Obavijesti

Promo sadržaj

Croatia Feeds: hrvatska kampanja kao Google "Case study"

Croatia Feeds: hrvatska kampanja kao Google "Case study"
11

Google je na svojim stranicama „Think with Google“ objavio detaljnu analizu kampanje Hrvatske turističke zajednice „Croatia Feeds“, a u sklopu koje istu ocjenjuju kao vrlo uspješnu

VIDEO

Tako se u analizi navodi uspješno korištenje Google rješenja za precizno plasiranje sadržaja prema krajnjim korisnicima, a od postignutih rezultata izdvajaju trostruko više klikova postignutih u sklopu ove kampanje u odnosu na druge prosječne kampanje, 40 postotni veći prosječni posjet web lokaciji kampanje od postavljenog cilja te 40 postotno povećanje općeg pretraživanja vezanih uz Hrvatsku. U analizi se također naglašava kako je Hrvatska turistička zajednica uspješno koristila rezultate analiza o najčešćim pretraživanjima vezanih uz Hrvatsku pa je na taj način implementirana precizna strategija sadržaja i targetiranja, ali i oglašavanja.

Samu kampanju komentira i direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić, koji naglašava da je riječ o projektu koji je nastao na najnovijim trendovima digitalnog marketinga. „Croatia Feeds predstavlja kampanju koja je zapravo temeljena na interesima krajnjih korisnika po tržištima, što je i bila osnova za stvaranje koncepta kampanje. Upravo se sami koncept po svojim karakteristikama značajno distancira od uobičajenih online kampanja jer Croatia Feeds sadrži preciznu kombinaciju intrigantnih naslova, zanimljivih tekstova i atraktivnih fotografija popularnih hrvatskih destinacija i turističkih proizvoda. To potvrđuje i ova analiza Googlea prema kojoj smo bili vrlo uspješni u privlačenju pažnje korisnika, odnosno naših potencijalnih turista“, zaključio je direktor Staničić.

Podsjećamo kako je Hrvatska turistička zajednica projekt i kampanju „Croatia Feeds“ pokrenula tijekom mjeseca kolovoza prošle godine. Glavni cilj kampanje je na originalan način inspirirati potencijalne turiste da odaberu upravo hrvatske destinacije, a tu je svrhu kreirana i posebna web stranica „Croatia Feeds“. Na stvaranju kampanje i njenog sadržaja su, osim Hrvatske turističke zajednice, sudjelovali i članovi Google kreativnog tima „The ZOO“ koji surađuju s brojnim svjetskim brendovima i agencijama.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

VIDEO

JGL nudi više radnih mjesta u novim pogonima u Rijeci
PROMO

JGL nudi više radnih mjesta u novim pogonima u Rijeci

JGL, vodeća farmaceutska kompanija u domaćem vlasništvu, oglasila je veći broj radnih mjesta na različitim pozicijama. To su: Operater pripreme materijala za proizvodnju, Operater u farmaceutskoj proizvodnji i Operater na poslovima čišćenja i dezinfekcije u sterilnoj proizvodnji.

Vidovnjakinja Sandra nas vraća na „pravi put“
PROMO

Vidovnjakinja Sandra nas vraća na „pravi put“

Ako vas more ljubavne, financijske, zdravstvene ili poslovne brige, znajte da je vidovnjakinja Sandra ovdje za vas! Bilo da ste u Hrvatskoj ili inozemstvu, Sandrinom „kirurški preciznom“ Daru vidovitosti neće promaknuti fini detalji iz vaše prošlosti, sadašnjosti i budućnosti!
Uzbudljive vijesti iz Zagreba – Grand May Texas Hold'em turnir
PROMO

Uzbudljive vijesti iz Zagreba – Grand May Texas Hold'em turnir

Ukoliko ste strastveni ljubitelj pokera i u potrazi za nezaboravnim turnirskim iskustvom, ne propustite priliku da se pridružite Elitnoj seriji Texas Hold’em Pokera u Grand Casinu Admiral!