Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
članak

'Iliberalna demokracija je novi termin, ograđujem se od njega'

Mi smatramo da je direktna demokracija, što više referenduma i što manje koruptivnih radnji, budućnost demokracije, naveo je Sinčić i opovrgnuo navode kolege Dominika Vuletića

Komentari 149 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - pacifista
    pacifista

    Naravno da se u pravnoj demokraciji referendumi trebaju raspisivati za sve i svašta , a ne da mi vlada izglasava tamo nešto iza zatvorenih vrata !!!!

    18 Petak, 01.02.2019. u 12:17
    • Default avatar - prokurator

      prokurator: znate li koliko referendum u hrvatskoj košta? dosadašnji su bili oko 50 milijuna kuna. vara se svako tko misli da se svako pitanje može rješavati tako. švicarska ima više love.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 12:26
    • Default avatar - pacifista

      pacifista: Prokurator@ onda najbolje da se vratimo u feudalizam , a ne da se lažno nazivamo demokracijom .

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 12:30
    • Default avatar - prokurator

      prokurator: hehe, zagrizli ste udicu. referendum je super alat, ali nije za korištenje svaki mjesec. to je kao da naočale popravljaš čekićem, jer je čekić odličan alat.. to što je borg oprao pola milijarde, ne znači da se svake godine treba ...prikaži još! baciti još par milijardi u vjetar.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 12:51
    • Default avatar - prokurator

      prokurator: problem je zapravo u sljedećem: čovjek koji želi promjeniti loš hrvatski politički sustav, ali je NEOBRAZOVAN, ne može smisliti ništa osim površnih stvari na prvu loptu, za koje je uvjeren da će biti korjenita promjena. ali nije tako jednostavno. za ...prikaži još! to bi trebali puno više sofisticirani društveni mehanizmi. postoje li oni već - možda, no za to treba puno više žganaca i naobrazbe...

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 12:51
    • Default avatar - Alex73

      Alex73: Neposredna demokracija je jako skup sport, potpuno neprimjenjiv u suvremenim državama i totalno disfunkcionalna. Ne znam ni jednu državu u svijetu koja poznaje ovakav oblik demokracije.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 12:59
    • Default avatar - prokurator

      prokurator: odlično. nije li to logično, volja većine? pa evo: klasičan parlamentarizam 51/49 je upravo volja većine. koristi se već 100 godina, išao je ruku pod ruku sa kapitalizmom, i evo gdje nas je doveo... on podrazumjeva da se 49% populacije ...prikaži još! mora pokoriti odluci koju ne želi.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 13:03
    • Default avatar - pacifista

      pacifista: prokurator kad smo već god toga kako veliš , da je naobrazba jako bitna za kvalitetno voditi državu , ja se s tim slažem ali bi isto tako primjetila da nam državu ne vode čobani nego ljudi sa popriličan broj ...prikaži još! j titula, pa se ne mogu čudom načuditi kako su nas te titule dovele do ponora.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 13:05
    • Default avatar - prokurator

      prokurator: a ako ćemo o pameti, bilo je zadnjih godina nekoliko istraživanja (doduše upitne ozbiljnosti) na kojima smo bili na dnu europe po inteligenciji. niz je potvrda o tome u našoj zemlji (ne samo u politici!). švicarci su loša usporedba - ...prikaži još! to je nacija izvanrednih inženjera, s kojima se i njemački teško mogu nositi... da, švicarci su pametniji. :)

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 13:06
    • Default avatar - prokurator

      prokurator: pacifista - raširena ideja da su političari kre*teni je klasična zabluda. sa ili bez diploma, to su superinteligentni ljudi. pogledaj bandića, sanadera, tuđmanovu ekipu iz '90... svaki od njih je mastermind lopov. i to je to što nas je dovelo ...prikaži još! do ponora - kada pustiš dojučerašnjeg gladnog čobana - ali vrlo inteligentnog - da se dočepa vlasti.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 13:10
    • Default avatar - prokurator

      prokurator: werteer - opet zabluda. slobodno novinarstvo je 25 godina bila zadnja linija obrane od pakla. sviđale se meni osobno kritičke novine ili ne, one su ipak otkrile sve sanaderove, hdz+sdp i ostale prljavštine. drugi je problem je što većinu medija ...prikaži još! danas (pa i ovaj na kojemu sada komentiramo!) praktički posjeduju veliki oglašivači. osim toga, mediji se u internetsko doba bore za opstanak i postaju sve više "žuti" iz dana u dan.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 13:14
    • Default avatar - prokurator

      prokurator: werteer - slažem se, brexit nije po volji elite, ali brexit je odradio internet, "alternativni mediji", koji za sada odlično služe krezuboj revoluciji. na isti način je pobjedio i trump. je li to idealno - ne, mislim da je jako ...prikaži još! opasno. to je uvod u vladavinu neznalica, svojevrsna "idiotkracija".

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 13:18
    • Default avatar - Tone

      Tone: Kod nas na referendume izlazi vrlo mali broj glasača a među njima ih je puno dobro organiziranih i sponzoriranih za nečije ciljeve za koje se zna da nisu želja većine ! U ime obitelji, Narod odlučuje, Istina o . Sami ...prikaži još! nazivi dijele građane. Da bi referendumi imali smisla moraju odražavati želju većine građana (kao u Švicarskoj), a za to treba ispuniti određene preduvjete. Računati na dobru pripremu i malu izlaznost, zlonamjerno je i tu svi gube.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 13:33
    • Default avatar - prokurator

      prokurator: osobno smatram da je ŽZ krenuo odlično sa borbom protiv deložacija, ali da jaše na sličnom valu kao i brexit: protivljenje zlim elitama, ali bez puno promišljanja. podršku tome daju ljudi koji su revoltirani postojećim stanjem, ali nemaju volje (ili ...prikaži još! prilike, vremena, uvjeta) baviti se kvalitetnim društvenim rješenjima. takva populacija je u većini u razvijenim zemljama, i zato će različiti žz i brexiti (ali isto tako i trumpovi, orbani...) preuzimati vlast po svijetu. posljedično tome, da li nas iza ugla očekuje repriza II sv. rata - saznaćemo uskoro.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 13:34
    • Default avatar - pacifista

      pacifista: Potpuno se slažem sa tvojim mišljenjem.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 13:53
    • Default avatar - IvanM28

      IvanM28: To moze funkcionirat samo u razvijenim zemljama s educiranim stanovnistvom. Kod nas bi ljudi izglasali beskrajna socijalna davanja, nultu stopu poreza, i 6 mjeseci godisnjeg.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 14:23
    • Avatar dastipet

      dastipet: Sto drugo ocekivati od obicne sekte. Bunika radi svoje

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 20:54
    • Avatar dastipet

      dastipet: Svaki od njih lupa po svoje. To je sasvin dovoljno za vecinu mladih totalno zatupljenoh fanatika kojima je jedino intelektualno dostignuce cjelodnevno tipkanja gluposti po tipkovnicama.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 21:05
    • Default avatar - arimmer

      arimmer: Cisto iz prakticnih razloga je predstavnicka demokracija bolja od tzv. direktne demokracije. Donosenje odluka je brze i jednostavnije u predstavnickoj demokraciji. Hrvatski problem je u tome sto mi nemamo predstavnicku demokraciju. Ne mozes birati svog predstavnika po imenu i prezimenu ...prikaži još! i na slijedecim ga izborima kazniti ako iznevjeri ocekivanja. Hrvatski politicki sustav je pun atavizama iz socijalistickih vremena i eventualno ga se moze nazvati demokraturom, nikako demokracijom.

      Odgovori Nedjelja, 03.02.2019. u 07:09
  • Default avatar - moreuduši
    moreuduši

    Go go go Živi Zid ! Demokracija svima, ne samo njima....

    9 Petak, 01.02.2019. u 12:25
    • Avatar agitprop

      agitprop: Gdje je bio ŽZ kad se su se skupljali potpisi za inicijativu "Narod odlučuje"?

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 12:28
    • Default avatar - moreuduši

      moreuduši: Inicijative su individualne. Neka ih iznesu nositelji.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 12:38
    • Avatar agitprop

      agitprop: Kojeg li providnog izgovora. Zašto ŽZ nije podržao inicijaitivu? Licemjeri

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 12:39
    • Avatar Mudonh

      Mudonh: agitprop ja sam dao glas za referendum glasam za žz žz su napacen prevareni ispacen narod ne pernar on je glas nas ne zadovoljnika

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 13:17
    • Default avatar - moreuduši

      moreuduši: Slažem se da je ova demokracija dno dna. Samo glas slobode slušam. Prodaju nam demokraciju, a uvode policijsku državu. Guše svaki glas slobode. No i tome ima kraja.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 13:18
    • Default avatar - arimmer

      arimmer: @Yog, jedan meni osobno jako drag politicar je rekao ovo:"Democracy is the worst form of government, except for all the others". Kao netko tko je imao prilike isprobati "diktaturu proletarijata", HDZ-ovu demokraturu i pravu demokraciju, to se moram sloziti s ...prikaži još! s gornjom Churchillovom izjavom.

      Odgovori Nedjelja, 03.02.2019. u 07:13
    • Default avatar - arimmer

      arimmer: Churchill je najzasluzniji za postojanje antifasizma. Da je Churchill 1940. prihvatio mir koji mu je Hitler nudio, Hitler bi se okrenuo ka SSSR-u i bez problema ga potukao jer vise ne bi trebao drzati trupe na "atlantskom bedemu". Churchillov ministar ...prikaži još! vanjskih poslova, lord Halifax, je zagovarao mirovne pregovore s Hitlerom. Churchill je najzasluzniji za Hitlerov poraz. Osim toga, nije mi jasna tvoja tvrdnja: kako je Churchill antifasizam ucinio prijevarom?

      Odgovori Ponedjeljak, 04.02.2019. u 09:03
    • Default avatar - arimmer

      arimmer: @Yog, nekoliko stvari: 1) Rat s Rusijom bi se dogodio i da je Churshill sklopio separatni mir s Hitlerom. Hitler je o Rusiji kao "zivotnom prostoru" za Nijemce pisao jos u Mein Kampfu. To je naprosto bio dio njegovog politickog ...prikaži još! programa. 2) Njemacka centralna banka nikada nije bila pod upravom engleske centralne banke. To su price. Hitler je suzbio inflaciju uvevsi tzv. "razenu marku" koja je mogla kupiti kilo razi. Koliko je bilo razi, toliko je bilo i maraka. 3) Churchill je nekoliko puta pokusao nagovoriti Roosevelta da umjesto invazije na Normandiju, krenu preko Balkana. Tamo ne bi bilo Rajne koju treba prijeci, ne bi bilo katastrofe s mostom u Remagenu i ne bi bilo ardenske ofenzive na Bozic 1944. Da su se iskrcali na Balkanu, prosli li bi kroz ravnu Madzarsku i za cas bili u Berlinu. Sto se tice njegove podrske Sovjetima, Churchill se ponasao racionalno u danoj situaciji: neprijatelj mog neprijatelja je moj prijatelj. Inace, unistenje rezima koji si je za cijl postavio istrebljenje cijelog jednog naroda mi se ne cini tako groznim. Svako objasnjenje koje ukljucuje "medjunarodnu masoneriju" mi je jako sumnjivo i mirisi na teorije zavjere koje me mogu samo nasmijati, ne i zaintrigirati.

      Odgovori Utorak, 05.02.2019. u 02:25
    • Default avatar - arimmer

      arimmer: David Icke, jesi li to ti? Mislim da je svaka daljnja rasprava bespredmetna.

      Odgovori Utorak, 05.02.2019. u 18:26
  • Default avatar - mario3062
    mario3062

    Za živi zid ako želite bolji život

    6 Petak, 01.02.2019. u 12:12
    • Avatar ElimGarak

      ElimGarak: Haha. Sad je lose al s njima moze bit samo 5 puta gore.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 12:29
    • Avatar wisefool

      wisefool: Ako će nam Pernar voditi državu, rezultat bi bio otprilike kao u Venecueli.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 12:38
    • Avatar ElimGarak

      ElimGarak: Wisefool, ne bi. Oni bi se raspali prije sazivanja prve sjednice sabora, prije nego što bi uopće uspjeli išta napraviti. To je hrpa nesposobne dječurlije.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 12:44
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: VENEZUELA = Pernar se hvali da će pustiti hiperinflaciju da pojede kredite građanima, samo zaboravlja reći da onda ti krediti ostaju državi, tj. svima nama...

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 12:47
    • Default avatar - prokurator

      prokurator: ako želite bolji život, skinite si onu seriju, oko 30ak epizoda pa gledajte. u našoj politici ga nećete gledat.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 14:07
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Nadam se da ću doživjeti da Živi zid bude na vlasti. Bolje promjene nego stalno prebacivanje lopte od jednih do drugih "lopovluka" Za promjene sam pa makar naizgled nekima djelovale loše! Smatram da smo zaslužili bolje i više, osobito za ...prikaži još! generacije koje dolaze. Ma koliko koštali referendumi sigurno je manje od iznosa za koje su razni lopovi oštetili koristeći svoju poziciju. Dosta lopovluku, narod neka odlučuje upravo onako kako piše i u Ustavu!

    1 Petak, 01.02.2019. u 12:54
    • Avatar MateCro

      MateCro: Naravno. Isto tako trebaju ljudi znati da 4 godine nečije vladavine nije dovoljno da se popravi šteta koja je donijela vladavina kriminalnih org. svih 20 godina.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 13:00
  • Default avatar - franjo54
    franjo54

    Nije bitno kako se stranka deklarira liberalno ili socijalno bitno je da ima postene namjere i da slusa bilo naroda Svaka vlast treba biti u sluzbi naroda a ne protiv njega. Dosadasnje vlade bas i nisu radile za dobrobit svoga ...prikaži još! a naroda. Peivatizacija nezaposlenost demografija korupcija i jos dosta toga. Mali broj ljudi koji su imali samo kofer s prljavom robom naglo se obogatio i diktira nasom politikom. Bilo bi dobro ispitati porijeklo imovine svima nama. Nema nas puno pa bi taj posao bio brzo gotov

    Petak, 01.02.2019. u 13:11
  • Avatar maxim m
    maxim m

    jopet adezeuzdanička bojna napada...jadno...

    1 Petak, 01.02.2019. u 12:56
  • Avatar VOLBEAT
    VOLBEAT

    Bero, okani se ti ŽZ-a, i drži se tvoga stada, kojeg vukovi glođu iz dana u dan i ostao si na svega 30-ak ovčica... A vi momci samo naprijed, očito ste za sada jedina prava oporba, pošto ostali (uz izuzetak ...prikaži još! nekolicine) imaju više-manje iste stavove kao i vjerodostojni i njihovi podanici... A i Bogu hvala da imate Bunjca, Sinčića i sl, da malo umire Vašu ekipu koja tu i tamo ispadne iz kolosijeka...

    Petak, 01.02.2019. u 19:53
  • Avatar maxim m
    maxim m

    biće je vuletić...krtica...

    Petak, 01.02.2019. u 12:46
  • Default avatar - dkila
    dkila

    Narod nikad nije odlučivao ni o čemu! Halo!?

    Petak, 01.02.2019. u 13:06
  • Default avatar - arwin
    arwin

    Smiješno je kad HDZ=SDP prozivaju ŽZ za populizam, nestručnost ili nesposobnost kad je njihova vladavina dovela Hrvatsku na predzadnje mjesto razvijenosti u EU. U proteklih 25 godina prešišalo nas je desetak država a mi baš ni jednu. Sad se borimo ...prikaži još! za prezadnje mjesto sa Bugarskom. A Franjo obećavao da ćemo biti ko Švicarska.

    Petak, 01.02.2019. u 18:02
  • Default avatar - TsarSimeun
    TsarSimeun

    Ljudi vole vjerovati u bajke i crno-bijeli svijet. Pa su tako oni koji su protiv zlih (HDZ, SDP i što god) automatski dobri. Nije bitno što zapravo žele i kako se ponašaju, oni su automatski dobri, a građani su između ...prikaži još! zlih i "dobrih". Prava je istina da dobrih uopće nema, stvar je samo da se nađe netko tko će napraviti najmanju štetu.

    Petak, 01.02.2019. u 21:33
  • Default avatar - ljubica ljubičica_1
    ljubica ljubičica_1

    Moj glas imate ma što napravili.Bitno da niste uništili gospodarstvo ko što su ove druge stranke.Koje vas non stop napadaju.To znači da vas se boje.Jer mlađa populacija bude vam dala glas a vjerujem i moja.Dosta nam je od 90go iste ...prikaži još! stranke se izmjenjuju a ništa nisu napravile osim da se napadaju .

    Subota, 02.02.2019. u 09:19
  • Default avatar - đota2
    đota2

    Čemer jad i bijeda, kao i cijela politička scena u RH.

    Petak, 01.02.2019. u 15:36
  • Default avatar - kaj buljiš
    kaj buljiš

    Jedan govori jedno, drugi govori drugo, a fanatici klikću plus.

    3 Petak, 01.02.2019. u 12:48
    • Avatar maxim m

      maxim m: nisan vidia veći fanatika od glasača adezea,ima ih na portalu kolko oš...

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 12:57
    • Avatar Korzija Matulović

      Korzija Matulović: HDZ uvjek ce imat svoj postotak glasaca tako da...

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 13:21
    • Default avatar - boww

      boww: Dobro je da nije jednoumlje dkila.inace bi se moglo usporediti s ovcama.te podsjeca mozda na neke stranke?jedan kaze a svi bleje...

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 15:00
  • Avatar Crnbog
    Crnbog

    Kad dođe živi zid na vlast više nećete morati plaćati režije, porez ni kredite! Nema više dužnika. Banke će zatvoriti a stvatko od nas će printati svoj novac kod juće. Nema više cjepljenja samo vitamin c. Vojsku gasimo i preusmjeravamo ...prikaži još! novac u parizer bojnu koja će pisati HDZ=SDP. Gasimo školstvo i svi će učiti od doma sa you tuba i naravno proučavati chemitrailse. Usput zatvaramo zračne luke. Istinu na stranu koliko ljudi su spasili od dužničkog ropstva? Samo su ih upropastili a sebi pomogli.

    20 Petak, 01.02.2019. u 12:22
    • Default avatar - Trevor Philips

      Trevor Philips: Bravo kolega, svaka čast. Već dugo nisam pročitao jedan ovako konstruktivan i nadasve istinit komentar. Naprijed HDZSDP365DALIJA, to je jedini pravi put za izlaz iz ove močvare u koju nas je ŽZ uvalio, ili ipak ne?

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 12:31
    • Default avatar - Balancana

      Balancana: Oni zagovaraju islandski model obracuna s bankama, a pogledaj koja zemlja ima debelo najbolje rezultate sto se tice rasta kvalitete zivota, pada nezaposlenosti, smanjenja duga, itd. od prosle krize, odnosno zadnjih 10godina... Nije sigurno hrvatska, vec island... Takoder u 28godina ...prikaži još! nama je dug porastao 22puta, sve drzavno je prodeno, nikad gora industija, pada gospodarstvo (rast bdp-a manji od svijetskog prosjeka, a u usporedbi s europskim zemljama ne trebamo ni pricat)... ne kazem da ce tec med i mlijeko, ali gore od antihrvata iz hdzsdp-a ne moze bit

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 12:32
    • Default avatar - prokurator

      prokurator: nemoj tako, pa evo i danas se većina polupismenih hrvata odlično obrazuje sa jubita. tko je propustio školu, danas ima mobitel. svi krezubi i ovi što cugaju po hvidrinim kafićima. čim vidiš po komentarima da ne znaju č i ć ...prikaži još! znaš da su oni, jer pravopisa valjda nema na jubitu. ali zato su tu istine o jasenovcu, imigrantskim silovanjima i josipovićevim tajnim stanovima (kojih ima 16). jasno, tu su i kemtrejlsi, nađe se ponešto i o ravnoj zemlji.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 12:35
    • Default avatar - Trevor Philips

      Trevor Philips: @Crngorg, Zanima me na temelju kojih informacija si ti to zaključio, ti imaš neke veze u ŽZ i znaš nešto što mi svi ne znamo, ili si jedan od onih što gleda Nedjeljom u 2 i čita Jutarnji i ostala ...prikaži još! a žutila (kao i ovo) i vjeruje ono što mu serviraju?

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 12:38
    • Avatar Crnbog

      Crnbog: Dovoljno je pročitati njihov program i čitati izjave njihovih čelnika. Kad bi im glave malih pandi donosile glasove oni bi ih rezali.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 12:45
    • Avatar Jedan_dečko

      Jedan_dečko: Crnbog, daj mi link od programa HDZ/SDPa da usporedimo ciji je bolji ...

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 12:50
    • Avatar MateCro

      MateCro: Ulazak u EU je bila greška koja samo uništava suvreminitet nove Republike Hrvatske.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 12:50
    • Default avatar - Trevor Philips

      Trevor Philips: Mislim da je njegov posljednji komentar sve rekao, izgubljen slučaj, kao i ostatak njihove glasačke grupe. Sad me lijepo uvrijedi nekim pametnim komentarom, udari minus i potvrdi ovo što sam rekao, uživaj, lijep je dan.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 12:59
    • Avatar Crnbog

      Crnbog: Klasična parizer bojna, kad kritiziram hdz onda mi spočitavaju da sam sdp ovac. Zar vama naivnima ne ide u glavu da postoji netko ko ne vjeruje niti jednoj opciji? Ako ikad dođu na vlast bit će i gori jer neće ...prikaži još! znati što bi sa njom. Upozoravao sam na most pa ste isto drvlje i kamenje po meni. Žz su populisti i to nesposobni populisti koji u smom programu (nedo bog da ga izvrše) drže zadnji čavao za ljes ove zemlje.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 13:01
    • Default avatar - prokurator

      prokurator: crnbog - slažem se sa tobom, samo ako ti mogu ispravit jedan detalj: vlast nije da bi netko znao što će s njom, vlast je RASPOREĐIVANJE BUDŽETA. a sa time se svatko snađe, crveni crni ili nepismeni. :D

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 14:20
    • Avatar Crnbog

      Crnbog: Prokurator, slažem se.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 14:39
    • Avatar Crnbog

      Crnbog: @pošten HDZ je udruženje građana zbog ilegalnog stjecanja novčane koristi. Jedina razlika između njih i ostalih je u broju članova.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 14:43
    • Avatar Crnbog

      Crnbog: Razlika između HDZ-SDP ne postoji, jedni i drugi su bivši komunisti koji su podjelili vlast. To sa TO oružijem su floskule i ti to znaš jer preko 70% naoružanja je čuvala JNA a ostatak je bio u policijskim postajama. Da ...prikaži još! je to bila istina i da nisu dvije ruke istog tjela račan bi bio osuđen. A kakva nam je alternativa? Jako sumorna, možemo birati između trenutnih parazita koji domačina održavaju živim i budućih koji će ga odmah ubiti. Biraj.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 14:53
    • Default avatar - boww

      boww: Crnbog ak romi ne placaju rezije,zast bi mi onda morali?

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 15:01
    • Default avatar - arwin

      arwin: Samo čekam da SDP=HDZ proglase koaliciju. Maske će pasti a Udba napokon biti na okupu.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 18:04
    • Avatar Crnbog

      Crnbog: To će biti naj domoljubnija koalicija ikad.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 18:16
    • Default avatar - Trevor Philips

      Trevor Philips: Upravo zbog toga ću podržati bilo koga osim njih. Evo vam primjer, moja obitelj se dugo godina bavi proizvodnjom povrća, a ja nikada neću zaboraviti kada nam je za vrijeme lokalnih izbora u Pitomači došao lokalni predstavnik vlasti( aka šerif ...prikaži još! u okolici) i ponudio nam povlašteni kredit za poljoprivredu. Onaj trenutak kada ga je moj otac izbacio iz kuće naglavačke nikada u životu neću zaboraviti. Pa makar propali, pa makar ne ostalo od Hrvatske ni zrnce, neću dati svoj glas bivšim strankama! Ja vjerujem Sinčiću, a vi vjerujte mainstream medijima koliko god hoćete. Ja sam se sa svojih 20 i kusir godina uvjerio da je HDZ sve osim puta u budućnost! Vi pljujte po tome koliko god hoćete, ali probajte opovrgnuti bilo koju činjenicu o HDZ-u i njihovoj manipulaciji, pranju novca, kriminalu ili bilo čemu drugom!

      Odgovori Subota, 02.02.2019. u 01:49
  • Default avatar - IvanM28
    IvanM28

    Rast popularnosti Zivog Zida je samo jos jedan od pokazatelja pada inteligencije, naobrazbe, i moralnih vrijednosti medju hrvatskim pukom.

    1 Petak, 01.02.2019. u 14:27
  • Avatar najiram 10
    najiram 10

    živi zid je ekstremna ljevica...sa prizvukom na neodgovorno bahato iživljavanje i podrivanje...sdp je ekstremna zločinačka desnica koja vješto prikriva svoju pripadnost fašizmu a i samo ime stranke je oponašanje hitlera jer hitler je bio na čeli sdp njemačke...a naroćito svoju ...prikaži još! sdp njemačke...a naroćito svoju desnu ekstremnos pokazali su za vrijema bahatog glumca firera milanoviča i njegovih ekstemnih desnih bundesligaša..koli su samo puta naglasili da oni slijede put dundestaga i da su ekstra klasa da su oni viša kasta i bundesligaši...nesmije se smetniti ni sa uma da je tita na čelo partije postav sam hitler i staljin...tako da se trebamo čuvati ekstremno desnog sdp...a isto tako ekstremno ljevog živog zida koji je odpadak od ekstremno desnog sdp...nebi me ništa čudila da jedni od njih stoje iza poziva na ustanak...i odlazak u partizane...hrvatsko selo se treba posebno zabrinuti jer jedni i drugi če se baciti na antiflašističku borbi i kulen špek kobasica borbu...zato upozoravam seljake da sklone te specijalitete iz tavana i pušnica...a posebno da sakriju flaširanu rakiju i ostale podrumske delicije...je povijest je pokazala kako su partizanske bande pljačkale sela palila sela i antiflaširali im svu pijaču te pomeli tavane i pokupili mesne delicije iz tavana i pušnica...

    6 Petak, 01.02.2019. u 17:57
    • Avatar Ruzjica

      Ruzjica: šta ti nadrobi ovdje....

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 18:03
    • Avatar najiram 10

      najiram 10: da živi zid je najekstremnija ljevica odpad o parije...a sdpe nazadrtija zloćinačka organizacija izravna sledbenica hitlerovog fašizma...imaju iste metode i sami ističu kako su oni bundestagaši...a znamo da je bundestagom vlado hitler i fašisti...plus toga sdp po važečem zakonu kojeg ...prikaži još! ga sdp po važečem zakonu kojeg su sami izglasali je zloćinačka organizacija ...jer skrivaju istinu o partijskim zloćinima nad civilima ženama djecom starcima...te skivaju partijske zloćince oji su pljačkali i ubijali samo radi materijalne koristi...hrvatski narod ako glasa za te zloćince nije ništa ni drugo zaslužio da bude izbrisan kao narod...jer podržava desni i lijevi ekstremizam...

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 20:09
    • Avatar Harkula666

      Harkula666: A ti si ga maka prijatelju!

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 20:42
    • Avatar najiram 10

      najiram 10: samo da se riješimo ekstremne desnice a to je sdp i ekstremne ljevice to je živi zid...o kako če hrvatski narod lijepo živjeti...o samo da nikad nije bilo zloćinačke partije i njenih privjesaka...nebi bilo jasenovca nebi bilo blajburga nebi bilo ...prikaži još! a nebi bilo blajburga nebi bilo živih uzidanih u rudnike žena sa djecom staraca zbijeg pred ruskom frontom...o bože kako bi se lijepo živjelo bez partijskih zloćinaca...zamisli sada svi umirovljenici imali lijepe mirovine od kojih bi solidno živjeli bili bi u trulom kapitalizmu ali sigurni zbrinuti obezbijeđeni...nebi bilo partiskih pometača tavana nebi bilo ubojica partijskih radi materijalne koristi...nebi bilo poubijanih nevini ljudi o samo da nikad nije bilo lažnog drugog tita i lažljivih zloćinaca partijaca...o kako bi lijepo bilo živjeti u hrvatskoj...o bože oslobodi nas ekstremnih partijaca i ekstremnih ljevičara živog zida...

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 21:52
    • Avatar Harkula666

      Harkula666: Aj uzmi terapiju i na spavanje. Znam da je tesko al potrudi se barem.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 23:17
    • Avatar najiram 10

      najiram 10: partijski desni ekstemisti uvode bundestag u hrvatsku ističuči nepprekidno kako su oni bundesligaši ...ekstra klasa nezamjanjivi i bundes liga...a sve je to nekad tvrdil partijac hitler pa znamo kamo je to dovelo svijet...a bolje raći ucrknjeni zid uglavnom svodi svoje ...prikaži još! crknjeni zid uglavnom svodi svoje aktivnost na ćinjenicu da iuzvuku ćim više love i bave se ekstremnim ljevim nacizmom...to govori njihova aktivnost i pokušaj zatvaranje hrvatske u strogo ljevu nacističku državu...

      Odgovori Subota, 02.02.2019. u 10:21
  • Default avatar - plehan
    plehan

    Oni su svi skupa jadni.Manipulatori,licimjeri..nisu ni za voditi jedan kućni savjet.

    2 Petak, 01.02.2019. u 12:47
  • Avatar Komisionar
    Komisionar

    Buahahahaha koje kino od stranke!

    2 Petak, 01.02.2019. u 13:14
  • Avatar agitprop
    agitprop

    ŽZ, zašto onda niste podržali građansku inicijativu "Narod odlučuje"? Zašto niste pozvali svoje članove i pristaše da daju svoj potpis inicijativi. Ako se, navodno, zalažete za direktnu demokraciju. Muljate vi kao što muljaju i HDZ/SDP. Puno riječi, djela nigdje.

    7 Petak, 01.02.2019. u 12:24
    • Avatar agitprop

      agitprop: Da, narod. A ja pitam gdje je onda bio Živi Zid? Zašto nisu poduprijeli upravo ono što se navodno sami zalažu?

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 12:33
    • Avatar Freedom To Obey

      Freedom To Obey: Oni su za direktnu demokraciju u kojoj će Vladimira Palfi odlučivati što će narod odlučivati

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 12:36
    • Avatar agitprop

      agitprop: Nisi mi odgovorio. Narod nije Živi Zid i Živi Zid nije narod. Ti si meni govorio o narodu, ja te pitam za ŽZ

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 12:37
    • Avatar agitprop

      agitprop: Izbjegavaš odgovoriti na pitanje. Vrdaš, mrdaš, muljaš, izvrćeš teze, ali ne odgovaraš na jednostavno pitanje. Zašto ŽZ nije podržao inicijativu "Narod odlučuje", ,ako je cilj istovjetni, a to je direktna demokracija?

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 12:42
    • Default avatar - franjo54

      franjo54: Pa narod je odlucio zar bi bilo nesto drugacije da se islo na referendum?

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 13:35
    • Avatar Harkula666

      Harkula666: Jesu podrzali su je 24.svibnja 2018. Sincic, Bunjac i Lukanic podpisali za referendumska pitanja Narod odlucuje. Potrazi na google pa onda pisi pizdarije.

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 15:19
    • Avatar Harkula666

      Harkula666: Os ae sad izvinit za netocne tvrdnje? :)

      Odgovori Petak, 01.02.2019. u 15:38
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message