Obavijesti

News

Komentari 0

Ekipa iz malog mjesta u Istri osvojila dvije prestižne nagrade za učinkovitost u oglašavanju

Ekipa iz malog mjesta u Istri osvojila dvije prestižne nagrade za učinkovitost u oglašavanju

Studio Sonda osvojio je dvije europske nagrade za oglašavanje. To do sada nitko nije uspio iz Hrvatske. Radi se o ekipi iz malog mjesta Vižinada, a kampanju su radili za Gradsku knjižnicu u Poreču

VIDEO

U srijedu, 1. prosinca na dodjeli Euro Effie nagrada Studio Sonda osvojio je dvije Best of Europe nagrade za učinkovitost u oglašavanju, što je ujedno prvi put da je jedan predstavnik iz Hrvatske osvojio čak dvije nagrade na ovom natjecanju. Studio Sonda po broju strukovnih nagrada postao je najnagrađivanija agencija u Hrvatskoj u ovoj godini.

Studio Sonda je nezavisan hrvatski kreativni studio za dizajn i komunikacije smješten u malom istarskom gradiću Vižinadi, koji djeluje već 16 godina i redovito osvaja brojne domaće i međunarodne nagrade. U srijedu, 1. prosinca osvojio je dvije Best of Europe Effie nagrade za učinkovitost u oglašavanju za kampanju „100% COVID free putovanje“, osmišljenu za klijenta Gradsku knjižnicu Poreč. Ovo je prvi put da je jedan predstavnik iz Hrvatske osvojio čak dvije nagrade na ovom prestižnom natjecanju.

Mala lokalna knjižnica iz Poreča je s ovom kampanjom već ostvarila veliki uspjeh i osvojila 14 međunarodnih i domaćih nagrada, uključujući i nagradu za oglašivača godine na Ideja X natjecanju u konkurenciji velikih hrvatskih oglašivača.

Studio Sonda ove je godine ostvario nevjerojatan uspjeh s osvojena sva tri Grand Prixa na tri najveća nacionalna natjecanja (Effie, IdejaX i MIXX). Sada se taj niz nastavlja s dvije europske Best of Europe Effie nagrade, čime je Studio Sonda po broju strukovnih nagrada postao najnagrađivanija agencija u Hrvatskoj u ovoj godini.

Jelena Fiškuš, glavna kreativna direktorica i osnivačica Studia Sonda tom je prilikom izjavila:

- Euro Effie je nagrada koju svaka kreativna agencija priželjkuje jer govori o konkretnoj učinkovitosti kampanja na tržištu, a to je klijentima često i najvažnije. A nama je još jednom pokazala ispravnost našeg pristupa u kojem svakom klijentu, bez obzira na njegovu veličinu ili raspoloživi budžet, pristupamo jednako posvećeno. Upravo iz takvog pristupa i međusobnog partnerstva rađaju se najbolje ideje, one koje donose konkretne rezultate našim klijentima, ali i one koje pozitivno utječu na društvo u kojem živimo.

Važnost Effie Awards Europe nagrada ogleda se u tome što se dodjeljuje najvećim svjetskim brendovima s kompetitivnog europskog tržišta, kojima je uz bok stala i domaća agencija iz Istre. Studio Sonda osvojio je srebrnog Effieja u kategoriji „Najbolje u Europi: odgovor na krizu / kritični zaokret“ (Best of Europe: Crisis Response / Critical Pivot) te brončanog u kategoriji „Najbolje u Europi: mali budžet“ (Best of Europe: Small Budget).

Studio Sonda se tako našao u društvu 50 najpoznatijih svjetskih brendova kao što su IKEA, Pepsi, Canon, Netflix, HBO itd. koji su došli do finala ovog natjecanja. Najbolje od najboljih birao je žiri kojeg je činilo 100 profesionalaca iz 24 europske zemlje.

- Osobito smo sretni za nagradu u kategoriji Crisis Response. Jer upravo bi u takvim izvanrednim okolnostima, kao što je primjerice slučaj s globalnom pandemijom, kreativna struka trebala pokazati i dokazati koliko je važna za društvo. Što je izazov veći, a situacija teža, to bi rješenja trebala biti relevantnija. Smatram da je protekla godina bila velika prilika za sve nas, prilika da pomognemo, pokažemo, promijenimo, djelujemo, koliko god je u našoj moći kao kreativnoj industriji, a ovaj uspjeh dokazuje da smo u tome uspjeli. Ovom prilikom u ime Studia Sonda čestitam kolegama iz agencije MediaCom za Effie Europe hrvatsko srebro u kategoriji Marketing Innovation Solutions za projekt Dogvertising - istaknuo je Sean Poropat, glavni kreativni direktor i suosnivač Studia Sonda.

Studio Sonda međunarodno je nagrađivan kreativni studio za dizajn i komunikacije koji je do sada osvojio čak 128 domaćih i međunarodnih nagrada za kreativnost i učinkovitost u oglašavanju. Zajedno s kolegama, lokalnom zajednicom, poslovnim partnerima i klijentima, u inspirativnoj autentičnoj sredini središnje Istre stvara globalno relevantne brendove, proizvode, projekte i programe koji imaju realan tržišni uspjeh, a prije svega uvijek povezuju i stvaraju bolje društvo.

Nagrađena kampanja „100% COVID free putovanje“: U Poreču je običaj nakon završetka turističke sezone nagraditi se putovanjem. Obzirom da je u 2020. godini to bilo nemoguće uslijed pandemije, ponuđena je alternativa: 100% COVID free putovanje! Kako? Pa knjigom! Lokalna knjižnica koja želi povećati broj članova te se pokazati kao otvorena institucija koja osluškuje potrebe svojih građana, pretvorena je u ‘Putničku agenciju’, a njezina web stranica u sustav za bookiranje ‘destinacija’. Kroz potpuno novo iskustvo doživljaja knjige aktivirani su korisnici da ‘putuju’ i dijele dojmove s ‘putovanja’ te je ostvaren značajan porast posudbi i novih članova, nakon što je godinama taj broj bio u padu. https://sonda.hr/hr/100-covid-free-putovanje/

Effie Awards Europe europska je nagrada tržišnog komuniciranja uvedena 1996. godine koja se dodjeljuje najučinkovitijim europskim projektima. Nagrada Effie, koju je 1968. godine pokrenula New York American Marketing Association, danas se dodjeljuje u gotovo 40 zemalja te je simbol dokazane učinkovitosti oglašavanja i priznanje partnerstvu klijenta i agencije. Europsku nagradu utemeljilo je Europsko udruženje komunikacijskih agencija.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 0
VIDEO

Hrvatima otkrila strašnu istinu o Černobilu, htjeli su je uhititi
FELJTON: ČERNOBILSKE TAJNE

Hrvatima otkrila strašnu istinu o Černobilu, htjeli su je uhititi

PRVI DIO Zagrebački Radio 101 prvi je u Jugoslaviji objavio informaciju o nuklearnoj katastrofi u Černobilu. Znanstvenica Alica Bauman danima je na televiziji obavještavala javnost o posljedicama

'Ovo je most smrti, svi koji su stajali tu jako brzo su umrli...'
FELJTON: ČERNOBIL, 2. DIO

'Ovo je most smrti, svi koji su stajali tu jako brzo su umrli...'

Hrvatski znanstvenik Zdenko Franić posjetio je Černobil i stajao na mjestu s kojeg su stanovnici Pripjata promatrali plamen nakon eksplozije u nuklearnoj elektrani. Svi ti ljudi s mosta završili su u agoniji...
Plenković opleo: 'Milanović i korumpirani SDP vabe DP'
NAKON SJEDNICE VLADE

Plenković opleo: 'Milanović i korumpirani SDP vabe DP'

Šef HDZ-a i tehnički premijer Andrej Plenković drži presicu nakon sjednice vlade. Istaknuo je da je HDZ-ova borba protiv korupcije snažna.