Obavijesti

News

Komentari 0

FOTO Započelo je postavljanje novog željezničkog mosta na rijeci Dravi kod Botova

FOTO Započelo je postavljanje novog  željezničkog mosta na rijeci Dravi kod Botova

Uz pomoć hidrauličnih potiskivača, nova željezna konstrukcija postavlja se tehnikom naguravanja na stupove koji su izgrađeni u Dravi.

U srijedu su počeli radovi na postavljanju novog željezničkog mosta na rijeci Dravi kod Botova dužine 300 i širine deset metara. Uz pomoć hidrauličnih potiskivača, nova željezna konstrukcija postavlja se tehnikom naguravanja na stupove koji su izgrađeni u Dravi. Projekt „Rekonstrukcija postojećeg i izgradnja drugog kolosijeka željezničke pruge na dionici Križevci – Koprivnica – državna granica“ vrijedan je 350 milijuna eura (bez PDV-a), koji se sufinanciraju iz Instrumenta za povezivanje Europe (CEF), te je uvršten na listu strateških projekata Republike Hrvatske.

Gradilište novog željezničkog mosta koji će spojiti dvije obale Drave kod Botova

Vrijednost mosta je 23,6 milijuna eura. Izvođač radova na projektu je turska kompanija Cengiz Insaat, a radovi se trenutačno se izvode duž cijele dionice duge 42,6 km. Za samu konstrukciju mosta je je ukupno utrošeno oko 6 tisuća m3 betona za temelje, potporne zidove, stupove i upornjake, oko 700 tona armature te 4 tisuće tona čelika koliko iznosi samo željezna konstrukcija mosta. Dijelovi metalne konstrukcije od kojih se sastavlja most proizvedeni su u Turskoj. Novi most čelične je rešetkaste konstrukcije i nalazi se pored starog mosta koji je izgrađen prije 61 godinu. Za razliku od starog jednokolosiječnog, novi će most imati dva kolosijeka.

Gradilište novog željezničkog mosta koji će spojiti dvije obale Drave kod Botova

Most jeu sklopu „Rekonstrukcija postojećeg i izgradnja drugog kolosijeka željezničke pruge na dionici Križevci – Koprivnica – državna granica“ vrijedan je 350 milijuna eura bez PDV-a, koji se sufinanciraju iz Instrumenta za povezivanje Europe (CEF), te je uvršten na listu strateških projekata Republike Hrvatske. Vrijednost mosta je 23,6 milijuna eura.

Gradilište novog željezničkog mosta koji će spojiti dvije obale Drave kod Botova

Očekivani kraj radova na projektu je 2025. godine. Za sada je odrađeno oko 40 posto radova. Po završetku projekta vlakovi će moći voziti do 160 km/h, s ograničenjem do 150 km/h u Lepavini i 100 km/h u Koprivnici jer na tim je područjima riječ o gradskim područjima sa specifičnim ograničenjima

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Kako je počeo rat oko Hrvatskih šuma? Tri su ključne stvari koje je Dabro otkrio o trupcima
I HDZ I DP ŽELE SVOJE LJUDE

Kako je počeo rat oko Hrvatskih šuma? Tri su ključne stvari koje je Dabro otkrio o trupcima

Domovinski pokret inzistira na preuzimanju uprave od HDZ-a u ključnom strateškom poduzeću. Dabro je prije smjene tražio da da sva tri člana uprave odu: 'Sklopili su loše ugovore, a evo kako su prodavali trupce'
Bizarnosti inauguracija u SAD-u: Od smrzavanja na -14°C pa sve do opće tučnjave u garderobi
NE MOŽE BEZ DRAME

Bizarnosti inauguracija u SAD-u: Od smrzavanja na -14°C pa sve do opće tučnjave u garderobi

Iako su inauguracije zamišljene kao dostojanstveni događaji koji simboliziraju mirnu primopredaju vlasti, čak i u modernom dobu događaju se neočekivani i bizarni trenuci koji ih čine nezaboravnima