Litra Eurosupera 95 skuplja je između 11 i 15 lipa, ovisno o kompaniji. Litra Eurodizela poskupila je 95 lipa. Litra auto plina skuplja je između 10 i 13 lipa
Opet su porasle cijene goriva, ali i marže naftnih kompanija
U posljednjih šest tjedana, litra Eurosupera poskupila je ukupno jednu kunu, zbog čega je prosječni spremnik od 50 litara poskupio 50 kuna.
Litra Eurosupera 95 skuplja je između 11 i 15 lipa, ovisno o kompaniji. Prema informacijama portala cijenegoriva.info, INA je podigla cijenu za 12 lipa po litri, Crodux, Tifon i Petrol za 15 lipa, a Lukoil za 11 lipa. Cijena se kreće od 9,52 do 9,55 kuna.
Litra Eurodizela minimalno je poskupila. Prema podacima portala cijenegoriva.info Ina nije mijenjala cijenu tog goriva, kao ni Tifon ni Lukoil, dok su Petrol i Crodux poskupili za 1 lipu. U posljednjih šest tjedana ova vrsta goriva poskupila je ukupno 95 lipa zbog čega je prosječni spremnik od 50 litara skuplji 47,5 kuna.
Litra auto plina skuplja je između 10 i 13 lipa i sada se prodaje od 4,41 kunu (Plinski centar Zagreb) do 4,64 kune (Crodux).
Jedino je pala cijena lož ulja. Litra je jeftinija 3 lipe i sada se prodaje između 5,22 kune i 5,58 kuna.
Pored kretanja cijena goriva u Hrvatskoj, važno je istaknuti kako je jedina posljedica liberalizacije tržišta naftnih derivata skuplje gorivo. Naime, tržišna utakmica nije dovela do snižavanja cijena, kao primjerice u osiguravateljnoj industriji gdje je drastično pala cijena police autoosiguranja. Najveća posljedica liberalizacije je da su naftne kompanije iskoristile slobodno formiranje cijena kako bi podigle svoje marže i prodavale skuplje gorivo. A ta marža je skočila oko 30 posto, točnije u prosjeku za oko 30-ak lipa po litri. Naime, kada je država određivala cijene, pripadajućim pravilnikom koji je određivao način formiranja cijene i maksimalni iznos, bilo je definirano i da marža kompanija može biti 66 lipa po litri benzina i po litri dizela. Sada se te marže kreću oko 90 lipa po litri Eurosupera i 1 kunu po litri Eurodizela.
U tromjesečnom izvještaju INA-e, koje je nedavno objavljeno na Zagrebačkoj burzi stoji kako su na poslovanje segmenta prodaje utjecali "poboljšani vanjski uvjeti sa 10% većom prosječnom maržom (posebno na dizelima i benzinima) i 29% bolja veleprodajna marža i povećana jedinična marža u maloprodaji, što je omogućeno tržišnim/slobodnim određivanjem cijena goriva od 20. veljače 2014".