Obavijesti

News

Komentari 2

Jana dobila svjetsko priznanje: Žiri dirnula priča o ljubavi roda

Jana dobila svjetsko priznanje: Žiri dirnula priča o ljubavi roda

Nakon brončanog lava u Cannesu i Grand Prixa na Golden Drumu u Ljubljani, Jana je dobila još jedno svjetsko priznanje, odlučili su predstavnici svjetskih medija

Janina kampanja “Malena i Klepetan” i agencija Imago dobili su prestižnu srebrnu nagradu na međunarodnom natjecanju Epica Awards, jedinoj kreativnoj nagradi čiji je žiri sastavljen  isključivo od predstavnika medija posvećenih oglašavanju i komunikacijama. Dodjela jubilarnog  30. izdanja Epica Awards, na kojem je hrvatska kampanja osvojila srebro u kategoriji Online kampanja za hranu i piće, održala se 17. studenog u Amsterdamu.

Tim povodom, izvršna direktorica marketinga Agrokora Iva Balent je izjavila:

„Treće po redu, svjetsko priznanje, dodijeljeno kampanji Malena i Klepetan, definitivno je označilo 2016. godinu kao najuspješniju do sada za Jana Vodu s porukom. Emocije koje je donijela ova kampanja pretvorene su u predivne nagrade kojima se ponosimo, a suradnja s našom agencijom Imago dobila je još jedan pečat kvalitete. Zahvaljujem još jednom cijelom svom timu u stvaranju ove jedinstvene priče o ljubavi koja je dotaknula prvenstveno naše potrošače, a zatim i stručnjake diljem svijeta.“

Predselekcijski žiri od preko 100 novinara širom svijeta, a zatim i veliki žiri u jakoj konkurenciji između 3806 radova iz 66 zemalja dodijelio je nagradu Janinoj kampanji  koju je potpisala agencija Imago Ogilvy.

“Posebno mi je draga nagrada na Epici i to iz dva razloga. Zato što je ovo prva Epica za Imago, a drugi jer nas je nagradio objektivni novinarski žiri. Kad se kreativci nagrađuju međusobno to ponekad zna biti stručno gledanje na stvari, odmaknuto od stvarnosti. Međutim, kad te nagrade  stručni novinari koji prate oglašavanje u cijelom svijetu, onda je to dosta objektivna ocjena. Ono što mogu obećati je da Jana i Imago sigurno neće stati na ovome i da priča o bezgraničnoj ljubavi leti i dalje,”  kaže Igor Mladinović, glavni kreativni direktor iz agencije Imago Ogilvy.

Epica natjecanje osnovano je 1987. godine. Ističe se nezavisnim pristupom struke te globalnom medijskom pokrivenošću. Pokrenuta kao prvo natjecanje unutar oglašivačke industrije u Europi, danas slovi kao međunarodno priznanje kreativnosti, privlačeći svake godine na tisuće prijava iz više od 70 zemalja. 
 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 2
FOTO Pogledajte kako izgleda vila u Istri bračnog para Kekin: Cijena noćenja ide i do 500 €
U ISTARSKOM MOMJANU

FOTO Pogledajte kako izgleda vila u Istri bračnog para Kekin: Cijena noćenja ide i do 500 €

Renovirana tradicionalna istarska kuća moderno je uređena, a cijena noćenja se kreće od 300 eura do 500 eura. Od iznajmljivanja Kekin zaradi nešto više od 13 tisuća eura godišnje
Vakula je rek'o: Stižu nam debeli minusi i najhladniji dan
ZIMA POKAZUJE ZUBE

Vakula je rek'o: Stižu nam debeli minusi i najhladniji dan

DHMZ je za subotu zbog poledice izdao žuto upozorenje za karlovačku i gospićku regiju
Jelavić, ali pravi: 'Možemo me koristi u prljavoj kampanji. Mile je znao tko sam, a ovo je istina'
O SUSRETU S KEKIN

Jelavić, ali pravi: 'Možemo me koristi u prljavoj kampanji. Mile je znao tko sam, a ovo je istina'

Ja se Mili Kekinu nisam lažno predstavio. Mile Kekin je točno znao tko sam ja. Sa mnom svi točno znaju na čemu su - ja sam Nikica Jelavić - i nikome se lažno ne predstavljam, rekao je