Blokada granice nam je stvorila poteškoće, a to se najviše vidi na uvozu kapsula žičare koje su spremne i čekaju, ali kako mogu samo dva uvoza dnevno morat ćemo drugačije izorganizirati, rekao je Goran Radić
'Kapsule su u Austriji, a zbog korone ih ne možemo uvoziti'
Trenutno radimo kutnu građevinu, postavljamo stakla i fasade, ali nam je velike poteškoće stvarao jaki vjetar pa nismo to mogli napraviti prije. Uz to, uspostava struje je pri kraju tako da radimo koliko se može pod ovim uvjetima, rekao nam je Goran Radić, glavni voditelj projekta sljemenske žičare i remetinečkog rotora.
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...
Najveći problem, kaže nam, je uvoz materijala iz Austrije.
- Blokada granice nam je stvorila poteškoće, a to se najviše vidi na uvozu kapsula žičare koje su spremne i čekaju, ali kako mogu samo dva uvoza dnevno morat ćemo drugačije izorganizirati. Osim toga, tu su i problemi stranih radnika koji trebaju pomoći u gradnji jer niti oni ne mogu prijeći granicu - objasnio nam je Radić te dodao kako nisu imali šteta od nedjeljnog potresa.
- Obavili smo prvi vizualni pregled te smo ustanovili da nema nikakve ugroze. Ovaj tjedan ćemo još jednom napraviti sve geodetske preglede kako bismo bili 100% sigurni - rekao je Radić i pojasnio kako je žičara projektirana da izdrži i razoran potres od osam stupnjeva po Mercallijevoj ljestvici.
Inače, po ugovoru rok za završetak žičare je 1. 6., a troškovi gradnje su oko 535 milijuna kuna.
- Ne znam hoćemo li moći na vrijeme završiti zbog ovih izvanrednih okolnosti, možda bude malo kašnjenja. Imamo zadani rok, a tad se trebaju napraviti tehnički pregledi koji mogu trajati oko dva mjeseca. Tu su još potrebne dozvole koje trebamo dobiti od nadležnih ministarstava - rekao je Radić i nastavio:
- Što se tiče troškova, sve je u granicama planiranog te nema velikih odstupanja. Imali smo izvanredne troškove oko postavljanja kamera, ali nisu probile proračun - objasnio je Radić kojeg smo upitali kakva je situacija s remetinečkim rotorom.
- Cestovni promet je kao što znate uspostavljen, a pješačke, biciklističke staze su također gotove. Rade se završne pripreme (uređuju se zelene površine, ucrtavaju linije...), uspostavili smo kontaktne mreže, ali je problem na ZET-u koji je zbog potresa isključio struju. Oni trebaju izbrusiti tračnice te tramvaj može normalno prometovati. Mi smo svoje završili u roku, a to je 1.4 - zaključio je Radić.
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...