Ovo je katastrofa!!!!! Koji li se guzanja mora zaštititi pa žrtvuju strojovođu? Kaj je strojovođa trebal zaustavit vlak, izaći na prijelaz i zastavicama zaustav
ljat vozila????
Prikaži još ↓
P1
Pekinezer_1
5.8.2013.
Odustani
Ako ovo prođe, onda i ministar treba otići, jer čovjek je vozio vlak, a ne kočiju. Nije strojovođa uspio zakočiti!? Pa zašto bi i kočio, željeznički promet ima
prednost pred cestovnim i signalizacija je morala biti osigurana, ako ništa drugo, onda sa ljudima koji bi upozoravali.
Prikaži još ↓
zelot
5.8.2013.
Odustani
Sramota. Nevjerojanto kako je država brza i efikasna kad se treba iživljavati na onima koji su najmanje krivi.
d1
diba_1
5.8.2013.
Odustani
poznata stvar, uvijek je kriva najslabija karika, neće pritvoriti one što rukovode .
td
the dog
5.8.2013.
Odustani
pa nije vlak od nekoliko tona isto ko i auto da je vozio neznam kolko sporo nebi odma stao,a i po oštecenju se vidi da nije išao brzo jel bi onda sigurno više i
zgužvao autobus
Prikaži još ↓
Kr
Kranjac
5.8.2013.
Odustani
ovako,pohvalno je konačno da ste na strani strojovođe al ponavljam ono što sam i jučer rekao:zna se signalni pravilnik-u slučaju kvara cestovnog prijelaza stroj
ovođa dobiva PISMENI NALOG u kolodvoru prije..u tom nalogu jasno piše koji je prijelaz naispravan i u kojem km položaju...stoga je strojovođa dužan zaustavit čelo vlaka prije prijelaza,svirat i oprezno prijeć prijelaz ne večom brzinom od 5 km/h...to je procedura
Prikaži još ↓
Š1
Šolja_1
5.8.2013.
Odustani
Ako je strojovođa dobio nalog, a ispada da je barem prema informacijama, strojovođa je kriv, jer nije zaustavio vlak ispred neispravnog pružnog prijelaza, istog
osigurao i nastavio dalje.
Ovo kaže ex strojovođa, a koliko znam od tada nije mijenjan saobraćajni pravilnik, daklem važeć je još uvijek.
E sada ću reći dalje šta se ovdje odigralo. Strojovođa je smanjio prilično brzinu na cca 20-30 km/h (tako sam radio na stotine puta i sam), a vidi se iz dužine puta guranja, te sjeo po sireni i računao da nema ovakvih budala koje ne vide vlak, kao ovaj vrsni profesionalac autobusa, koji neće biti kriv nikako, barem prema važećim zakonima u RH, ali prema idiotizmu u sojoj glavi i eventalnoj savjesti hoće.
Sve ostalo ajd ne drobite bez veze, jer pojma nemate !
Prikaži još ↓
mm
marica-maca
5.8.2013.
Odustani
Za nečije propuste kriv strojovođa ,da ne povjeruješ,najbolje da kod svakog pružnog prijelaza stanu ,izađu van pogledaju dali im neko ide preko pruge pa onda kr
enu.
Prikaži još ↓
de
delboytrotter
5.8.2013.
Odustani
Ma bitno da glavonje nisu krive, još malo pa budu krivi i kad im se netko baci pod vlak, jer eto kaj ne paze
St
StjepanPlečko
5.8.2013.
Odustani
Zar stvarno strojovođa kriv gdje je ministarstvo zar ministar ne snosi odgovornost što mu je rasulo u hžeu,i zašto se taj prijelaz nije trebao biti saniran urok
u par sati. Ošla gospoda iz hža na produljeni godišnji a ljudi neka ginu na pokvarenim prijelazima
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .