Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Diskusija: Zašto se mnogi okreću vjeri tek u nevolji?

Radi li se o istinskom obraćenju ili utjehi? Polažu li bolesnici svoje posljednje nade u Božje ruke vjerujući da će tako čudotvorno ozdravjeti?

Komentari 30 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - miroljubiv
    miroljubiv

    Isus je dao zemaljski život da bi spasio naše duše od degeneracije,ali ne otkupljuje naše grijehe,jer smo sami odgovorni ili nismo za ono što činimo/ne činimo.Nije li gadan osjećaj znati da živiš u klerikalnoj državi gdje se svi hvale katoličanstvom,a ...prikaži još! ne daj Bože da mi takvi trebaju pomagati,jer bi mi naplatili zrak i otkucaje srca.Boli me licemjerje općenito koje je korijen sve korupcije kojoj ljudi robuju.Crkvu zovem ne-crkvom jer mi posrednika (burzovnih mešetara sa kesama) između Boga i mene nikad nisu ni trebali.nama kronično nedostaje ljubavi, a to je preče od svega i otuda sva zaokretanja u prazno.za mene je Bog ljubav i tu su svi gurui,pomazanici i mesije nepotrebni.kad bi zaista voljeli,ne bi nikog osuđivali.tuđi životi tiču se Boga i te duše,a ne da razglabamo i ocjenjujemo nečije živote,a svoje ne živimo.tko zaista ljubi,ne umire nikada.i bez tijela.

    Ponedjeljak, 23.03.2009. u 15:59
  • Default avatar - zdtaja
    zdtaja

    @balky boy,ili ti nisi razumio mene ili ja tebe. Pročitaj moj post još jednom ,pa ćeš vidjeti da Boga prihvaćam ,ali crkvu ne. Slažem se s tobom da je crkva biznis,i takva mi crkva ne treba. Ali Bog da.

    Ponedjeljak, 23.03.2009. u 19:15
  • Default avatar - saloma
    saloma

    kao što sam to već jednom napisala, mislim da je ona to sve napravila upravo stoga da bi još s nečim privukla pažnju i milost ljudi jer još ima onih koji ne zaboravljaju kakvo je đubre uistinu bila. znam mnogo ...prikaži još! ljudi koji se drastično promjene prije smrti, ali ona je svojim ponašanjem činila drugo. ja osobno sam bila veliki vjernik, do prije nekih 15 godina, ali jednostavno sam prestala biti ovca koja sljedi stado i postavljala sam mnoga pitanja na koje crkva, kao ni samo kršćanstvo nema odgovora. moje stajalište je da je vjeru u boga izmislio čovijek jer u nešto mora vjerovat, nešto mu mora dati snage kad izgubi vjeru u sebe. ja vjerujem u sebe, i štogod mi se dogodi dogodi se mojom odgovornosti, i ako se razbolim neću moliti boga da mi pomogne već su se sama boriti koliko mi to sudbina dopusti jer ako mi je suđeno da umrem, umrijet ću, a ne želim nikakve svećenike ni propovijedi, niti križ na grobu, i to svi moji znaju

    Ponedjeljak, 23.03.2009. u 11:32
  • Default avatar - Balun_napuhani
    Balun_napuhani

    Koje reka da se okrečemo, ma dobar doktor, što deblja plava kuverta i boca maslinovog ulja ZDRAVLJA VRIJEDI.

    Ponedjeljak, 23.03.2009. u 11:48
  • Default avatar - dolka
    dolka

    Nije loše da se čovjek ikad obrati Bogu. Čak ako i ne vjeruje ne znam koliko, no kad spozna da Bog postoji i da nije Djed Mraz, jukebox ili priglupi čičica koji samo odgovara na naše pucketanje prstima i listu ...prikaži još! želja, kad ljudi počnu ČITATI BIBLIJU, a ne molitvenike svetih ovih i onih i osobno spoznaju što Bog zaista od nas traži i što znači život s Njim, onda se ljudi istinski obrate.

    Ponedjeljak, 23.03.2009. u 11:52
  • Default avatar - Hacker-ri
    Hacker-ri

    mozda misle da bog da onom koji moli a ne onom koji radi...

    Ponedjeljak, 23.03.2009. u 11:53
  • Avatar drug Tito_1
    drug Tito_1

    treba vjerovat slušat crkvu, ali, ali po svojim uvjerenjima i načelima. Ko pažljivo sluša na misi crkva ništa loše ne propovijeda, osim politički govori kod franjevaca ali na njihove mise ionako ne idem.

    Ponedjeljak, 23.03.2009. u 11:58
  • Default avatar - canon
    canon

    Mislim da ne postoji normalan čovjek koji ne vjeruje da postoji neka veća sila(Bog),ali vjerujem da postoje ljudi koji ne žele da ga nekakva institucija ili čovjek \"približe\" bogu,jer bog zna u svakom momentu šta ko osjeća prema njemu,tako da ...prikaži još! ne vjerujem da ima bilo tko ili bilo šta što može oprostiti grijehe sem dragog bogeka,ali čovjek je uvijek gledao kako od bilo čega napraviti biznis

    Ponedjeljak, 23.03.2009. u 12:02
  • Default avatar - dolka
    dolka

    @Saloma, baš me zanimaju pitanja koja ti crkva ne može odgovoriti, ja sam imala puuuuno pitanja, a odgovore sam dobila čitajući Riječ koju nam je sam Bog ostavio - da dobijemo odgovor na svoja pitanja. i još nešto - Bog ...prikaži još! i crkva (u osom slučaju katolička, negdje drugdje neka druga

    Ponedjeljak, 23.03.2009. u 12:05
  • Default avatar - mimiXXX
    mimiXXX

    Nažalost da je tako.Nažalost da se ljudi tek u krajnim situacijama sjete da BOG postoji. I to tek pred razvodom,pred financijskim krahom,problemima u školi,sa zdravljem i drugim nevoljama.I onda se pitaju: Zašto Bože?Zašto baš meni?Što sam ti učinio (ili učinila) ...prikaži još! da me ovako kažnjavaš? Zato sto nemaju vremena da 5 min. dnevno odvoje za Boga,zato sto su važniji novac,provodi,putovanja ili bilo sta osim vjere.Ne kazem da to nije dobro ili potrebno ali ako se ima vremena za takve stvari bilo bi dobro da se nađe vrijeme i za molitvu pa ce i Bog naci vremena za nas(mada nas on uvijek gleda i stiti).

    Ponedjeljak, 23.03.2009. u 12:12
  • Default avatar - BalkiBoy
    BalkiBoy

    Ajde sad vi svi vijernici recite meni seljaku koji nevjeruje,od kud pravo crkvi da otvara off-shore tvrtke,kupuje/prodaje dionice, ubire novac u biznisu,ne placa porez a od drzave dobije 380 milijuna kuna. U vrijeme kad ljudi ostaju bez posla oni i ...prikaži još! dalje imaju svoje tarife po kojima se napacuju vjencanja,krstenja,pokopi i mise za preminule.Zasto se dijecu uci u skoli na vjeronauku da su svecenici ljudi koji su se odrekli SVEGA u zivotu da bi sluzili Bogu a voze ni manje ni vise nego BMW-e,nove mercedese. Jel vam se desilo kad da vam svecenik nezeli uci u kucu na sveta tri kralja da vam blagoslovi vas dom zato sto niste dali dovoljno novaca crkvi?? E sad ja vas pitam dal sam jos uvjek seljak, ili ste vi?? Zapitajte se dal je crkva manipulirajuci medij za masovno manipuliranje ljudima. Tolko od mene.

    Ponedjeljak, 23.03.2009. u 12:28
  • Default avatar - ana katarinja
    ana katarinja

    Uistinu BalkyBoy, nemam volje uvjeravat ljude da misle na isti način kao i ja, a kamo li nazivat \" glupim ovcama\" ljude koji imaju različito mišljenje od mene. U kafiću u koji zalazim rade četiri konobara. Dvojica su mi stvarno ...prikaži još! super, jedan tako tako, a onaj zadnji je do podne ljut na sebe a popodne i na cijeli svijet, ali zbog njega nisu svi konobari kreteni. Naime, to mi je struka. Ovo ti se odnosi i na svećenike. ne možemo generalizirat zato što mi tako želimo, jer onda poimanja demokracije ili bilo kakvih vrijednosti gube svaki smisao. Crkva je onoliko pozitivna i negativna koliko i ljudi ima koji su dio nje. Čini mi se da u ovim komentarima ima zloće, a ja sam mislila da će misli bit apostrofirane na vjeru kao utočište, a ne prilika da se kritizira crkvu jer ni naslov nema takvo značenje ili ja ne znam čitat.

    Ponedjeljak, 23.03.2009. u 21:31
  • Default avatar - mistery
    mistery

    jer nemaju kome ,,drugom!

    Utorak, 24.03.2009. u 01:36
  • Default avatar - kikica
    kikica

    Slažem se sa prvim postom (salome),iako ne mislim da bas sve mogu sama.Svakome je potrebna vjera u nesto, nesto vise,sveto,apstraktno-neki to zovu APSOLUT,neki BOG,neki drugi opet drugim imenima,ali sve je to ista-čista svijest,nesto za sto se moramo uhvatiti da nas ...prikaži još! gura dalje u zivotu. Mnogo je toga sto Crkva propovjeda i istomisljenika je mnogo,ali na zalost, vecina tih \"vjernika\" vjerojatno nije ni svjesna kako je i Crkva dosta toga prilagodila sebi i koliko stvari ne odobrava ili osuđuje.Ja sam takodjer vjernica,ali ne vjerujem slijepo.Ako vidim da se neke stvari skrivaju,da se ljudima mažu oči,a ljudi se u svoj svojoj slabosti i patnji tek onda okrecu Bogu,to mi nije pravo, a niti je iskreno.Sa Bogom se svugdje može \"pričati\".Bogu se svugdje mozeš obratiti. Mislim da je najbitnije da covjek ima svoj individualan odnos s Njime,onako kako ajbolje misli i osjeca,a ne bi se trebali voditi po slijepim pravilima koje je Crkva,čitaj čovjek napisao.

    Ponedjeljak, 23.03.2009. u 12:34
  • Default avatar - dolka
    dolka

    @BalkiBoy da li tebi nije jasan Bog ili Crkva, valjda katolička? Ljudi, kada ćete shvatiti da nema znaka jednakosti između katoličke crkve kakvu poznajete i Boga??? Bog je suveren i iznad ljudskih muljaža. Ne idite u crkvu, ali čitajte Božju ...prikaži još! riječ! Molite ga da vam On objavi i progovori što je istina, recite mu da ne vjerujete i da vam je sve što vidite odvratno! On je Bog, naći će način da vam odgovori. Ako ne odgovori, onda ni ne postoji. A ja znam da postoji.

    Ponedjeljak, 23.03.2009. u 12:55
  • Default avatar - zdtaja
    zdtaja

    Slažem se s tobom @salome u nekim stvarima. Što se crkve tiče tu si u pravu. Ni ja ih ne želim na svom sprovodu,niti sada na životu. Ali,po meni,Bog nije isto što i ova i ovakva crkva. Boga zazivam sad ...prikaži još! dok sam živa i zdrava,a tako ću vjerojatno i na samrti. Licemjerno je čitav život ignorirati Boga,a kad nemaš od koga dobiti pomoć onda je dobar i On. To nije vjera,i takvi ljudi nisu postali vjernici,nego se hvataju za slamku spasa kad im ne prostaje ništa drugo. Bog da,crkva ne.

    Ponedjeljak, 23.03.2009. u 12:58
  • Default avatar - jinx
    jinx

    Ja za sebe mogu reći da sam ateista, ali isto tako da ljude cijenim onako kakvi jesu, a ne po vjeroispovjesti. Jer, moram podsjetiti, u ime vjere su učinjeni strašni zločini, masovni ubojice su dobili "znak" od Boga, pa pobili ...prikaži još! cijeli obitelj, uključujući i djecu. Svetu inkviziciju da ne spominjemo. Pravo je svakoga ponaosob da vjeruje ili ne, ima ljudi koji kao vjeruju u Boga, ali preziru Crkvu, jer to je institucija, biznis, navlakuša za cijeđenje love. Činjenica je da Crkva puno, puno više uzima, nego što daje, i tu vjernici nemaju baš puno protuargumenata. No ima ljudi, koji se u svom očaju okrenu Bogu, jer više ne pomažu lijekovi, terapije i slično. I to je dobro, ako to može bilo kome pomoći, izvući ga iz krize, da lakše dočeka ono neizbježno, ono što čeka i nas ateiste i sve vjernike...

    Ponedjeljak, 23.03.2009. u 13:00
  • Default avatar - Megy
    Megy

    Svaka osoba vjeruje u nekog ili nešto. Po mom mišljenju na svijetu ne postoje ateisti svak ima nešto što ga \"diže\". Zašto ljudi vjeruju tek kad voda dođe do grla? - zato jer smo ranjivi i zato jer vjerujemo da ...prikaži još! a mora bit razlog zašto postojimo i zašto neke situacije proživljavamo.

    Ponedjeljak, 23.03.2009. u 13:20
  • Default avatar - BalkiBoy
    BalkiBoy

    @ zd zdtaja ali zasto se onda djeci ispiru mozgovi i namece im se uvjerenje da ako se neide u crkvu nisu vjernici i nevjeruju u Boga. A ko je to sve tako organizirao?? Sve ide od Vatikana,pa na nize ...prikaži još! i tako dospjeva do nas \"ovaca\" koje se lako manipuliraju. U Hrvatskoj nisu svi krscani,ima i ostalih vjera u manjini koji placaju porez ovoj drzavi a ta drzava daje taj novac crkvi mada ti ljudi nisu te vjeroispovijesti. Crkva je po meni obican biznis ko i svaki drugi obrt samo sto crkveni biznis ima puno vise pogodnosti i beneficija. Sve vise mladih ode za svecenika i nakon nekoliko godina kad zaradi dobru pinku i ubode novi auto izadje iz reda svecenika i zivi ko kralj a neki rade 30 godina pa nemaju novi auto ili nesto skupo u tome rangu. Po tome sto si ti napisala crkva izrabljuje Boga da bi na njemu zaradila.

    Ponedjeljak, 23.03.2009. u 13:21
  • Default avatar - BalkiBoy
    BalkiBoy

    @ dolka ali zasto se onda djeci ispiru mozgovi i namece im se uvjerenje da ako se neide u crkvu nisu vjernici i nevjeruju u Boga. A ko je to sve tako organizirao?? Sve ide od Vatikana,pa na nize i ...prikaži još! tako dospjeva do nas \"ovaca\" koje se lako manipuliraju. U Hrvatskoj nisu svi krscani,ima i ostalih vjera u manjini koji placaju porez ovoj drzavi a ta drzava daje taj novac crkvi mada ti ljudi nisu te vjeroispovijesti. Crkva je po meni obican biznis ko i svaki drugi obrt samo sto crkveni biznis ima puno vise pogodnosti i beneficija. Sve vise mladih ode za svecenika i nakon nekoliko godina kad zaradi dobru pinku i ubode novi auto izadje iz reda svecenika i zivi ko kralj a neki rade 30 godina pa nemaju novi auto ili nesto skupo u tome rangu. Po tome sto si ti napisala crkva izrabljuje Boga da bi na njemu zaradila.

    Ponedjeljak, 23.03.2009. u 13:23
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message