Obavijesti

Promo sadržaj

Kampanja Missing Masterpieces donosi nestala umjetnička djela Van Gogha i Moneta

Kampanja Missing Masterpieces donosi nestala umjetnička djela Van Gogha i Moneta
6

Samsung u suradnji s Udrugom za pronalazak izgubljenih umjetničkih djela okuplja najpoznatija izgubljena remek-djela svjetskih umjetnika u sklopu najnovije kampanje Missing Masterpieces

Radi se o prvoj izložbi čiji je cilj pronalazak izgubljenih radova. Ovom suradnjom Samsung nastoji upotrijebiti modernu tehnologiju kako bi povezao ljude diljem svijeta u potrazi za izgubljenim umjetničkim djelima velikana, kao što su Vincent Van Gogh i Claude Monet. Svi ljubitelji umjetnosti mogu se uključiti u potragu za remek-djelima razmjenjujući savjete, teorije ili tragove uz službeni hashtag #MISSINGMASTERPIECES.

Pandemija je imala snažan utjecaj na sve aspekte života pa tako i na umjetnost i kulturu. Naime, svake godine u svijetu se ukradu umjetnine u vrijednosti od nekoliko milijuna dolara. Tijekom lockdowna ukradeno je najmanje šest vrijednih umjetničkih komada, među kojima je i slika „Proljetni vrt“ slavnog Vincenta Van Gogha. Potaknuti time, Samsung i partneri odlučili su približiti umjetnost uz pomoć tehnologije i društvenih mreža ljudima diljem svijeta.

U nestalim remek-djelima Van Gogha, Cézannea i Moneta bit će moguće uživati iz udobnosti naših domova zahvaljujući The Frame televizorima. Osim divljenja nestalim umjetničkim uspješnicama, kampanja Missing Masterpieces omogućuje svima da nauče više o ovim djelima, od kojih neka možda nikada neće biti pronađena. Ujedno, cilj kampanje je potaknuti ljude da na službenom Instagram profilu Samsung Hrvatska podijele korisna saznanja o nestalim radovima uz hashtag #MISSINGMASTERPIECES te na taj način pomognu onima koji aktivno rade na njihovom pronalasku.

Umjetnost treba biti dostupna svima, a mi imamo kolektivnu odgovornost zaštititi i sačuvati kulturu i umjetničku baštinu za buduće generacije. Želimo demokratizirati vezu koju umjetnost nudi i u tome nam može pomoći upravo tehnologija koja povezuje ljude, posebice sada kada najviše vremena provodimo u svojim domovima. Nastojimo okupiti što više ljudi u okviru naše kampanje Missing Masterpieces kako bismo pomogli u potrazi za izgubljenim djelima svjetske umjetnosti.“, poručuju Iztok Šepec, voditelj odjela potrošačke elektronike u Samsung Electronics Adriatic, te idejni začetnici ove kampanje.

Digitalna kolekcija najpoznatijih nestalih svjetskih umjetnina bit će dostupna do 10. veljače 2021. godine. Sva umjetnička djela dostupna su korisnicima The Frame televizora besplatno putem Art Storea. Ovi televizori opremljeni su QLED tehnologijom, zbog čega su boje izvornih umjetničkih djela izražene u visokoj razlučivosti, stvarajući neke od najljepših prikaza umjetnosti. Više informacija o kampanji Missing Masterpieces dostupno je ovdje.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Nutricionistica otkriva kako pravilnom prehranom unaprijediti mentalno zdravlje
PROMO

Nutricionistica otkriva kako pravilnom prehranom unaprijediti mentalno zdravlje

Očuvanje mentalnog zdravlja istaknuta je tema u današnjem užurbanom i stresnom suvremenom svijetu. Svakodnevno suočavanje sa izazovnim situacijama i zanemarivanje mentalnog i fizičkog zdravlja mogu imati ozbiljne dugoročne posljedice.

Ana Lokas nova predsjednica uprave Tifona
PROMO

Ana Lokas nova predsjednica uprave Tifona

Ana Lokas imenovana je novom predsjednicom Uprave Tifona. S više od dva desetljeća snažnog iskustva u financijskim i poslovnim sektorima, u svoju novu ulogu na čelu tvrtke donosi bogatu stručnost i dokazano iskustvo u vodstvu.
Nadzorni odbor potvrdio Godišnje izvješće Grupe Petrol i društva Petrol d.d. Ljubljana
PROMO

Nadzorni odbor potvrdio Godišnje izvješće Grupe Petrol i društva Petrol d.d. Ljubljana

Grupa Petrol u 2024. planira čistu poslovnu dobit u iznosu od 156,5 milijuna eura