Obavijesti

News

Komentari 17

Kosor o Dabrinoj fotki u polju s 'Kalašem': 'Sramota i uvreda'

Kosor o Dabrinoj fotki u polju s 'Kalašem': 'Sramota i uvreda'

Nižu se reakcije na nove Dabrine snimke na kojima stoji u polju s kalašnjikovim, a sve je komentirala i bivša premijerka Jadranka Kosor

Danas se u javnosti pojavila nova fotografija bivšeg ministra poljoprivrede iz redova Domovinskog pokreta Josipa Dabre kako u polju stoji gol do pasa s kalašnjikovim u rukama. Na fotografiji ima kratke crne hlače i plastične šlape.

Dabro je komentirao fotografiju na svom Facebooku i kazao kako svaka nova objava učvršćuje njegovu borbu za hrvatsku poljoprivredu.

FOTO Ovo je Dabro s kalašem u rukama, na njivi u šlapama...
FOTO Ovo je Dabro s kalašem u rukama, na njivi u šlapama...

Nižu se reakcije na nove Dabrine snimke, a sve je komentirala i bivša premijerka Jadranka Kosor.

- Pucanje iz kalašnjikova teško je kazneno djelo. Bezuvjetni zatvor. Sramota i uvreda za sve nas - napisala je Kosor na X-u (bivšem Twitteru).

Premijer Andrej Plenković i šef DP-a Ivan Penava nisu se još oglasili oko novih Dabrinih snimki.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 17
'Ovo je most smrti, svi koji su stajali tu jako brzo su umrli...'
FELJTON: ČERNOBIL

'Ovo je most smrti, svi koji su stajali tu jako brzo su umrli...'

Hrvatski znanstvenik Zdenko Franić posjetio je Černobil i stajao na mjestu s kojeg su stanovnici Pripjata promatrali plamen nakon eksplozije u nuklearnoj elektrani. Svi ti ljudi s mosta završili su u agoniji...
Sramotni članak Hrvatskog tjednika: 'Papa nije vrijedan suza. Šurovao je s četnicima'
ULTRADESNIČARSKO GLASILO

Sramotni članak Hrvatskog tjednika: 'Papa nije vrijedan suza. Šurovao je s četnicima'

Papa Franjo Hrvate je uvrijedio i ponizio pa će vjerojatno u svijesti našega naroda biti upamćen kao najgori papa. Zato nije zaslužio ni jednu hrvatsku suzu, piše u svom uvodniku Ivica Marijačić