Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se

Finalni okršaji odlučili pobjednika A1 Adria lige

Proteklog vikenda, u sklopu sajma Reboot InfoGamer powered by A1, održala se spektakularna završnica druge sezone najvećeg regionalnog esport turnira A1 Adria League powered by ESL

Foto: A1

Na Zagrebačkom Velesajmu okupili su se najbolji igrači i timovi iz regije koji su svoje snage odmjerili u četiri planetarno popularna naslova: Counter-Strike: Global Offensive, League of Legends, Hearthstone i Clash Royale.

Publika je u A1 Adria League areni uživala u čak 20 uzbudljivih mečeva velike završnice. Osim za prestižnu titulu pobjednika, svi sudionici završnice borili su se za ukupni nagradni fond od 24 tisuće eura. „Čestitke pobjednicima i svim sudionicima velikog finala A1 Adria lige. Želimo im zahvaliti na tri dana prepuna uzbuđenja i vrhunskih mečeva, a svim igračima i timovima koji nisu izborili završnicu što su svojim izvedbama obogatili drugu sezonu natjecanja“, poručio je Lordan Kondić, direktor marketinga A1 Hrvatska i dodao: „Druga sezona nadmašila je prvu u svim pokazateljima te ponovno potvrdila kako je profesionalno uređena liga poput ove idealno mjesto za sve strastvene ljubitelje gaminga i esporta u regiji. A1 Adria liga najveća je pozornica na ovim prostorima na kojoj svi PC i mobile gameri mogu pokazati svoje vještine i graditi esport karijere.“  

Pobjednici oduševili izvedbama

Nakon uzbudljivih polufinalnih susreta u Counter-Strike: Global Offensiveu, u kojemu su prolazak u finale osigurali branitelji naslova Valiance&CO i GamePub, u finalnom je dvoboju pobjedu odnio tim Valiance&CO rezultatom 2:0. „Ponosni smo što smo obranili naslov. Iako smo fokusirani na međunarodna natjecanja uvijek nam je drago vratiti se u regiju i pokazati tko je najbolji“, izjavio je Petar „Peca“ Marković. Osim vrijedne novčane nagrade, momčad Valiance&CO osigurala je i mjesto u zatvorenim kvalifikacijama turnira Bucharest Gaming Week CS:GO Invitational.

Uzbuđenja nije nedostajalo ni u završnici League of Legends. U uzavreloj atmosferi u A1 Adria League areni pobjednički pehar podigla je ekipa ASUS ROG ELITE koja je slavila 2:0 protiv x25 eSportsa. „Ništa ne dolazi preko noći, treba puno rada i odricanja. Nećemo odustati i nadam se da ćemo nastaviti vladati regijom“, poručio je nakon velikog slavlja Aleksa „DubleAim“ Stanković.

Slijedeći svjetske trendove u gaming i esport industriji, A1 Adria liga ove je godine donijela i turnire u igrama na mobilnim uređajima. Tako su zaljubljenici u popularne naslove Hearthstone i Clash Royale po prvi puta imali priliku boriti se za titulu najboljeg na ovim prostorima. U igri s kartama Hearthstone, pobjedu je odnio Luka „Vulee“ Vulović, koji je rezultatom 3:2 bio bolji od favorita domaće publike Luke „Lavveka“ Črnelia. „Presretan sam, imao sam dobar osjećaj za turnir. Vježbajte, gledajte streamove, trenirajte i budite ustrajni“ poručio je Vulee kojemu je ovo prvi veliki osvojeni turnir. 

Prvi pobjednik A1 Adria lige u Clash Royaleu je Saša „SaSaa“ Mišković, koji je u velikom finalu, rezultatom 3:2 slavio protiv Dominika „Domija“ Štokana. „Sretan sam, prije svega što sam sudjelovao na ovakvom natjecanju, uz 3 odlična igrača. Osvojiti prvo mjesto još je bolji osjećaj jer je u prvom Clash Royale finalu A1 Adria lige“ izjavio je SaSaa. 

A1 doveo najveće YouTube zvijezde u regiji

Druženje s popularnim regionalnim YouTuberima bila je glavna atrakcija na A1 Community Stageu, sastavnom dijelu Reboot InfoGamer sajma. Osim uživanja u bogatom programu i sudjelovanja u brojnim nagradnim igrama, svi posjetitelji ovog dijela sajma mogli su upoznati svoje YouTube idole kao što su LayZ, Mudja & Chale, SupremeNexus, AdnanBro i brojni drugi.

Reboot InfoGamer powered by A1 

Ovogodišnje sedmo po redu izdanje jednog od najvećih gaming festivala u svijetu održano je pod generalnim pokroviteljstvom A1 Hrvatska. Kroz pet dana, od 21. do 25. studenoga okupilo je 50-ak izlagača na rekordnih 20.000m2 u osam dvorana Zagrebačkog Velesajma te privuklo gotovo 80.000 posjetitelja iz cijele Europe.
 

Tema: Promo sadržaj

Message