Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
1 komentara

Komunikacija gradskih službi: Informacija, prevencija i alarm

U Holdnig centru je predstavljena platforma za komunakciju gradskih službi koja će služiti u slučajevima nepredviđenih, specifičnih, neželjnih i sličnih situacija na području Zagreba

Foto: Zarko Basic/PIXSELL

Platforma je ustrojena na inicijativu zagrebačkog gradonačelnika Milana Bandića, koji je demonstrirao njezin rad, izvijestio je Grad Zagreb na svojoj internetskoj stranici.

Foto: Zarko Basic/PIXSELL

"Kada sam prije šest mjeseci predložio predsjednici Uprave Zagrebačkog holdinga i pročelniku za Upravljanje u hitnim situacijama uspostavljanje središnjeg mjesta koje će omogućiti internu komunikaciju svih službi u Gradu Zagrebu u rješavanju problema iz njihove nadležnosti, vodio sam se trima najvažnijim stvarima - informiranje, preveniranje i alarmiranje. Da bi to mogli moramo biti na vezi", istaknuo je Bandić.

Foto: Zarko Basic/PIXSELL

Predsjednica Uprave Zagrebačkog holdinga Ana Stojić Deban podsjetila je da je prije dvije godine otvoren pozivni centar s jedinstvenim pozivnim brojem za informacije o svim uslugama koje Zagrebački holding pruža građanima.

Pozivni centar radi od 0 do 24 sata i stalni je servis Zagrepčanima, a nova platforma je njegova nadogradnja u smislu brže i hitnije intervencije prema njihovim zahtjevima.

"Kroz platformu sve službe Grada Zagreba dobit će potpunu i najbržu informaciju kako bi mogle što bolje reagirati u slučajevima kada bude trebalo intervenirati i pojaviti se na terenu", istaknula je Stojić Deban.

 

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message