Obavijesti

News

Održana Tribina o odgovornoj konzumaciji alkohola

Održana Tribina o odgovornoj konzumaciji alkohola
3

Tribina je okupila stručnjake s područja psihologije te predstavnike Hrvatskog debatnog društva koji su razgovarali o umjerenoj konzumaciji kao novom trendu među mladima

Događanje, koje se naslanja na rezultate nedavno objavljenog istraživanja o umjerenoj konzumaciji, organizirala je kompanija HEINEKEN Hrvatska.

U vremenu kada društvene mreže imaju sve veći doseg i utjecaj na reputaciju mladih, umjerena konzumacija alkohola postaje sve češći izbor prilikom večernjih izlazaka – zaključak je današnje Tribine o odgovornoj konzumaciji koja se održala u hotelu Dubrovnik u Zagrebu.

Na Tribini su o umjerenosti govorili mladi iz Hrvatskog debatnog društva, Nataša Barolin Belić, gestalt psihoterapeutkinja i seksualna terapeutkinja, Sanja Jagarić Nola, psihologinja iz Psihološkog centra Tesa te predstavnici kompanije HEINEKEN Hrvatska – Branka Slaveska, predsjednica Uprave te Ljudmila Bratko Gašpić, rukovoditeljica Odjela za korporativne komunikacije. Ulogu moderatora Tribine preuzela je popularna voditeljica Iva Šulentić koja je u nedavno predstavljenoj Heinekenovoj kampanji odgovorne konzumacije alkohola „Moderate Drinkers Wanted“ i sama poručila da je umjerena konzumacija – cool.

„Najnovije domaće istraživanje o umjerenoj konzumaciji govori da 67% mladih osoba umjereno konzumira alkohol prilikom izlazaka, a kao najvažniji razlog navodi zadržavanje kontrole nad svojim ponašanjem. Ovakav rezultat sigurno je pod utjecajem sve veće popularnosti društvenih mreža i činjenice da su i poslodavci u mogućnosti pregledavati profile svojih sadašnjih ili potencijalnih zaposlenika. Jednom objavljena fotografija zauvijek ostaje na internetu, a jednom narušen ugled teško je povratiti“, komentirala je psihologinja Sanja Jagarić Nola iz Psihološkog centra Tesa.

Nataša Barolin Belić, gestalt psihoterapeutkinja i seksualna terapeutkinja osvrnula se na utjecaj umjerene konzumacije na društvene i ljubavne odnose među milenijalcima: „94% ispitanika smatra da im neumjerena konzumacija neće doprinijeti pronalasku ljubavi. Kad je veza već aktivna i kad milenijalci ulaze u intimne odnose, količina alkohola igra veliku ulogu – pretjerano konzumiranje može dovesti do neuspjeha, a to iskustvo svi žele izbjeći.“

O važnosti umjerene konzumacije za industriju i inicijativama kojima mogu ostvariti pozitivan utjecaj, Branka Slaveska iz kompanije HEINEKEN Hrvatska poručila je: „Ako se u njemu uživa umjereno, pivo može biti dio uravnoteženog stila života. Većina naših potrošača u našim proizvodima uživa odgovorno, ali manjina to ipak ne čini. Neumjerenost u alkoholu štetna je za zdravlje pojedinaca, za njihove obitelji i društvo u cjelini, ali i poslovanje naše kompanije. Učiniti umjerenost poželjnom ključni je aspekt Heinekenove strategije odgovorne konzumacije.“

Kao članica HEINEKEN grupe te jedna od najvećih proizvođača piva na hrvatskom tržištu, HEINEKEN Hrvatska provodi različite lokalne programe kojima aktivno potiče odgovorne stavove prema alkoholu i sprječava njegovu zlouporabu. Tako je 2012. godine pokrenula  projekt „Tko pije, taj ne vozi“, godinu kasnije kampanju „Za odgovorno odrastanje mladih“ te akciju „Ja sam 18+“ u sklopu manifestacije Dani piva.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
FOTO Pogledajte kako izgleda vila u Istri bračnog para Kekin: Cijena noćenja ide i do 500 €
U ISTARSKOM MOMJANU

FOTO Pogledajte kako izgleda vila u Istri bračnog para Kekin: Cijena noćenja ide i do 500 €

Renovirana tradicionalna istarska kuća moderno je uređena, a cijena noćenja se kreće od 300 eura do 500 eura. Od iznajmljivanja Kekin zaradi nešto više od 13 tisuća eura godišnje
Vakula je rek'o: Stižu nam debeli minusi i najhladniji dan
ZIMA POKAZUJE ZUBE

Vakula je rek'o: Stižu nam debeli minusi i najhladniji dan

DHMZ je za subotu zbog poledice izdao žuto upozorenje za karlovačku i gospićku regiju
Jelavić, ali pravi: 'Možemo me koristi u prljavoj kampanji. Mile je znao tko sam, a ovo je istina'
O SUSRETU S KEKIN

Jelavić, ali pravi: 'Možemo me koristi u prljavoj kampanji. Mile je znao tko sam, a ovo je istina'

Ja se Mili Kekinu nisam lažno predstavio. Mile Kekin je točno znao tko sam ja. Sa mnom svi točno znaju na čemu su - ja sam Nikica Jelavić - i nikome se lažno ne predstavljam, rekao je