Do pada zrakoplova TransAsia Airwaysa u veljači u Tajvanu došlo je, navodno, tako što je pilot, nakon što je uočio da je otkazao jedan motor, zabunom isključio i drugi
Jedan motor otkazao, a pilot zatim zabunom isključio drugi
Do pada zrakoplova TransAsia Airwaysa u veljači u Tajvanu došlo je, navodno, tako što je pilot, nakon što je uočio da je otkazao jedan motor, onda zabunom isključio i drugi, javlj a Malay Mail Online.
Tri minute nakon polijetanja crna kutija zabilježila je pilotove riječi: "Joj, povukao sam krivu ručicu", kaže se u najnovijem izvještaju u vezi s tom nesrećom.
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...
Izvještaj ne pripisuje krivnju i ne daje preporuke, samo dokaze objašnjava bolje nego što je to učinio preliminarni izvještaj objavljen nekoliko dana nakon nesreće.
Podsjetimo, zrakoplov je 4.veljače pao u rijeku Keelung na sjeveru Tajvana pri čemu je poginulo 43 ljudi, a 15 ih je preživjelo. Zrakoplov je u padu 'za dlaku' izbjegao okolne nebodere, preletio autocestu nedaleko zračne luke, krilom zapeo za taksi i most te pao u rijeku samo nekoliko minuta nakon polijetanja.
Na letu iz Taipeija za otok Kinmen bilo je 58 putnika i pet članova posade. Pilot koji je upravljao avionom ima je iza sebe skoro 5000 sati leta, dok je njegov kopilot imao oko 7000 sati leta.