Obavijesti

Promo sadržaj

Jamnica Botanica – inovacija iz Jamnice

Jamnica Botanica – inovacija iz Jamnice
4

Na bazi najdugovječnije hrvatske gazirane mineralne vode dolazi proizvod u dva zanimljiva okusa naranča pelin i limun menta, s 10% udjela voća i aromatičnog bilja, a bez dodanog šećera, aditiva i bojila

Kompanija Jamnica, jedan od pokretača hrvatskog gospodarstva s preko 1000 zaposlenih i jakim razvojnim timom donosi tržištu još jednu inovaciju u liniji Jamnice. Ovog proljeća na police trgovina dolazi Jamnica Botanica, blago gazirano piće na bazi omiljene mineralne vode, voća i aromatičnog bilja u dvije kombinacije okusa, naranča i pelin, te limun i menta.

Potaknuti novim trendovima i ponašanjima potrošača uočeno je kako hrana koju se najčešće smatra iznimno privlačnom i ugodnom nudi bogatstvo okusa (kojeg najčešće upotpunjuju sadržaj masti, šećera ili soli). Prepuštanje takvoj hrani koja predstavlja vrhunski užitak i posebno zadovoljstvo (poznato pod pojmom indulgence), često je povezano i s osjećajem krivice. Odabir energetski bogate hrane koja se u konačnici može nepovoljno odraziti na zdravlje mnogima je postao neprihvatljiv. Budući da je izbor hrane povezan s vlastitim identitetom, kulturom življenja i osobnim stavovima, pojavila se potreba za kreativnim proizvodima koji uz izniman okus, ne narušavaju nutritivni balans prehrane i utjecaj na zdravlje.

Odgovor na to, Jamnica predstavlja kroz Jamnicu Botanicu, novu liniju laganih i premium pića na bazi najpoznatije domaće gazirane mineralne vode pažljivo obogaćene s 10 posto voćnih sokova i nježnim biljnim aromama. Jamnica Botanica nema dodanih šećera ni aditiva i sadržava samo prirodnu slatkoću podrijetlom iz voćnih sokova zahvaljujući čemu ima malo kalorija.

"S jakim fokusom na daljnju ekspanziju našeg postojećeg portfolia i razvoj novih kategorija kroz inovacije, ovog proljeća tržištu predstavljamo upravo jedan takav – inovativan proizvod - Jamnicu Botanicu. S obzirom na lidersku poziciju na tržištu voda u regiji, svake godine donosimo novitete, bilo da se radi o novim okusima u postojećim linijama proizvoda ili o sasvim novim proizvodima. Zahvaljujući bogatom iskustvu našeg R&D tima i kreativnosti Marketing tima odgovorili smo željama potrošača, kroz proizvod koji podržava natural indulgence, sveprisutan trend u prehrambenim navikama.“ istaknuo je Dario Šalić, predsjednik Uprave Jamnice plus d.o.o.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Nutricionistica otkriva kako pravilnom prehranom unaprijediti mentalno zdravlje
PROMO

Nutricionistica otkriva kako pravilnom prehranom unaprijediti mentalno zdravlje

Očuvanje mentalnog zdravlja istaknuta je tema u današnjem užurbanom i stresnom suvremenom svijetu. Svakodnevno suočavanje sa izazovnim situacijama i zanemarivanje mentalnog i fizičkog zdravlja mogu imati ozbiljne dugoročne posljedice.

Ana Lokas nova predsjednica uprave Tifona
PROMO

Ana Lokas nova predsjednica uprave Tifona

Ana Lokas imenovana je novom predsjednicom Uprave Tifona. S više od dva desetljeća snažnog iskustva u financijskim i poslovnim sektorima, u svoju novu ulogu na čelu tvrtke donosi bogatu stručnost i dokazano iskustvo u vodstvu.
Nadzorni odbor potvrdio Godišnje izvješće Grupe Petrol i društva Petrol d.d. Ljubljana
PROMO

Nadzorni odbor potvrdio Godišnje izvješće Grupe Petrol i društva Petrol d.d. Ljubljana

Grupa Petrol u 2024. planira čistu poslovnu dobit u iznosu od 156,5 milijuna eura