Hrvatska pošta kao jedan od najvećih poslodavaca oduvijek stavlja naglasak na brigu o svojim radnicima
Kako privući i zadržati kvalitetne radnike
Ovo potvrđuju i brojne nagrade dodijeljene za izvrsne rezultate postignute na ovom polju. Primjerice, Hrvatska pošta treću godinu za redom dobiva Certifikat poslodavac partner, a ove godine dodijeljena je i Business Leader nagrada za doprinos razvoju zaposlenika.
Budući da je Pošta veliki sustav rasprostranjen u cijeloj zemlji važno je dobro upravljati regrutacijom novih radnika, ali i smanjenjem njihove fluktuacije. Upravo iz ovog razloga Ured za upravljanje ljudskim resursima osmislio je inovativnu strategiju privlačenja i zadržavanja kvalitetnih radnika te je pokrenut projekt Pošta – to smo mi, budi i ti.
![](https://img.24sata.hr/Z7b7hWBeCSQAEvLcVfrO_NGYz-c=/622x0/smart/media/images/2019-44/foto-1-posta-to-smo-mi.jpg)
Dvanaest radnika educirano je i organizirano po županijama da budu agenti za planiranje postupka privlačenja kandidata te da vode dodatnu brigu o novozaposlenim radnicima na operativnim radnim mjestima u prva tri mjeseca nakon zapošljavanja. Rezultati rada svakog agenta prate se tjedno kroz ključne pokazatelje uspješnosti. Uz pomoć svih dostupnih regrutacijskih kanala šira javnost informira se o mogućnostima zapošljavanja i koristima za radnike. Osim oglašavanjima u lokalnim medijima, letaka, područnih ureda Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, kontaktiranja s lokalnim zajednicama radi eventualnih informacija i pomoći u nalaženju kandidata, organiziraju se i posjete završnim razredima srednjih škola u suradnji s ravnateljima. Prilikom ovih posjeta zainteresiranim učenicima predstavlja se tvrtka kako bi učenici prepoznali Hrvatsku poštu kao potencijalnog poslodavca prilikom izlaska na tržište rada.
![](https://img.24sata.hr/9gynwgljDNfQe0JIcZK3OXgoA8Y=/622x0/smart/media/images/2019-44/posta-pr.jpg)
Korištenjem dodatnih regrutacijskih kanala postiže se bolja informiranost šire javnosti o otvorenim radnim mjestima te se broj zaprimljenih molbi kandidata od početka projekta povećao za 30 posto. Osim toga, ostvarena je i efikasnija, ali i učestalija komunikacija s rukovoditeljima, kandidatima i novozaposlenim radnicima.
Prekovremeni rad: Benefit ili prokletstvo za poslodavca?
Dobro je znati: Što poslodavac prvo gleda u životopisu
Što ćemo sve plaćati, a od čega ćemo biti oslobođeni u 2021.