Obavijesti

Promo sadržaj

Oglašavanje u zadnjem desetljeću i trendovi digitalizacije

Oglašavanje u zadnjem desetljeću i trendovi digitalizacije
6

Potrošači danas imaju nepregledne mogućnosti u smislu komunikacije s brandovima. Smanjuje se vrijeme razmišljanja o kupnji, dojam se stječe brže

Tradicionalni media mix više ne funkcionira, kaže Ivan Nikolašević iz agencije Advans Zagreb. Nema smisla slati poruke putem određenih medija u nadi da ćemo možda pogoditi dio skupine. To je u današnje digitalno doba jednostavno preskupo i nelogično. Nema smisla oglašavati ono što je oglašivaču u planu ili u fokusu, već treba oglašavati ono što je potrošač od nas tražio i što znamo da mu treba. Nikolašević zaključuje da tradicionalni mediji gube utrku zbog slabe interakcijske mogućnosti s potrošačima.

Potrošači danas imaju nepregledne mogućnosti u smislu komunikacije s brandovima. Smanjuje se vrijeme razmišljanja o kupnji, dojam se stječe brže i ako je prvi dojam ili prvo iskustvo negativno, tada se kupci jednostavno okreću negdje drugdje.

Tehnologija je promijenila navike kupaca, a mijenja i navike samih oglašivača pri komunikaciji s tim istim kupcima. Napredak tehnologija omogućava analitiku koja vodi do personalizacije u pristupu kupcu i na kraju do personalizacije samih proizvoda koje kupac kupuje.

Oglašavanje prelazi granice samih klasičnih oglasa i uloge medijskih kanala komunikacije s kupcima preuzimaju mobilne aplikacije, takozvane grupe “influencer-a”, blogeri i slično.

Veliki je izazov i za agencije, a I za oglašivače držati korak s kupcima I obratiti im se u pravo vrijeme na pravome mjestu, zaključuje Ivan Nikolašević.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Nutricionistica otkriva kako pravilnom prehranom unaprijediti mentalno zdravlje
PROMO

Nutricionistica otkriva kako pravilnom prehranom unaprijediti mentalno zdravlje

Očuvanje mentalnog zdravlja istaknuta je tema u današnjem užurbanom i stresnom suvremenom svijetu. Svakodnevno suočavanje sa izazovnim situacijama i zanemarivanje mentalnog i fizičkog zdravlja mogu imati ozbiljne dugoročne posljedice.

Ana Lokas nova predsjednica uprave Tifona
PROMO

Ana Lokas nova predsjednica uprave Tifona

Ana Lokas imenovana je novom predsjednicom Uprave Tifona. S više od dva desetljeća snažnog iskustva u financijskim i poslovnim sektorima, u svoju novu ulogu na čelu tvrtke donosi bogatu stručnost i dokazano iskustvo u vodstvu.
Nadzorni odbor potvrdio Godišnje izvješće Grupe Petrol i društva Petrol d.d. Ljubljana
PROMO

Nadzorni odbor potvrdio Godišnje izvješće Grupe Petrol i društva Petrol d.d. Ljubljana

Grupa Petrol u 2024. planira čistu poslovnu dobit u iznosu od 156,5 milijuna eura