb d.d. najbolji je u kategoriji unutrašnje komunikacije. Finalisti ove kategorije bili su i „Poticanje aktivnoga životnog stila među zaposlenicima Coca-cole HBC Hrvatska“ Coca Cole HBC Hrvatska i “Pravilnim kretanjem do zdravlja – jedinstvena inicijativa educiranja zaposlenika o pravilnom izvođenju kretnji na radnom mjestu i svakodnevnom životu“ LIDL Hrvatska d.d. k.d..

Grad Prix za digitalnu komunikaciju osvojila je Nova TV s projektom „#FelfieHR“. Ostali finalisti bili su „#RoditeljiBiraju“, dm-drogerie markt i „The Voice – Najljepši glas Hrvatske“ Agencije 404.

Najboljom prilagodbom svjetske kampanje proglašen je „Najbolji posao (Travopazitelj)" agencije Komunikacijski  laboratorij d.d. dok su još konkurirali i projekti „Nestle inicijativa zapošljavanja zapošljavanja mladih“ Nestle-a Adriatic  i Media Vala te „Žvači jer to promjenu znači“ Dialog komunikacija d.o.o. za Wrigley Hrvatska d.o.o.

Za razliku od prijašnjih godina, ove godine dodijeljene su i nagrade u kategorijama nevladinog sektora i političke komunikacije.

U kategoriji  nevladinog sektora nagradu osvaja „UNICEF Muzej Realnosti“, Helvetika komunikacije d.o.o. (Švicarska kreativna rješenja). Jednako kvaliteti bili su i finalisti: Udruga roditelja Korak po korak i Media Val d.o.o.: „Organizacije koje brinu“ i Udruga poreznih obveznika LIPA: „Brojač javnog duga“.

Vajt d.o.o. s projektom „Srđan Gjurković – jednostavno dostupan“ laureat je u kategoriji političke komunikacije. Za nagradu su se borili Maksima komunikacije d.o.o.: „Mi znamo kako – politička kampanja stranke Pametno za parlamentarne izbore“ i Nova TV d.d.: „Gdje sam 2015“.

Odlukom žirija dodijeljeno je i posebno priznanje – agenciji s najvećim brojem bodova zasluženih za sve  projekate u finalnom odabiru 9. Grand PRixa. Priznanje je pripalo Agenciji 404.

Nositelj nagrade za doprinos razvoju struke - Željko Jelić

Na samom kraju predsjednica HUOJ-a Aleksandra Kolarić uručila je nagradu za razvoj struke. „U svojoj dugoj karijeri uvijek je vrlo snažno,  svojim uvjerljivim baritonom glasno zastupao načela etičnosti i aktivno se zalagao za promociju vrijednosti naše struke.

Jedan je od osnivača Hrvatske udruge za odnose s javnošću, aktivan u njenim tijelima, događajima i inicijativama. 
Kolega koji nas je svojim britkim pitanjima uvijek spreman potaknuti na razmišljanje, ali i nasmijati svojim svojim duhovitim i optimističnim pristupom.

Pravi drug koji uvijek kad stvari krenu na loše ima dobar savjet ili kad sve ide dobro zna to proslaviti s nama. Jedinstveni naš HUOJ-ev gospodin i humanist, onaj jedan tip s leptir-mašnom - Željko Jelić iz Badela 1862“, stoji u obrazloženju.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Heroji: Znali da im prijeti bolna smrt, ušli su ispod reaktora...
FELJTON: ČERNOBIL, 3. DIO

Heroji: Znali da im prijeti bolna smrt, ušli su ispod reaktora...

Hrabro su ušli ispod reaktora i ispustili vodu, ali i tamo su prošli pravu dramu jer su ostali bez svjetla. Iako su znali da riskiraju bolnu smrt od radijacije, otišli su i spasili svijet od još veće katastrofe...

Ljudi u Hrvatskoj i danas umiru od raka zbog Černobila 1986.
FELJTON: ČERNOBIL, 4. DIO

Ljudi u Hrvatskoj i danas umiru od raka zbog Černobila 1986.

Oni koji su bili izloženi manjim radijacijama umirali su u godinama nakon i to od akutnih bolesti ili od raka. Katastrofom u Černobilu pogođeni su milijuni ljudi koji su osjetili posljedice izloženosti zračenju
Kako je Marija Selak Raspudić tresnula po stolu gomilom besposlenog briselskog novca
PETAK ČETRNAESTI

Kako je Marija Selak Raspudić tresnula po stolu gomilom besposlenog briselskog novca

U odnosu na taj sitan ženski (i muški) svijet, kojemu je hajka temeljni oblik borbe za bolji svijet, Marija Selak Raspudić je ispala velika faca. Koliko god mi o tome šutjeli