Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Radnici Uljanika na ulicama Pule: 'IDS lopovi, IDS lopovi...'

Dioničari Uljanika na redovitoj glavnoj skupštini održanoj 16. listopada nisu prihvatili izvješća Nadzornog odbora o obavljenom nadzoru u 2017. godini kao ni izvješće uprave...

Komentari 173 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar Maki22
    Maki22

    Završite tu priču više!! Imate dugove, ne poslujete pozitivno, nemate strateškog partnera!! Građanima ove zemlje je dosta više takvima osiguravat plaće!! To nije korekektno prema svima nama oatalima koji radimo i punimo taj proračun. I sad bi da se odblokira ...prikaži još! račun na dan da izbjegnete stečaj i dobijete plaću!!? Od kud, opet od države?? Do kad tako? Sljedeći mjesec ćete opet tako za plaću za listopad!!!? E ne može više! Stečaj je sa ovakvom situacijom jedina opcija! On ne mora nužno značit kraj, ali stvari se moraju dobro procijenit, napravit plan i restrukturiranje ako naravno uopće ima smisla, jer ovoj agoniji treba što stat na kraj!

    25 Ponedjeljak, 22.10.2018. u 07:31
    • Avatar nuklearni fizičar

      nuklearni fizičar: ovo je klasična hrvatska priča, znali su da firma posluje sa minusom sve ove godine ali su šutili dok su dobivali svoj dio kolača, valjda su mislili da to može tako zauvijek

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 10:32
    • Default avatar - petarDa_2

      petarDa_2: Slažem se Maki da je dosta više da država plaća za nečije propuste. Ali, opet tko tu najviše ispašta? LJUDI. Mislim da ovi svi ljudi na ulici žele da se ovo završi čim prije, također mislim da ne žele uzimati ...prikaži još! novac od države, ali nemaju drugog izbora. Ljudi su opljačkani, prevareni i izmanipulirani, i samo žele ono što su zaradili. Stavi se u njihove cipele :/

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 10:54
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Mi svi u sj.zap.Hrvatskoj bili smo u n jihovim cipelama nekoliko puta pa smo išli dalje i tražili poslove.Tako nek i oni probaju život sa sedam kora ,do sada su se nama smijali,s tim da mi nemamo apartmane za iznajmljivanje--dosta...

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 11:38
    • Default avatar - petarDa_2

      petarDa_2: tko ti se smijao? misliš da oni svi imaju apartmane za iznajmljivanje? previše generaliziraš tamburica

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 12:16
    • Avatar Maki22

      Maki22: @petraDa_2, bio sam u goroj situaciji nego oni! Znam o čemu pričam, ovi nisu dobili jednu plaću, a nama u bivšoj firmi vlasnik nije 2 godine na račun ni kune platio, dobivali smo na ruke tek toliko i slušali priče ...prikaži još! i razna obećanja "bude sljedeći tjedan". Tko je htio čekat i nadat se, taj je ostao dok su drugi polako odlazili! Stečaj se vješto izbjegavao od strane vlasnika, a država je žmirila na sve pokazatelje nepovoljnog poslovanja, "kao" ništa nije vidjela (naravno, veze su radile! Tako mu je omogućeno odozgo!). Tvrtka je ove godine otišla u stečaj, napokon, i dug prema svim vjerovnicima je preko 200 mil. kuna! Zašto recimo država nije nama pomogla kako pomaže drugima gubitašima, a firma je brojala cca 150 ljudi, radila je čak projekte za morh i sl., znači za državu! I posla nije falilo nikad, bilo je čak aktualnih inozemnih projekata dok se sve to događalo, zato su i radnici ostajali i nadali se. Meni je normalno da se država ne bi trebala/nije smjela petljat kao spasitelj u privatne firme, ali je trebala imati mehanizme da zaštiti radnike kad se vidjelo da nakon recimo 2-3 mj. nema uplata plaća i doprinosa! Čemu onda FINA, čemu Porezna uprava!?? Koji je njihov posao!? Zašto ih plaćamo!!? I na kraju, taj vlasnik danas šeće slobodan, i posluje sa novim firmama. I to mu ova država uredno omogućuje! To je naša realnos sa ovakvim vladajućima, nažalost! Zato nam je potreban jedan pošteni reset na svim državnim razinama, bez hDZa i sDPa, koji su napravili ovu močvaru!!

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 12:23
    • Default avatar - petarDa_2

      petarDa_2: Maki, ne želiš onda valjda da se dogodi njima to što se dogodilo i tebi? Ne želiš li pravdu za tog gada koji vas je iskorištavao sve to vrijeme? Pa hajdemo svi zajedno jednom već reći DOSTA JE. Dao Bog ...prikaži još! og da Uljanik bude početak toga. Možda će onda pravde biti i za ostale.

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 12:26
    • Default avatar - zvolen

      zvolen: Stati !

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 12:33
    • Avatar Maki22

      Maki22: Svi odgovorni trebaju odgovarat, naravno! I to kazneno!! Al vidimo iz dana u dan da se velike ribe puštaju ili ih se ne dira uopće, da presude padaju jedna za drugom, da DORH ne vidi i ne želi vidjet što ...prikaži još! svi ostali normalni vide, da nisu svi jednaki u ovoj državi! Što se tiče Uljanika, žao mi je tih ljudi, znam što proživljavaju, ali moraju postati svjasni da ako ne mogu biti konkurentni na tržištu, ako nema pozitivnog poslovanja, a očito je svima da NEMA, da je onda kraj jednio rješenje. Država im je pomogla već više puta i s tim treba jednom prestat! Dug Uljanika, ispostavilo se sad, je preko 4 milrd. kuna, koje će doć na naplatu državi, dakle svima nama, OPET! Jel to pošteno prema ostalim radnicima u RH!?

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 12:44
    • Default avatar - petarDa_2

      petarDa_2: istina, uljanik ako nije konkurentan, nema što raditi na tržištu i uzimati novac poreznih obveznika. pitanje je, kako je do toga došlo? Što se dogodilo da su radnici u ovoj situaciji? Naravno da nije pošteno prema ostalim radnicima u HR, ...prikaži još! , nije pošteno ni prema Vama ni prema uljanikovcima ni prema meni, mojoj obitelji i svim drugim ljudima u državi. Moramo nadići onaj mentalitet "Nije bitno što je meni crknula krava, bitno je da su susjedu crknule dvije" i okrenuti se svi zajedno prema pravom problemu

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 13:53
    • Avatar mmmaro

      mmmaro: Žalosno, tužno i sramotno da se takvim žarom i gorućim stavom šire takve dezinformacije i javno obmanjuje društvo huškajući svojim javnim istupom prema stečaju jedne tako internacionalno kompetentne i priznate tvrtke, i poziva na neimaštinu, iseljavanje i gladovanje 20 000 ...prikaži još! hrvata. Ono što budi individua da to čini je bešćutnost, zloba i needuciranost. A ponajprije osnovna neupoznatost sa materijom što Uljanika, što brodogradnje, što pak uopće poslovanja i čitanja ikakvih financijskih izvješća uopće. Problem Uljanika nije njegova kompetentnost, stručnost niti konkurentnost na internacionalnom tržištu jedne, ako ne jedine hrvatske afirmirane tvrtke u svijetu, u jednom tako specifičnom sektoru. Uljanik je 4i u Europi, 10i u svijetu. Problem je Uprava, problem su politička uplitanja, ciljano uništavanje Uljanika radi businessa nekretnina. Problem nije mali radnik, problem je politika na vlasti, ona u Istri, i ona u Zagrebu. Ne bi sad Uljanik hitno tražio drugog strateškog partnera da nije od 96 mln € pozjamice EU njih 70 završilo na nekom računu na Kajmanskim otocima. Dorh je to iskopao.. No o tome se ne priča, već Plenki govori o "Nije bitno sad tko je kriv, treba naći rješenje". Ovo je sve strateški planirano rušenje jedne industrije kako bi se profitiralo od velike porcije terena koja okupira Pulsku rivu. Jer u Hrvatskoj, ili si konobar, kuhar, sobarica ili vozač nekom ministru ili emigriraš. Postajemo i postat ćemo jedna nacija uslužnih djelatnosti, glupi narod sluga.

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 14:07
    • Avatar 2 x general

      2 x general: objesite za jajca i upravu i nadzorni odbor. dok ste zobljali državne pare i krali sve je bilo OK??

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 14:16
    • Avatar mmmaro

      mmmaro: Ma o kojoj se nekonkurentnosti priča? Nekonkurentna tvrtka nema posla. Nekonkunrentna tvrtka nema narudžbe. Nekonkurentna tvrtka nije među vodećima u Europi, i među top 10 u svijetu. Nekonkurentna ne radi narudžbe za države svijetskih sila, poput Koreje, Kine, Japana. Uljanik ...prikaži još! nije nikad bio, niti jest nekonkurentan. Zbog toga su radnici, popraćeni građanima na ulicama. A ne jer žele mastiti brk javnim novcima. O čemu to? Zašto uopće imate potrebe tako pljuvati, grditi i moliti tom jadnom običnom obiteljskom radniku propast? Nisu to ljudi koji imaju apartmane. Nisu to ljudi čija djeca putuju okolo da bi se slikala za instagram. Nisu to ljudi koji su se skrivali onokad je ostatku Hrvatske trebalo. Istra godišnje uplaćuje po 1mlrd kn bespovratnih sredstava u javnu blagajnu. U 27 godina je to daleko veći broj od 4.4. koliko se zatražilo da se nazad uloži u nju. Pa cijela istra ima jednu oronulu bolnicu, mora ići do Ljubljane da bi došli do Zagreba vlakom, mora slušati kako želi autonomiju. Nikad nisu niš tražili, doli svoje. Svoje nazad. Nikome ne uzimaju. A drugima su uvijek dali. Uljanik puni državnu blagajnu sa 5% BDPa. Hrvatski je BDP za 2017 iznosio 55 mlrd USD, pa tko je imalo matematički pismen može olako izračunati o kakvoj nekonkurentnosti se ovdje uopće radi, a o kakvoj se političko-strateški želi prikazati. Propast Uljanika leži samo u političkim igricama, jednakim onima koje su i Makkija22 strefili. Sad bi trebalo biti vrijeme da se radnici udruže, a ne djele.

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 14:25
    • Default avatar - sparkling

      sparkling: mmmaro respect i podrška ++++ svaka ti je na mjestu :top:

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 14:43
    • Avatar skofun

      skofun: Sada ispada da je uljanik jedini sisao drzavu, zadnji brod napravljen u splitu na kojem sam bio imao je parne kotlove tpk zagreb, elektromotore koncar, pumpe turbine karlovac, filtere iz daruvara, hidraulika iz svete nedelje, cijevi zeljezare sisak... prema tome ...prikaži još! nece samo stradati brodogradilista

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 15:22
    • Avatar mmmaro

      mmmaro: Skofun, stradati će brodogrdilišta i sve im popratne industrije, strojarske, metalurške, električne, hidaruličke, instalacijske. Da ne govorimo o fakultetima, onima u Splitu i Zagrebu. Ono što je pak najtragičnije jest, što je to jedan u nizu dokaza da Hrvatska postaje ...prikaži još! ili jest zemlja uslužnih djelatnosti. Zemlja sluga. Nikakva zemlja znanja, tehnologije, kulture ni umjetnosti. Naša će djeca moći birati između zanimanja konobara, kuhara, barmena, čistačice, recepcionera, računovođe i eventualno vozača. Ako mu se posreći vozača nekog ministra. To je žalost. Žalost da cijeli financijski sustav te jedne,naše, države temeljimo na turizmu. Da se u nas dogodi jedan rat, jedna provala emigranta, neki teroristički napad, masovno bi ljudi padali po ovrhama. Masovno temeljeći svu svoju egzistenciju na nemali zbroj okolnosti da baš toliko i toliki broj turista se odluči doći ljetnovati u jednu Hrvatsku, a ne u jednu Španjolsku, Italiju ili Grčku. Baziramo, em političari, još gore mi građani našom letargijom i inercijom naše živote na sreću, na sezonu, na sunčanu sezonu, na vrijeme. Kao da nismo u 21om stoljeću, već i dalje ovisimo o prirodnim zakonima i "božjoj" volji, o prognozi ljeta. U srednjem vijeku smo. Najgore što su ljudi prvi zaglibili tamo, time što trljaju ruke i stoički manijakalno tipkaju braneći svoje ponosna ja kontra Uljanika, kontra jedne Pule, Istre, jedne brodogradnje, kontra 20000 ljudi, kontra jednog malog obiteljskog radišnog čovjeka čije prezime ni ime niti znaju.

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 15:37
    • Avatar Maki22

      Maki22: Ja ne krivim toliko te radnike, i ne želim nikome to što sam ja prošao, ali i oni snose jedan dio krivnje. Naravno da mi nije drago da ovo moraju prolazit i u redu je nekom pomoć jednokratno, jer svatko ...prikaži još! se može naći u nekoj krizi iz bilo kojeg razloga! Ali pomagat nekome konstantno, a u sva brodogradilišta je utučeno preko 35 milrd. kuna svih ovih godina, da bi ih se spašavalo, održavalo na životu, i to nije u redu prema ostalima, nešto se treba mjenjat tada (i nije Uljanik jedini takav, imamo mi takvih i previše, od Peteokemije, rafinerije Sisak i sl.)! I kako je Uljanik poslovao pozitivno kad je zadnih 10 brodova radio sa gubitkom od 100 mil. kuna po svakom brodu!!? I šta se čekalo do sada, a te su se informacije znale puno prije!! Kad plaća radnike nije briga kako se posluje u firmi, iako su gotovo sigurno znali situaciju, sad kad više nema od kud za isplatit plaće, tek se sad traži krivac i pomoć!! Treba biti realan!

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 15:43
    • Avatar mmmaro

      mmmaro: Maki22, a kako onda Uljanik puni BDP Države u visini od 5%? Kako je onda samo u 2017 uplatio skoro 3 mlrd EURa? Čini mi se da ponekad valja biti oprezan sa podacima koje se uzima kao činjenicama, pogotovo uzevši ...prikaži još! u obzir tko nam i pod kojom pobudom i namjerom takvima servira. Ja sam inače za radnike. A prije svega sam za to da Hrvatska nije samo turizam. Vjerujem da svatko ima pravo baviti se onime što ga ispunjava, i u čemu je dobar. Uljanik u nijednom se segmentu nije pokazao nedobrim. Poslovanje im je kiksavo. A kiksavo je ne radi brodogradnje per se, već radi političkih spekulacija. To je sramotno. I to ljuti. Što se po Puli i istri sve zna.

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 15:57
    • Avatar Maki22

      Maki22: Apsolutno se slažem da imamo kvalitetne radnike u tom segmentu proizvodnje, to je neupitno uopće! Problem je šta se radi, kakva je konkurentnost tog proizvoda, jer je činjenica da europska brodogradilišta više ne mogu konkurirat istočnjačkim i proizvodinji velikih tankera ...prikaži još! a ili kontenjeraša. Znači trebalo je odavno promjenit politiku i naći nešto zanimljivo tržišti u čemu ćemo biti u top proizvodinji! Tako su se mnoga brodogradilišta preorjentirala i danas su uspješna! Nažalost kod nas su politika, nadzorni odbori i puno previše "gazdi" totalno korumpirani, i to je glavni problem u HR! Al to narod mora promjenti, maknut te lopove više!! Kome to još nije jasno!? A što se turizma tiče, da njega nema već bi odavno imali sudbinu kao grčka! Tako da se slažem da ne možemo ovisiti o samo jednoj grani nečega.

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 16:35
    • Default avatar - EricP

      EricP: Plaćamo i crkvi, onda neka ima i za Uljanik, HŽ...

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 18:41
    • Default avatar - gogo67

      gogo67: ima tu stvarno totalno idiotski komentara da to nije normalno...nitko da od vas koji podržavate uništavanje Uljanika i brodogradnje ne postavljate pitanje kud odlaze poticaji u poljoprivredi.. poticaji za željeznicu... poticaji za prijevoz otočana.. učenika...poticaji u stočarstvu .. Petrokemija... Croatia ...prikaži još! Croatia airlans.. pa poticaji za crkvu..poticaji za Hercegovinu i sl....uništena je gotovo cijela industrija... pakleni plan još od Škegre koji je osmislio plan da se zemlja bavi samo uslužnim djelatnostima.. turizam i šoping centri,, tu ideju su prihvatili i ostali hdzeovci... i sad se čudimo kako mladi odlaze....kako nas nestaje... a nitko ne pita gdje su novci... tko je omastio brk...radnike tko je.e

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 18:56
    • Avatar 2 x general

      2 x general: gogo - svi žive na poticijama, kradu i ništ ne rade. to se barem zna i vidi, od dalmacije do slavonije

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 19:19
    • Default avatar - gogo67

      gogo67: zanimljivo je da mogu doći do podataka o subvencijama npr željeznica.. koje su dobile od 2002 do 2014 ukupno 33 milijarde kuna i što imamo??? vlakovi nam izletaju svako toliko iz tračnica.... gubitci svake godine.. mrtvi na željezničkim prelazima svaki ...prikaži još! azima svaki mjesec.. i opet imamo najgoru željeznicu u vlakove..a o tome pametnjakovići šute..

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 19:25
    • Avatar nuklearni fizičar

      nuklearni fizičar: gogo67 ako ti ili netko tvoj radite u uljaniku to nije razlog zašto bi država i dalje trebala subvencionirati uljanik a što se tiče poticaja neki dobivaju milijune kuna godišnje za konje koji slobodno šetaju po šumama, naravno da i ...prikaži još! takve stvari treba ukinuti ali ovaj članak je o uljaniku

      Odgovori Utorak, 23.10.2018. u 18:28
    • Default avatar - gogo67

      gogo67: nuklearni.. ne radim niti itko moj radi u uljaniku..upravo suprotno Uljanik grupa duguje mojoj firmi nešto manje od 4 000 000 kuna,, nas 70-tak.. nije stvar subvencija.. ovdje se radi i lošem rukovodstvu.. manipulacijama, malverzacijama a sve za osobnu korist ...prikaži još! korist vodeći kadrova... ne radnika.. isto se dogodilo sa Viktorom Lencom.. potpuno isto.. i onda ga je spasio Ivo Sanader..i gdje je ta firma danas... radi punom parom.. uspješna.. ostvaruje dobit.. samo jednu godinu su bili u malom minusu.. ostale godine pozitivni i među najpoznatijima u svijetu u remontu.. pa ne daju Ameri brodove svoje vojne flote bilo kome... znači.. kod Uljanika se znalo unazad dvije godine da nešto nije u redu... čak je sindikalac 3 Maja javno prije skoro 2 godine izjavio da će se dogoditi ovo što se dogodilo.. nitko iz ministarstva financija i gospodarstva nije reagirao a bila im je dužnost pratiti restrukturiranje 3Maja..... i način na koji Uljanik provodi spajanje.. ali nitko nije prstom mrdnuo.. fučkalo se Dalički za Uljanik dok je sa ekipom osmislila kako da se obogate na Agrokoru.. isto tako svima u vladi... a uprava sa Rosandom na čelu je vidjela da im nitko ne smeta i nitko ne pita za lovu..pa su se malo zaigrali.. uzeli čistih 560 miliona kuna sa računa 3 Maja .. i još im dali neke udjele za 2 broda Uljanik plovidbe koji su uz to napravljeni i za Kineska brodogradilišta niskoj cijeni pa su u 3 Maju i tu izgubili novce...a sad će izgubiti sve

      Odgovori Srijeda, 24.10.2018. u 15:45
    • Default avatar - gogo67

      gogo67: i firmu , radna mjesta.. dok će ekipa iz uprave Uljanika proći kao da se ništa nije dogodilo.. uz upravu tu je najveći krivc i država koja nije u stanju imenovat svoja dva člana u nadzorni odbor već nekoliko godina.. ...prikaži još! oliko godina.. tako je jedna ekipa iz Elektrometala Bjelovar uništila tu firmu i grupu elektrometal a da nitko nije odgovarao... i mi smo bili dio te grupe Elektrometal.. plinara Bjelovar i još nekoliko firmi.. samo smo opstali mi i plinara.. i obje firme su sad prodane.. plinaru kupila Zagrebačka plinara a nas GIPO-AG iz Švicarske.. sutra idem kod novog gazde u Švicarsku.. da vidimo čime se bavi i što bi od proizvodnje mogli prebaciti kod nas u Senj... što će biti.. vidit će se..

      Odgovori Srijeda, 24.10.2018. u 15:50
  • Avatar VisokoToksični
    VisokoToksični

    Uprava nema legitimitet,ali zato ima milijune na privatnim računima,a državu za to nije briga. Ja ne platim 60kn kazne za parking i dobijem opomenu pred ovrhu. Milijune su pokrali!!!! Što je ovo ljudi moji?!

    2 Ponedjeljak, 22.10.2018. u 08:10
    • Avatar agitprop

      agitprop: Zato što tebe na sud daje onaj kome si dužan parkiranje, odnosno kaznu. A to je firma koja ima koncesiju na parkiralište. Država s tim nema nikakve veze, ne tuži te država, ne pokreće tebi ovrhu država za neplaćeno parkiranje. ...prikaži još! Tako i s ovim država nema veze.

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 08:56
    • Avatar mmmaro

      mmmaro: 70 od 96 mln EURa pozajmice Europske komisije našoj Vladi, umjesto u Uljanik je završilo na račun na Kajmanskim otocima. Veliki mogu. Zato su veliki. I to besramno pred nama. Dorh otkrio, iznio pred radnicima, no zabranjeno to širenje vani. ...prikaži još! Plenki rekao: "Nije bitno tko je kriv". Je, bitno je, jer sad 20000 ljudi gladuju.

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 15:48
  • Avatar agitprop
    agitprop

    "sadašnja Uprava nema više ni legitimitet"..."jer ne idemo u štrajk samo zbog plaća. Neisplata plaća samo je zakonski uvjet za stupanje u štrajk"..."smatra da je Vlada zapravo jedina adresa gdje bi Uljanikovi radnici trebali prosvjedovati" - A što Vlada ima ...prikaži još! ma s tim? Jel Uljanik državna firma? - Nije. Jel vam država postavila Upravni i Nadzorni odbor? - Nije. Jel vam Vlada postavila Giannija Rossandu? - Nije. Pa što onda koji klinac tražite od Vlade? Naravno, da vam da ju novce od poreznih obveznika, jelda? Do kad više? Ako ćete štrajkati, idite Rossandi pred vrata. Zapravo, nemate što štrajkati, nije vam ovo socijalizam. Vi ste vlasnici kompanije, halo!!!!! Izvolite se sastati, smijenite upravu, nadzorni odbor, sve koje smatrate da treba. Vi ste odgovorni jer ste kao dioničari vlasnici Uljanika. A ne porezni obveznici.

    6 Ponedjeljak, 22.10.2018. u 09:04
    • Default avatar - kažemja

      kažemja: Točno !

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 09:43
    • Avatar 7vuk777

      7vuk777: slažem se a svi imaju apartame koje izdaju dok je krava davala nisu strajkali

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 14:46
    • Avatar mmmaro

      mmmaro: Kad netko nije upućen, nije upućen. Jako jednostavno. Ni u slučaj Uljanik, ni u njegova financijska izvješća, ni u poslovanje, ni u knjigu narudžbi, ni u status u Europi i svijetu, ni uopće koje usluge oni pruže, ni u brodogradnju, ...prikaži još! ni u ekonomiju, ni u čitanje vijesti, ni u matematiku, ni u logiku. Svatko vidi ono što on sam jest. Ako vidiš krađu, žao mi je tebe.

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 15:46
    • Avatar agitprop

      agitprop: mmmaro...što je pjesnik htio reći?

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 16:18
    • Avatar dahhmal

      dahhmal: Potpuno si u pravu kaj su trpili te fol menadere koji su samo otimali i kaj se sad njima ne obracaju zà lovu

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 16:37
    • Avatar agitprop

      agitprop: Ako su manageri otimali i pokrali lovu onda neka ih daju na sud, neka podnesu kaznene prijave protiv njih. A ne - manageri će krasti lovu, radnici bogu dane, a država da sve to plaća, odnosno porezni obveznici. Da ne ...prikaži još! e bi. Ako već država nađe lovu, onda treba s time izgraditi školu, vrtić, dom za stare i nemoćne, bolnicu... a ne sipati u ovo bure bez dna, da bi mogli još malo pokrasti

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 17:04
  • Default avatar - AntunSklepič
    AntunSklepič

    izgleda da je krava muzara krepala.

    Ponedjeljak, 22.10.2018. u 07:31
  • Avatar EU LAW
    EU LAW

    Place se vise nemaju iz cega isplacivati tako da ni strsjk ne pomaze jer je pitanje kome je upucen ?

    2 Ponedjeljak, 22.10.2018. u 07:55
    • Avatar mmmaro

      mmmaro: EU je u siječnju dao Vladi pozajmicu od 96 mln EUR za Uljanik, da isti budu likvidni dok ne izvrše restrukturaciju. Ta je cifra trebala biti dovoljna za 2 godine poslovanja Uljanika. Nakon srpanjskih prosvjeda i poziva Uskoka i Dorha ...prikaži još! ustanovljeno je da od tih 96 mln, njih 70 završilo na nekom računu na Kajmanskim otocima. Radnici se zato bune. Bune se jer je Plenković rekao "Nije bitno sad tražiti krivca, ajmo naći riješenje". Političari, koji su to stanje skrojili, riješenje nisu našli niti ga planiraju naći. Jer je prvotno njima cilj, da besramno pred očima sve šire javnosti, trguju businessom nekretnina, a ne nekom brodogradnjom. Iovako što će Hrvatskoj išta više i drukčije od turizma. Radnici se bune jer je Uprava vođena političkim vrhom svijesno i sustavno uništavala i falsificirala polsovanje Uljanika, želeći ga prikazati neprofitabilnim, dok su margine profita uplaćivali na nepoznate nama, poznate njima račune. Nadalje kad je sve zazvonilo, i kad je EU odobrio kredit od 96 mln EURa, i tu Uprava ne staje, već i od toga veći dio preraspodjelila za potrebe tih nekolicine aktera. Nema tu javnog interesa, nema tu domoljublja, nema tu istrijanstva, nema tu hrvaštva. Samo korumpiranost. Uzeti sve što se može, dokle se može. A može se dugo, jer i narod umjesto da se diže protiv tog političkog kriminala pljuje po malom radniku Uljanika. Žalosno. Zajedništvo, sloga i želja za bolje sutra i pravedniji sustav je ravna nuli. Opća letargičnost nacije. Dok susjedu umire krava, super.

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 14:40
    • Avatar EU LAW

      EU LAW: Ukoliko je tvoja tvrdnja tocna de ja zamracen novac EU to ce biti velikih problema

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 16:02
  • Default avatar - EUROPE5
    EUROPE5

    Sta niste poceli u subotu ili nedjelju? Da vam vikend ne ode?! Ajde neradnici dosadili ste....

    19 Ponedjeljak, 22.10.2018. u 08:00
    • Default avatar - petarDa_2

      petarDa_2: Kako znaš da su neradnici? Kako se usuđuješ pričati o ljudima kao da ih poznaješ? Nemaš pojma kroz šta prolaze, niti tko su ni što su, niti koliko rade. Kako ne vidiš da su svi ovi naslovi napravljeni sa jednom ...prikaži još! m svrhom, a to je da "zamrzimo radnike" i da opet budemo podijeljeni oko svega. to je njihova svrha, a mi svi im to dopuštamo.

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 11:08
    • Default avatar - starter

      starter: Pa eto nisu u subotu ili u nedjelju zato jer ih tim danima nema tko čuti, uprava ne radi, grad i županija ne rade itd......

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 11:34
    • Avatar DT2311

      DT2311: Mi smo bili na prosvjedu protiv Vlade radi kredita u CHF u subotu pa smo se prošetali po Zagrebu gdje su nas dragi Zagrepčani vrijeđali jer smo im zasmetali za subotnju šetnjicu gradom. Došli smo ispred Vlade i HNB-a i ...prikaži još! otišli kući jer nitko nije radio. Zato su vjerojatno čekali ponedjeljak.

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 14:16
    • Avatar NKNK

      NKNK: Ma nije više ni bitno. Do sad je svaki građanin HR dao 1000 E da bi oni dobivali plaće. Bitno je da je ovome kraj.

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 14:22
    • Avatar mmmaro

      mmmaro: Da poznaješ Zakon Rada i pravni riječnik postupka Mirenja, znao bi da štrajk smije nastupati tek pri prolasku tog roka, pod broj jedan. I pod broj dva, štrajk znači da je radnik na svom radnom mjestu za vremena trajanja radnog ...prikaži još! dana no voljno ne izvršava svoj posao. Pročitaj, educiraj se, odrasti, pa tek onda pristupi internetu.

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 14:43
    • Avatar mmmaro

      mmmaro: DT2311, Tako su i Uljanikovcima purgeri vikali da se vrate u svoju selendru i šta ih nije sram tako u radničkim odjelima šetati gradom poput Zagreba. Čuo ja svojim ušima. Da te srce presjekne da se ovo naziva građanstvom 21og stoljeća.

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 14:45
    • Avatar DT2311

      DT2311: NKNK nisi ti ništa dao. Na taj način daješ i za umirovljenike pa ništa ne pišeš o tome, jer i ti umirovljenici su nekada radili kada je plača bila 150 DEM-a i uplaćivali su za penzije možda 50 DEM-a, ostatak ...prikaži još! im mi uplaćujemo. Tako da te eure što pišeš ti sigurno nisi dao dala ih je HR država kao što će i tebi kada budeš u penziji da ti namire razliku od sadašnjeg uplaćivanja za penziju i buduće penzije koja će možda biti 2 ili 3 puta veća nego što sada imaš plaću

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 14:46
    • Avatar DT2311

      DT2311: mmmaro. Ja sam uvijek govorio da se odvoji Istra i Dalmacija od ostatka Hrvatske ovima gore bi morali donirati stara vesla da bi imali šta sisati. Lako se busati o prsa da nam je turizam najjači adut. Je da ali ...prikaži još! ga ljudi sa mora naprave i zarade, a drugi troše. Pa 70% ukupnog prihoda PDV-a Hrvatske je od turizma.

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 14:51
    • Avatar NKNK

      NKNK: DT a tko to čini hrvatsku državu !? Jel !? Marsovci !? Od koga do hrvatska država skuplja novac za proračun iz kojeg je za Uljanik rasula tolike novce !? Drugo, u fond se nikad nije uplaćivalo za sebe, već ...prikaži još! se uplaćuje za one koji su trenutno u mirovini. Tako su i ti koji su tada uplaćivali 50 e, uplaćivali za tadašnje trenutne umirovljenike, a za njih su uplaćivali oni koji su radili kad su oni završili u mirovini. Tako funkcionira i danas. Osim toga ti primjeri nemaju veze jedni s drugima. Uljanik je proizvodno poduzeće. Osnova stvaranja viška novca u svakoj ekonomiji je proizvodnja kao početak svega. Djelatnici u takvom poduzeću plaću trebaju dobivati iz prodanog proizvoda, a ne iz proračuna. Ako to ne mogu, ključ.

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 15:02
    • Avatar Nisam

      Nisam: Te ljude nazivati neradnicima je bijedno, najbaže rečeno. Koji smo mi bijedan narod, uvijek se udara po najslabijima i najoštećenijima. Zanimljivo kako se uvijek masovno pljuje po radnicima, po upravi i lokalnim političarima s kojima je uprava u sprezi - puno manje.

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 15:03
    • Avatar mmmaro

      mmmaro: NKNK, ako je svaki građanin tokom svog života dao 1000€ da Uljanikovci dobiju plaću, onda valja, te bi bilo pravedno, služeći se istim tvojim postupkom vidjeti koliko je Uljanik puneći javnu blagajnu za svoga života uplatio svakom građanu. I k ...prikaži još! tome računat ćemo samo poslovanje od neovisnosti Republike Hrvatske. Ako je svaki hrvatski građanin dao Uljaniku po 1000€, onda usporedi da je Uljanik svakom hrvatskom građanu dao 12 400 €. Svatko osnovno matematički pismen, olako uvidi da Uljanik ne traži ništa što prethodno nije dao. I to u svega 1/12 uloženoga, mrvice, u krajnjem slučaju bi pristojno trebalo biti poželjeti vratiti u takom malom segmentu dug. Uljanik traži svoje, ne tuđe. Ako se baš ljutiš koliko si kao građan subvencionirao poslovanja, pogledaj stanje Brodosplita, gdje je u nj utučeno 12 mlrd. 3 Maja, gdje je u nj utučeno 9 mlrd. Vjerujem da ako malo izađeš iz sektora brodogradnje, znaaatno većeg izdatka možeš vidjeti u slučaju Agrokor. Agrokor, koji tebi osobno, bijući skroz privatna firma, nije uplatio na račun ni 1000€, a da ne velim ni kune.

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 15:16
    • Avatar mmmaro

      mmmaro: DT2311, slažem se s tobom. Dok god Istra i Dalmacija pune državne proračune dobri su. A kad počnu bilo što potraživati, i to nazad, onda im se baca u facu da su neradnici, apartmanlije i da što oni znaju što ...prikaži još! su teški dani. Ovo sa Uljanikom je trebala biti prilika da se svi radno sposobni ljudi udruže za prava radnika, prava sebe, svoje obitelji i djece. Kao čovjek, kao radni čovjek, kao edukator sram me da takvih pojedinaca ima. A tužnim smatram da se ti prse i ponose na svoje stavove koje idu nauštrb drugima. Zašto jedna Hrvatska mora nastavljati trend djeljenja, mržnje i isključenosti? Zašto taj jal i želja za nanositi zlo i moliti sa nedaće drugima i dalje mora ostajati kao jedini moment prakticiranja vježbe moći? Zar smo toliko mali, nesigurni, ogorčeni i idoti da je jedino to od ljudskog i građanskog ostalo? Jel sve ostalo emigriralo? Hoće li sve ostalo emigrirati? Oni koji se žale na Uljanik, a misle da će im biti bolje kad Država poveća porez jer treba nadomjestiti onih 2.5 mlrd EUR koje više od Uljanika na godišnjoj bazi neće dolaziti. Čini mi se da takvi što em nisu upoznati sa ekonomijom uopće, nisu u stanju niti zbrojiti dva i dva.

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 15:27
    • Avatar NKNK

      NKNK: Kako je svakom dao 12400 !? Po tvojoj matematici je Uljanik super uspješna firma. Moram priznati da ja tu matematiku ne razumijem. Ja radim privatno 24 godine. Ili sam u plusu i postojim ili ne. Treće nema. Ja kao građanin ...prikaži još! subvencionirati proizvodnju broda ne želim. Takvi sustavi moraju biti samoodrživi. I Brodosplit i sve što navodiš. A nisu. I kako je to i koliko Uljanik punio blagajnu ? Agrokor veze nema s Uljanikom. Novci koje je dobio su ponovo novci poslovnih banaka, dugove su im dobavljači djelomično otpustili, dio su zatvorili što iz tekućeg poslovanja, što iz novog kredita. I imaju za razliku od Uljanika stalni priljev novca. Dužni su isključivo poslovnim bankama, a to je odnos njih i banaka.

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 15:43
    • Avatar mmmaro

      mmmaro: NKNK zbrojeći od '95 do 2017 sve poreze uplaćene u državnu blagajnu podjeljenu sa brojem stanovnika, uzevši broj od 4,4 mln. Sve su to javni podaci do kojih se olako dođe, i još jednostavnje izračuna. Ok, ti si privatnik. A ...prikaži još! A jel kužiš razliku između kompetentnosti i kvalitete usluge - brodogradilišta i njihovih radnika- naspram računovostva i knjigovostdva odnosno Uprave? Po svim aspektima koji se tiču brodogradnje Uljanik oni su uvelike afirmirani, uspješni i među najkonkurentnijima u svijetu. Propast Uljanika leži u politici vođenja nje. Isti drek koji se dogodio sa Agrokorom i Todorićima, samo što je u slučaju Uljanik država najveći pojedini vlasnik i što je s druge strane malverzacija knjigovodstva i fakturiranja prositekla iz uske suradnje tamođnjih menagera i političara. U prvom slučaju Todorić, u drugom Država. Uljanik bi u normalnoj zemlji, bio ona afera koja bi srušila cijelu Vladu, rekla dosta korumpiranosti i izbacila ljude na ulice. Afera Uljanik je trebala biti ona koja će promijeniti stanje ovdje. No do toga ne dolazi, sve dok se poslušno trepće i daje dupe politikantima.

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 16:06
    • Avatar NKNK

      NKNK: Koje sve poreze ? Na plaću i PDV. Jer dobiti nema, jel tako. Ja bi doista volio vidjeti sve te podatke o kojima pišeš. Ali hajdemo uzeti da su takvi kako tvrdiš. U tom slučaju otvaram pitanje o vlasništvu. Tko ...prikaži još! je naj veći dioničar uljanika ? Radnici. Što su ti radnici i kako nadzirali poslovanje poduzeća kao najveći dioničari ?

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 16:38
    • Default avatar - gogo67

      gogo67: Od ukupno 82 milijarde kuna koji je poslovni sektor tijekom 15 godina primio na ime subvencija, čak 33 milijarde ili 40 posto ukupnih subvencija isplaćeno je sektoru prijevoza i skladištenja. Složit ćete se da smo se za taj novac mogli ...prikaži još! kraljevski voziti i ploviti po lijepoj našoj. Glavninu tog iznosa dobila su javna poduzeća, pri čemu se izdvajaju Hrvatske željeznice kao uvjerljivo najveći primatelj subvencija u državi, dok je tek manji dio subvencijskog kolača pripao Jadroliniji i Croatia Airlinesu. Subvencije su u ovom sektoru dakle potrošene najviše zato da bi se podupro željeznički prijevoz u zemlji. No ako se prisjetimo nesreća koje su se na hrvatskim željeznicama događale u posljednjih desetak godina i koje su kulminirale teškom nesrećom u Rudinama, i ako se sjetimo ukidanja i racionaliziranja putničkih željezničkih linija, teško da možemo tvrditi da je novac koji su porezni obveznici u ovom slučaju potrošili bio dobro utrošen novac. Umjesto da kraljevski vozimo i plovimo, nas su izgleda navozali i preveslali jer znamo da novac uglavnom nije bio potrošen za podizanje kvalitete prijevoznih usluga. Naprotiv, on je primarno služio da pokrije gubitke neefikasnih javnih poduzeća u prijevoznom sektoru. No da nije bilo tog novca, reći će neki, ne bi tko imao davati usluge prijevoza. NKNK.. DA ZATVORIMO ŽELJEZNICE????????'

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 19:13
    • Default avatar - gogo67

      gogo67: Sljedeća tri mjesta po iznosu primljenih subvencija dijele tri sektora: poljoprivreda, prerađivačka industrija i građevinarstvo. Sva tri sektora su prema podacima Financijske agencije tijekom zadnjih 15 godina primila otprilike po 9 milijardi kuna subvencija, odnosno svaki po 11 posto od ...prikaži još! ukupno isplaćenih subvencija poslovnom sektoru. Subvencije za poljoprivredu su vjerojatno u javnosti najčešće spominjani tip subvencije koji je nerijetko uzrok prosvjeda onih koji ih primaju..... Kao i poljoprivredne potpore, i potpore prerađivačkoj industriji se danas također uglavnom isplaćuju privatnim proizvođačima, premda je to u prošlosti bilo manje učestalo. Od gotovo 9 milijardi isplaćenih ovom sektoru, 3,3 milijarde se odnosi na subvencije brodogradnji u razdoblju prije nego li je taj sektor bio restrukturiran. Subvencije brodogradnji isplaćuju se i danas, ali u značajno manjoj mjeri u odnosu na prošlost. Treći sektor kojem je isplaćeno gotovo 9 milijardi kuna subvencija je građevina, no nemojte misliti da su te potpore dane za gradnju stanova. U građevinskom sektoru su registrirani operateri hrvatskih autocesta koji su primili 90 posto subvencija danih ovom sektoru i čije je poslovne probleme Vlada Zorana Milanovića bezuspješno pokušala riješiti monetizacijom.Peti sektor s najviše prikupljenih subvencija je sektor poslovanja nekretninama.Kada se subvencije analiziraju na ovaj način, lako je uočljivo da je više od polovine ukupnog iznosa od 82 milijarde kuna subvencija nije utrošeno

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 19:19
    • Default avatar - gogo67

      gogo67: u subvencioniranje proizvodnje nego u subvencioniranje kompanija koje se na ovaj ili na onaj način bave prijevozom, i koje su u svakom pojedinom slučaju monopoli u vlasništvu središnje države ili jedinica lokalne samouprave. Željeznički prijevoz je pritom primio apsolutno najveći ...prikaži još! i iznos subvencija, nakon njega slijede operateri autocesta, zatim zagrebački gradski prijevoz, vodeni prijevoz i na kraju zračni prijevoz

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 19:20
    • Avatar NKNK

      NKNK: gogo 67 ...vrlo kratko na sva tri posta; ...a zašto ne bi subvencionirali sve ? Ako ne stvorimo novac u proračunu iz viška vrijednosti, pa budemo se zadužili ! Zašto bi uopće netko privređivao stvarajući proizvod ili uslugu sa dobiti. ...prikaži još! Promet i neke djelatnosti se subvencioniraju jer su nužne za opće funkcioniranje sustava. Brodogradnja nije. Točka.

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 23:05
  • Avatar Smoke_on_the_Water
    Smoke_on_the_Water

    A što su to oni radili u zadnja dva mjeseca? Zbog nedostatka sredstava za rad i onako nisu radili. Sada se taj nerad samo zove drugim imenom - štrajk. U svakom slučaju gotovi su što se tiče dosadašnjeg načina rada. ...prikaži još! A sad adio i tko zna kad .... ili kako .

    3 Ponedjeljak, 22.10.2018. u 07:28
    • Default avatar - petarDa_2

      petarDa_2: Kako znaš da nisu ništa radili? Sa 100%tnom sigurnošću možeš to reći?

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 11:11
    • Default avatar - starter

      starter: Ja znam da su radili 💯%

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 11:38
    • Default avatar - ghostrider750

      ghostrider750: ako se nije radilo sta nisi dosao u uljanik?Radilo se i jos se radi jer vlasnici brodova su narucivali i slali materijal koji se ugrađivao a nije islo preko racuna uljanika,3 maj radi sekcije za talijane koji sa remorkerima vuku ...prikaži još! materijal u svoje brodogradilište

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 13:31
  • Avatar maxim m
    maxim m

    davni dana ste tribali upravu...provuć ispod kobilice...

    1 Ponedjeljak, 22.10.2018. u 10:30
    • Avatar mmmaro

      mmmaro: Rossanda je ugovorom, ako ga se smijeni, trebao dobiti višemlijunsku otrpemninu. Zato su ga oni pozivali na savjest, no barbić to ne čuje. I kako stvari stoje, on je svoju plaću dobio.

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 16:08
  • Default avatar - PeroDelač
    PeroDelač

    Napravite već jednom brod na kojem ćete zaraditi a ne da hrvatski porezni obveznici plaćaju brodove stranim brodovlasnicima

    3 Ponedjeljak, 22.10.2018. u 10:00
    • Default avatar - starter

      starter: Pa radili su do 2013, i bili su najizdašniji porezni obveznik u Hrvatskoj! Eto ako se potrudiš možeš naći i izračunati koliko su novaca u proračun uplatili!

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 11:52
    • Avatar mmmaro

      mmmaro: Starter, ma čim je broj veći od dvozamenkastog puca glava. Pusti takve. Čudi me da su se uopće uspjeli spojiti na internet.

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 16:07
    • Default avatar - Mille_1

      Mille_1: Brodgradnje je u HR i yugi bila subvencionirana.

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 17:50
  • Default avatar - branko498
    branko498

    Znalo se za ovo 25 godina.Ovo je propast brodogradnje i industrije u Hrvatskoj. Ovo je pozdrav pameti. Ostalo more, sunce I turizam. Do kada ?

    3 Ponedjeljak, 22.10.2018. u 07:39
    • Avatar Ivan8102

      Ivan8102: znači bolje da nam uzmu još 10 milijardi za spas brodogradičlišta pa za 10 godina opet toliko i tako u nedogled, zatvaraj sve što nije rentabilno.

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 11:12
    • Avatar DT2311

      DT2311: Baš sam danas slušao Kolindu i rekla je! Godišnje nam proizvodnja pada 8% znači ako od danas gledamo za 12-13 godina nećemo imati proizvodnju, onda od čega ćemo živjeti od turizma, a gdje u Slavoniji, Lici, Međimurju? Može od turizma ...prikaži još! ali samo u priobalju ovo drugo je tuga i jad.

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 14:33
    • Avatar mmmaro

      mmmaro: Do kad je narodu to dobro. Do kad je narodu ugodno biti mazohist koji se guzi da se od njega radi što se želi. Do kad narod ne shvati da ih se namjerno djeli da jedni druge mrze. U Europeidnoj ...prikaži još! i tobože naprednoj Hrvatskoj smo, a mentalno sve više idemo ka ostalim zemljama balkana. Čak nas je eto Srbije ekonomski pristigla.

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 16:10
  • Avatar tratincica66
    tratincica66

    Mozes mislit.privatna firma.nista ne rade i daj placu.i to drzavu pitaju a privatna firma.ma zatvorite je.sto je to problem za hr.oni su ionako strucnjaci za rjesenje.kao 90 godina.dok se narod borio ovi su im prodali firme ovamo.i kad vise nisu ...prikaži još! se mogli vratit u svoje firme onda idite u penziju.pa se sad cude di im je radna snaga.pa ima se samo za rec da nam je drzava u jebenom problemu i bojim se da ce bit jos i gore.

    2 Ponedjeljak, 22.10.2018. u 08:44
    • Avatar BMW 520

      BMW 520: "Mozes mislit.privatna firma.nista ne rade i daj placu.i to drzavu pitaju a privatna firma" - pa što onda država ima s tim i zašto državu prozivaš? Malo si kontradiktoran

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 09:18
    • Avatar krivolov

      krivolov: Jbte, Ko da šalješ telegram !

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 10:58
  • Default avatar - petarDa_2
    petarDa_2

    Bezdušnost ljudi u ovim komentarima me fascinira. Pa ljudi moji, nisu radnici Uljanika problem, oni su radili pošteno i pošteno zaradili svoj novac. Okreću nas jedne protiv drugih, žele da mrzimo radnike zbog toga što "mi plaćamo njihove plaće iz ...prikaži još! proračuna". Mislim da smo se svi kolektivno okrenuli jedni protiv drugih i to je upravo ono što oni žele. Svi znamo tko su pravi neprijatelji ove države, mislim da bi vrijeme bilo da se okrenemo i skupimo ispred pravog izvora problema

    4 Ponedjeljak, 22.10.2018. u 11:15
    • Default avatar - sparkling

      sparkling: bravo za komentar ++++++ ne mogu vjerovati kako su se svi okomili na jadne radnike

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 14:28
    • Avatar Nisam

      Nisam: To pokazuje kakav smo narod, dovoljno je vidjeti najocjenjenije komentare. Pa ti onda voli takvu Hrvatsku. Teško je.

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 15:07
    • Default avatar - lordneutral11

      lordneutral11: Privatna firma... radnici dionicari... a hoce placu iz drzavnog proracuna... hoce li ostat ijedan privatnik???? Nek dadu uljanik- svoje dionice onda drzavi...

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 16:46
    • Default avatar - petarDa_2

      petarDa_2: istina, privatna firma je i radnici su dioničari. Uljanik se kralo godinama i svi su šutili. Sad kada uljanik postaje titanik, svi se hvataju za slamku spasa. Sve što želim reći je to da su pošteni građani koji tamo rade ...prikaži još! na kraju opet najviše nasamareni, dok će naravno pojedinci (možda ih ima i među radnicima) odšetati punih đepova.

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 21:49
  • Default avatar - vojtek
    vojtek

    žao mi vas je, imate obitelji , djecu , kredite i režije kao i svi mi ostali....ali dok je država davala garancije ,a vaša uprava trošila nezarađeni novac i isplaćivala plaće ništa niste pitali...ali ovako ne ide, da država daje ...prikaži još! plaće ,a vi ništa ne zarađujete...

    Ponedjeljak, 22.10.2018. u 11:31
  • Avatar cimerrr
    cimerrr

    To je igra IDSa i HDZa. IDS razvalio Uljanik uz zeleno svjetlo HDZa. Radnici su tu najmanje krivi,oni su žrtve.

    5 Ponedjeljak, 22.10.2018. u 13:46
    • Avatar be yourself

      be yourself: Kakve veze privatna firma ima s ids-om ili hdz-om?

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 18:06
    • Avatar cimerrr

      cimerrr: Ta privatna firma nema većinskog vlasnika i kao takva je bila idealna žrtva političarima za isisavanje. Ekipa bliska IDSu ju je očerupala,a Nino je plaćan od Končara kako bi mu sredio da preuzme Uljanik. Ono što tu ekipu zanima apsulutno ...prikaži još! nije brodogradnja već zemljište u samom centru grada,marine i hoteli. I ovima iz HDZa je sve to jasno,ali i oni se namjeravaju omastiti na Uljaniku. Stečaj je ono što njih zanima i tada se dočepati zemljišta ili provizije za prodaju zemljišta.

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 20:19
    • Avatar be yourself

      be yourself: Samo treba zakon poštovati. Stečaj je jedino izgledan ako uskoro ne nađu kupca. Sve ostale priče tipa ko je kome blizak ili nije blizak su mlaćenje prazne slame. Napadom na ids neće od Zagreba dobiti pare. Uostalom, radnici Uljanika niti ...prikaži još! nisu Istrijani nego Rolling stonesi. Došli variti i lupati tko zna odakle. Ako netko ne zna raditi, mora prestati raditi jer će ga tržište eliminirati.

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 20:40
    • Avatar cimerrr

      cimerrr: Puno je veći postotak Istrijana u Uljaniku,nego što je to u gradu Puli. A uprava je kompletno IDSova,počevši od Rossande pa nadalje

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 20:51
    • Avatar be yourself

      be yourself: Džaba mu. Dok su 25 godina primali plaću, bio im je taj ids-ovac super. Nađite si sad hadezeovca za stečaj, on će sigurno biti bolji da to poproda i nammiri vjerovnike ha ha ha.

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 21:52
  • Avatar ivanpavelic1
    ivanpavelic1

    Zao mi tih ljudi sto ce ostati bez posla ali nije mi jasan taj njihov strajk koji nikom nista ne znaci jer ih je vlada prekrizila a direktori Uljanika dobro su svoj konto napunili da ne moraju vise nista raditi cili zivot

    1 Ponedjeljak, 22.10.2018. u 10:55
    • Avatar DT2311

      DT2311: Dobro si rekao, a šta će država napraviti sa tim direktorima koji imaju pun konto? Šta su i oni prekriženi pa ih neće država ganjati i procesuirati, jer Vladu ne zanima.

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 14:30
  • Avatar Crni Roko
    Crni Roko

    Inače IDS je 100 % vlasnik dionica Uljanika, a ne oni ,majko mila...

    Ponedjeljak, 22.10.2018. u 14:19
  • Avatar Blaugrana1984
    Blaugrana1984

    Nema potrebe da dolazite u Zagreb, imate odgovorne jako blizu od Umaga do Rijeka, birajte grad. Od nas ste dobili 2 plaće na lijepe oči i to je previše što smo vam dali.

    1 Ponedjeljak, 22.10.2018. u 10:21
    • Avatar DT2311

      DT2311: Ja živim od Uljanika ne nekih 2 km zračne linije i ja sam im dao za plaču ne samo njima nego i tvom Konzumu, Imunološki, firma u Zagrebu koja su upala u probleme pa ne serem kao ti. Što se ...prikaži još! mene tiče i ti se ne trebaš odvajati od tog tvog Zagreba. Drži si ga.

      Odgovori Ponedjeljak, 22.10.2018. u 14:27
  • Avatar tomislavk59
    tomislavk59

    Najbolje neka radnicima Miletic organizira humanitarni koncert Bore Drljace.

    Ponedjeljak, 22.10.2018. u 08:43
  • Avatar Krašotica1986
    Krašotica1986

    I sama sa prozivjela neisplatu plaća, kažem, plaća jer ih nismo dobili 9... Radili smo za privatnika doduše sektor turizma, no prošla sam to PROKLETSVO neisplate plaća i to je nešto prestrašno, no nikada nam nije palo na pamet tražiti ...prikaži još! lovu od države. Stoga gospodo razumijem ja vas no i shvatite da od krivih zelite svoje! Pokucajte na vrata krivcima za vasu sudbinu.

    Ponedjeljak, 22.10.2018. u 10:34
  • Default avatar - kažemja
    kažemja

    Ključ u bravu! Kraj priče!

    Ponedjeljak, 22.10.2018. u 09:44
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message