Uzletno-sletna staza će dobiti sustav odvodnje i pročišćivača. Koncesionaru su postroženi uvjeti - da mora na aerodromu izgraditi najmoderniju odvodnju u Europi
Na Plesu mora biti najmoderniji sustav odvoda u cijeloj Europi
Pripremni radovi za novi terminal Zračne luke Zagreb već su počeli. Ipak, najveći infrastrukturni izazov izvođaču radova bit će izgradnja složenog sustava odvodnje i pročišćivača - kakav Pleso nikad nije imao.
- Samo cjevovoda dubokih po 5-6 metara ispod zemlje će bit preko 40 km, a s obzirom na to da se to radi uz pistu, će bit moguće raditi samo od ponoći do pet ujutro - rekao je za RTL predsjednik Uprave Viadukta, Joško Mikulić.
Uzletno-sletna staza tako će tek dobiti pravu odvodnju. Koncesionaru su postroženi uvjeti - da mora izgraditi najmoderniju odvodnju u Europi.
Na širem području Zračne luke Zagreb uspostavljen je monitoring stanja podzemnih voda i rezultati ne upućuju na pogoršanje stanja voda u utjecajnom području zračne luke.
Francuski koncesionar će od ukupno 240 milijuna eura, 5 milijuna eura potrošiti na odvodnju i pročišćivač otpadnih voda.