Kobna nedjelja: 'Na istome mjestu je poginuo moj sin (3)'

Ova je nedjelja odnijela nekoliko života na hrvatskim cestama, a sve su nesreće uzrokovali pijani vozači. Ozlijeđen je traktorist u Slatini, a po jedan poginuli su u Istri i Osijeku

Možete misliti koliko je bio snažan udar kad su gotovo svi istrčali iz kuća. Moji su sin, snaha Sanja i djeca samo nekoliko minuta ranije uvezli auto u dvorište. Ne smijem ni pomisliti što se moglo dogoditi, rekla je Marija Zagorac, žena koja je još pod dojmom sudara u Kozicama kraj Slatine.

POGLEDAJTE VIDEO Nesreća na istarskom ipsilonu

Prometna na istarskom ipsilonu 01:21

Ondje je u subotu oko 21 sat pijani vozač (43) VW Touarega naletio na traktorista Damira I. (55). Stroj se od udarca prepolovio. Na istome mjestu 70-ih godina poginuo je Marijin sin (3), kojega je udario autobus njemačkih tablica.

- Obula sam jednu tenisicu, a drugu sam držala u ruci. Vidjela sam Damira, vozača traktora, kako krvari. Krv mu je tekla niz leđa. U tom trenutku iz kolone automobila izašla je jedna žena i rekla da je medicinska sestra. Ona se odmah pobrinula za našeg poznanika, a mi ostali smo pozvali Hitnu pomoć i policiju - priča Marija.

Pijan jurio Touaregom i zabio se u traktor kojeg je prepolovio: Traktorist na intenzivnoj njezi
Pijan jurio Touaregom i zabio se u traktor kojeg je prepolovio:  Traktorist na intenzivnoj njezi

Posjeli su ga, a on se žalio kako ga bole leđa. Iz razgovora su doznali da se vraćao iz polja, gdje je kultivirao kukuruz. Za traktor je bio prikvačen kultivator, u koji je udario 42-godišnjak.

- Muškarac koji se prvi zaustavio iz smjera Orahovice rekao mi je da ih je bijeli VW Touareg pretekao nekoliko kilometara prije. Od njega sam čuo da je on vozio 150 ili 160 km/h, a da ga je Touareg pretekao znatno većom brzinom. U prvi mah, kad sam izašao, pomislio sam da se radi o biciklima. Ni na pamet mi nije palo da je to traktor, to sam shvatio kad sam vidio njegov kotač koji je završio u kanalu na drugoj strani ceste. Udario je u zid kuće i odbio se - ispričao je Sanjin suprug.

Vozač kojeg je obišao javio se našim novinama te rekao da je vozač Tuarega ludovao autom i prije nesreće.

Ljudi pričaju, istina neslužbeno, da je kazaljka na instrument satu Touarega stala na brzini od 210 km/h i da je automobil koji se zabio u traktor ispred sebe vozio instruktor autoškole iz Slatine.

Kamionom uletio na odmorište i usmrtio djevojčice: 'Srce mi se slomi kad vidim Renatinu sliku'

- Kad je izašao iz automobila, prije nego što je došla policija, prišao je ozlijeđenom traktoristu, nije ga pitao ni kako je, nego se na njega izderao pitajući ga gdje su mu svjetla. Bio je još dan, alkoholu i brzini ne bi pomogla ni rasvjeta s Boeinga - prokomentirao je jedan od očevidaca. Ograničenje na tom dijelu ceste je 70 km/h, a samo stotinjak metara dalje je 50 km/h. Vozač je napuhao 1,65 promila te su ga poslali na vađenje krvi i urina. Traktorist Damir je i dalje u šok sobi Opće bolnice Virovitica.

Vozio pijan i izazvao nesreću - poginuo taksist

Pula: U prometnoj nesreći poginula jedna osoba, dvoje teško ozlijeđenih

U nedjelju oko 4.45 sati, između čvora Cerovlje i čvora Ivoli, poginuo je 64-godišnji hrvatski državljanin, neslužbeno - riječ je o pulskom taksistu M. Đ. Teško su ozlijeđeni 26-godišnji hrvatski državljanin i državljanin Austrije (60). Prvi je imao alkohola u krvi i skrenuo je u suprotni trak.

Pijan se zaletio u motociklista koji je poginuo

Osječki poduzetnik Stanko Bunoza (33) poginuo je u subotu u 22 sata, kad je na njegov motocikl naletio vozač (22) Alfa Romea. Očevid je pokazao kako je mladić vozio prebrzo pod utjecajem alkohola.

Hrvatima otkrila strašnu istinu o Černobilu, htjeli su je uhititi
FELJTON: ČERNOBILSKE TAJNE

PRVI DIO Zagrebački Radio 101 prvi je u Jugoslaviji objavio informaciju o nuklearnoj katastrofi u Černobilu. Znanstvenica Alica Bauman danima je na televiziji obavještavala javnost o posljedicama

VIDEO Svih šest Rafalea sletjeli su na Pleso. Državni vrh okupio se oko aviona: 'Ostvarili san!'
PRATITE NA 24SATA

Povijesnim preletom od vojne baze kod Bordeauxa u Zagreb stiže prvih šest od ukupno 12 borbenih zrakoplova Rafalea koje je Hrvatska naručila od Francuske
Prva snimka Rafalea i poruka kontroli leta: 'Hrvatsko nebo bit će sigurnije. Stigli smo kući...'
POGLEDAJTE VIDEO

Piloti Hrvatskog ratnog zrakoplovstva s višenamjenskim borbenim avionima Rafale danas 25. travnja 2024. godine oko 12 sati prilikom ulaska u hrvatski zračni prostor stupili su u kontakt s Hrvatskom kontrolom zračne plovidbe. U hrvatski zračni prostor ušli su u području Istarske županije, a poletjeli su s aerodroma u francuskom Bordeauxu nešto prije 11 sati. Prilikom ulaska u hrvatski zračni prostor, piloti Hrvatskog ratnog zrakoplovstva poslali su poruku svim hrvatskim građanima s ovog povijesnog preleta: "Upravo ulazimo u hrvatski zračni prostor koji će od danas biti još sigurniji. Hrvatski Rafale i hrvatski piloti su stigli kući!"