Ulaganja su u devet mjeseci ove godine iznosila 58 milijuna eura, s time da je, kako naglašavaju, investirano 10 posto više nego u istom lanjskom razdoblju, u ubrzanu izgradnju optičke i 5G mreže.
A1 Hrvatska prvih devet mjeseci godine završio s porastom prihoda i operativne dobiti
A1 Hrvatska prvih devet mjeseci ove godine završio je s porastom ukupnih prihoda u odnosu na isto razdoblje prošle godine od 3,4 posto, na 347,8 milijuna eura, dok je operativna dobit od 130,9 milijuna eura viša za četiri posto, doznaje se u srijedu iz te kompanije.
Financijski rezultati tvrtke A1 Hrvatska objavljeni su u sklopu rezultata poslovanja matične A1 Telekom Austria Grupe u Beču, pri čemu iz A1 Hrvatske ističu da je rast ukupnih prihoda podržan rastom korisničke baze, kao i 22 postotnim rastom prihoda od ICT usluga te prihodima od posjetitelja u roamingu.
Ulaganja su u devet mjeseci ove godine iznosila 58 milijuna eura, s time da je, kako naglašavaju, investirano 10 posto više nego u istom lanjskom razdoblju, u ubrzanu izgradnju optičke i 5G mreže.
Za bazu mobilnih korisnika kažu da je ostala stabilna, s porastom od 1,1 posto, pri čemu se smanjio broj korisnika na bonove, a onih na ugovor povećao, dok je prosječan prihod po korisniku (ARPU) iznosio 11 eura ili 1,6 posto više nego u istom razdoblju prošle godine.
Broj kućanstava s fiksnim pristupom povećan je za 5,2 posto, uz istovremeni porast broja korisnika širokopojasnog interneta za 8,6 posto, TV usluge za 1,6 posto, a fiksnih linija za 3,7 posto.
Komentirajući devetomjesečne rezultate, glavni direktor A1 Hrvatska za financije Gorana Angjeleski ističe nestabilne poslovne okolnosti koje i dalje diktiraju načine upravljanja i transformiranja poslovanja u digitalno i zeleno, odnosno održivo.
- Zbog inflatornog pritiska i porasta cijena energenata, prije svega struje čiji su telekomi veliki potrošači, nastavili smo s daljnjim optimiziranjem poslovanja i uštedama. Povećali smo efikasnost, što je omogućilo nastavak značajnih investicija u najmoderniju mobilnu i fiksnu mrežu, a prije svega u izgradnju najveće optičke mreže u Hrvatskoj, u čemu nam je cilj da uskoro dva od tri kućanstva u Hrvatskoj imaju A1 optički priključak- kaže Angjeleski.
Iznosi i da su uložili u primanja i razvoj zaposlenika, ali ne i koliko, kao i da su stvorili pretpostavke za buduće investicije.