Obavijesti

Promo sadržaj

Kaufland udrugama donirao ukupno 195.000 kuna

Kaufland udrugama  donirao ukupno 195.000 kuna
5

Glasovi kupaca odlučili koje će udruge na svih 39 lokacija dobiti donaciju Kauflanda od 5.000 kuna

Tijekom Kauflandove humanitarne akcije „Djela ne riječi, zajednicu usreći“, koja je trajala od 6. do 24. prosinca 2018., kupci su u svakoj Kauflandovoj poslovnici mogli dati svoj glas jednoj lokalnoj udruzi ili organizaciji za koju žele da joj Kaufland donira 5.000 kuna, što je sveukupno 195.000 kuna na nacionalnoj razini za svih 39 Kauflandovih trgovina. 

Još jednom zahvaljujemo našim zaposlenicima koji su odigrali ključnu ulogu u ovom projektu, a to je samo predlaganje udruga. Naravno, zahvaljujemo i našim dragim kupcima koji su sudjelovali u glasanju te su time učinili dobro djelo za svoju lokalnu zajednicu. Vjerujemo kako će ova naša donacija barem malo pomoći rad udruga te se nadamo da ćemo ovakve projekte moći provoditi i u budućnosti“, rekla je voditeljica Korporativnih komunikacija, Marija Franić.

Ovim nacionalnim projektom Kaufland ponovno pomaže lokalnim zajednicama i osjetljivim i ugroženim članovima našeg društva. Udruge ili organizacije koje su dobile najviše glasova kupaca obuhvaćaju široki spektar poput onih koje brinu o djeci, udruge koje skrbe o bolesnima, pa sve do udruga za zaštitu nezbrinutih životinja, no svima im je zajedničko jedno: da trebaju pomoć. 

Pobjedničke udruge možete pronaći na službenoj web stranici Kauflanda. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Pet savršenih lokacija za fotografiranje u Hrvatskoj koje morate posjetiti
PROMO

Pet savršenih lokacija za fotografiranje u Hrvatskoj koje morate posjetiti

Hrvatska je zemlja bogate povijesti, spektakularne prirode i nevjerojatnih prizora koji ostavljaju bez daha

HUB i EIB pokreću dvogodišnju edukaciju mladih poduzetnika i srednjoškolaca
PROMO

HUB i EIB pokreću dvogodišnju edukaciju mladih poduzetnika i srednjoškolaca

Incijativa „Financije za nove generacije" ključan je korak u osnaživanju financijske pismenosti i poduzetničkog duha među mladim generacijama u Hrvatskoj
Ante Cash otkriva kako biti kreativan s pur pjenom
PROMO

Ante Cash otkriva kako biti kreativan s pur pjenom

U Antinoj Garaži danas se kupamo u pur pjeni. Zašto je ona neizostavan dio svakog gradilišta, na svoj način pokazuje vam Ante Cash.