Ministar Fuchs do danas nije sjeo za stol sa sindikatima, učiteljima, nije zatražio ni suglasnost roditeljskih vijeća, ide u reformu a ništa ne pita učitelje, roditelje ni radnička vijeća, kazao je Miletić
Miletić pozvao Fuchsa na dijalog sa sindikatima i roditeljima oko najavljene reforme obrazovanja
Saborski zastupnik iz Kluba Mosta Marin Miletić pozvao je u ponedjeljak ministra obrazovanja Radovana Fuchsa na dijalog s učiteljima, sindikatima i roditeljima oko najavljene reforme osnovnoškolskog obrazovanja, odnosno uvođenja cjelodnevne nastave.
Ministar Fuchs do danas nije sjeo za stol sa sindikatima, učiteljima, nije zatražio ni suglasnost roditeljskih vijeća, ide u reformu a ništa ne pita učitelje, roditelje ni radnička vijeća, kazao je Miletić na konferenciji za novinare u Hrvatskom saboru .
„Zadnji je čas da Fuchs sjedne za stol s učiteljskim sindikatima i popravi što se može”, poručio je Miletić ustvrdivši da će u suprotnom zbornice "ustati u prosvjede", a mnogi roditelji zatražiti školovanje djece u vlastitom domu, po uzoru na Sloveniju.
U eksperimentalni program cjelodnevne nastave trebalo bi od jeseni ući 50 osnovnih škola u Hrvatskoj, no Miletić tvrdi samo 10-ak u najvećim gradovima, Zagrebu, Splitu i Rijeci ima uvjete. Većina škola nema blagovaonicu, kuhinju, dvoranu, naveo je.
Osim toga, uvode se novi predmeti, a ne zna se tko će ih predavati, nema kurikuluma ni udžbenika za te predmete. "Umjesto da se reformom išlo na rasterećenje ide se u opterećenje djece, planira ih se devet sati držati zatvorene u školama, umjesto da se potiče terenska nastava izvan škole", rekao je.
Miletić je problematizirao i cjelodnevni boravak u školama djece iz ruralnih sredina Dalmacije ili Slavonije, koja često pomažu roditeljima radeći, primjerice, tijekom turističke sezone.
"Molim Fuchsa da bude čovjek dijaloga, a ne čovjek nametanja, da uvažava roditelje i učitelje, a ne da silom nameće školama reforme radi političkih probitaka i nadolazećih izbora", poručio je Miletić koji je i sam 16 godina kao učitelj radio u osnovnoškolskom obrazovanju.