U zagrebačkom hotelu Academia predstavljeni su noviteti kao i vrhunski proizvodi vodećih hrvatskih, slovenskih i austrijskih brendova školskih potrepština..
Antao2002 postaje regionalni igrač: Ujedinili najjače europske proizvođače školskog pribora...
Naša intencija je jačanje proizvodnje na području Europske unije jer se većina školske opreme proizvodi u Kini, koja nema toliko regulativa o korištenju opasnih i štetnih sastojaka u proizvodnji, primjerice, bojica. Bojice Jolly, austrijskog proizvođača su premium kvalitete i imaju sve potrebne certifikate, koji jamče sigurnost korištenja bez štetnih kemikalija, istaknuo je Anto Ivanović, direktor tvrtke Antao2002.
U zagrebačkom hotelu Academia vodeći hrvatski, slovenski i austrijski proizvođači školske opreme 14. i 15. ožujka predstavili su poslovno partnerstvo s tvrtkom Antao2002, koja je postala zastupnik i distributer brendova grupacije Brevillier (Jolly, AERO, SAX, CRETACOLOR) i hrvatskog TOZ-a kao i novu paletu školskih proizvoda vrhunske kvalitete s certifikatima, koji jamče sigurnost djece.
Na predstavljanju vrhunskih brendova školske opreme i potrepština, koji su predstavljeni poslovnim partnerima tvrtke Antao2002 ističu se Jolly bojice, koje kupcima jamče kvalitetu i sigurnost što je zbog djece i najvažnije..
- Uspjeli smo povezati TOZ i Brevillier grupu koji su dva najveća proizvođača kvalitetne školske opreme u regiji, ali i šire. Cilj nam je jačati proizvodnju u Hrvatskoj i Sloveniji kako bismo kupcima mogli ponuditi široku paletu proizvoda, koji su sigurno za našu djecu, što jamče svi certifikati koje imamo što našim proizvodima daje dodanu vrijednost - rekao je direktor Ivanović.
Bojice koje čuvaju djecu, ali i brinu o šumama i održivom poslovanju
Roditelji se ne trebaju nimalo brinuti ako im djeca grizu bojice Aero i Jolly jer ne sadrže štetne kemikalije. Oba brenda posvetila su se održivosti cijelog proizvodnog lanca, te brinu o odgovornom ponašanju prema društvu kao i prirodi. Naime, od 2003. godine oba brenda koriste samo FSC certificirano drvo. Ovaj certifikat The Forest Stewardship Council (Vijeće za nadzor šuma) znači da se šumom gospodari prema strogim ekološkim, socijalnim i ekonomskim standardima. Cilj FSC-a je promoviranje odgovornog upravljanja svjetskim šumama.
Jolly i AERO teže očuvanju šuma jer, kako kaže voditelj marketinga i komunikacija brendova AERO i Jolly, Nejc Slokan, šume su neophodne za naš opstanak, stoga svi moramo doprinijeti njihovoj zaštiti u skladu s FSC standardima.
- Roditelji imaju povjerenja u brendove kao što su Jolly i Aero jer certifikatima jamčimo sigurnost proizvoda. Primjerice, Jolly bojice imaju toliko debelu minu da jamčimo povrat novca ukoliko nekome tko koristi bojicu ona pukne. Zanimljivo je da dosad nismo imali niti jednu reklamaciju na puknutu minu“, rekao je Slokan.
Na hrvatskom i slovenskom tržištu pojavljuje se sve više stranih marki igračaka i školskog pribora, koje roditelji naručuju na interneta iz inozemstva, nerijetko izvan Europske unije, uključujući i vrlo povoljno kinesko tržište, ponajviše zbog bolje cjenovne pristupačnosti.
Problem je u tome djeca mogu doći u kontakt s kemikalijama grickanjem i lizanjem bojica, preko kože dodirom kao i udisanjem. Ovisno o tome o kojem se štetnom sastojku radi, te kako i u kojim količinama je dospio u djetetov organizam, pa može izazvati mučnine i alergije, a u težim slučajevima i trajno utjecati na zdravlje djeteta. Stoga je izuzetno bitno djeci kupovati školski pribor provjerenih proizvodača.