Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Pobačaj bi mogao biti legalan čak do 12. tjedna trudnoće...

PRIJEDLOZI Novi zakon liječnicima bi mogao omogućiti priziv savjesti, a ženama savjetovanje prije pobačaja i dulji rok za zahvat. Ministar kaže: ‘Zakon će kasniti!’

Komentari 204 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar vilo moja_
    vilo moja_

    Odgovornim spolnim ponašanjem i edukacijom do smanjenja broja pobačaja..

    10 Srijeda, 16.01.2019. u 21:01
    • Avatar Nepadaminapamet

      Nepadaminapamet: Napokon pametan komentar +

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 21:16
    • Avatar vilo moja_

      vilo moja_: Hvala...tako dugo dok od tud ne krenemo nećemo ništa napraviti...i dalje ćemo tapkati na mjestu...

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 21:27
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Par kuna za kondom ili par tisuca za pobacaj.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 22:13
    • Avatar ravno1

      ravno1: villo moja - Za "odgovornim spolnim ponašanjem" vi bi lako mogli dobiti crveni kao što ga je dobio jedan komentator koji je napisao da "veliki broj žena prelako širi noge"

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 23:52
    • Avatar vilo moja_

      vilo moja_: ravno..mogli bi onda reći da i veliki broj muškaraca prelako gura...

      Odgovori Četvrtak, 17.01.2019. u 15:23
    • Avatar ravno1

      ravno1: Vilo moja - Nismo se razumjeli. Pokušao sam koristiti satiru. Potpuno se slažem s Vašim prvim komentarom.

      Odgovori Četvrtak, 17.01.2019. u 23:02
    • Avatar vilo moja_

      vilo moja_: Aha...shvatila sam da misliš da su samo žene odgovorne za neželjenu trudnoću...

      Odgovori Petak, 18.01.2019. u 15:28
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Iako ja osobno smatram da su oboje isto odgovorni i oboje bi trebali isto odgovarati kasnije to nazalost nije istina u praksi. Ako dodje do nezeljene trudnoce onda je zena ta koja odlucuje sto ce biti sa djetetom, a ne ...prikaži još! muskarac. Da li ce roditi ili nece. Muskarca se tu nista ne pita iako on mozda zeli dijete. To je njezino tijelo i ona odlucuje, osim eventualno u slucaju da odluci roditi. E onda se sjeti tog muskarca (koji mozda nije htio dijete) da mora placati alimentaciju. Tako da praksa nalaze da onaj koji odlucuje o svemu ustvari je i odgovorniji.

      Odgovori Petak, 18.01.2019. u 15:37
    • Avatar vilo moja_

      vilo moja_: Na žalost..znam primjer gdje je bilo baš suprotno...muže je prisiljavao abortus...tukao je ženu tako da je došlo do prijevremenog poroda...tako da ja ne bih generalizirala što se tiče odluke..

      Odgovori Petak, 18.01.2019. u 15:42
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Nisam ja rekao da ne postoji. Postoje i slucajevi gdje nitko ne zeli dijete, pa poslije ga svi zele. Ja samo govorim da ako zena odlucuje o zivotu djeteta i muskarca nakon trudnoce, a to je velika vecina slucajeva, onda ...prikaži još! je na njoj i veca odgovornost.

      Odgovori Petak, 18.01.2019. u 15:45
  • Avatar gara22 dojebić PATURAK WITCH
    gara22 dojebić PATURAK WITCH

    Svako nek radi po svojoj savjesti...meni na samu rič abortus diže se kosa na glavi..helouuuuuuuuu 21st i misto da radite na edukaciji da abortus postane prošlost vi se unazadjujete..

    3 Srijeda, 16.01.2019. u 20:09
    • Default avatar - Sjajna25

      Sjajna25: Na neki način možda si u pravu, mislim danas, pored tolike zaštite

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 22:03
    • Avatar gara22 dojebić PATURAK WITCH

      gara22 dojebić PATURAK WITCH: Za mene je to neodgovorno ponašanje ..bemu zar je problem se posavjetovati sa doktorom za kontracepciji??moje kćeri su već cure prave i otvoreno sa njima oduvijek razgovaram i savjetujem da se neliječi posljedica nego uzrok..

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 22:15
    • Default avatar - Anonimus6666

      Anonimus6666: Abortus ne smije biti zamjena za kontracepciju.

      Odgovori Četvrtak, 17.01.2019. u 10:55
  • Avatar superman12567
    superman12567

    Neka svatko ima pravo izbora,ali nemojte predstavljati abortus kao nešto što je normalno ili kao neku snagu žene!!!

    5 Srijeda, 16.01.2019. u 20:52
  • Default avatar - Halo Bing
    Halo Bing

    Super,abortirat cemo djecu i u 12.tjednu,za to nemaju empatije ali se na peseke i mackice raspekmeze, jer dijete je obaveza,dijete kosta i sl. A to sto kod veterinara ili u pet shopu spiskaju brdo para nema veze..bolesno

    11 Srijeda, 16.01.2019. u 20:27
    • Avatar projekt_venus

      projekt_venus: Zašto bi ti abortirao djecu? Samo ti budi trudan koliko hoćeš i više brini o svojim reproduktivnim organima, a puno manje o tuđim

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 20:51
    • Avatar Mbb

      Mbb: Nitko ne abortira djecu,abortiraju se embriji.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 20:59
    • Default avatar - l.jak08

      l.jak08: Znaci, koji ti poremecaj imas?!

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 21:20
    • Default avatar - Anajrim_1

      Anajrim_1: Mbb znaci za vas embrij nije dusa djeteta,nego nakupina pa se moze abortirati. Sto je onda sa onim umjetnim oplodnjama,to nisu djeca to su umjetna bica

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 22:22
    • Avatar projekt_venus

      projekt_venus: Anajrim_1, a što su za vas već ROĐENA djeca koju su roditelji napustili? Što su za vas već ROĐENA djeca koja umiru od gladi? Što su za vas već ROĐENA djeca koja na našim granicama u hladnoći čekaju da im ...prikaži još! ljudi pomognu? Kako je lako brinuti za nekoga tko se još uopće nije ni rodio, jel tako? Kako je lako glumiti dobre ljude pune ljubavi za nekoga tko ne postoji jer se još nije ni rodio i za koga ne trebate apsolutno ništa napraviti osim laprdati u prazno i izigravati dobročinitelje, jel tako?

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 22:39
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Venus, polako, kako su ovi lijevi krenuli jos ce se naci i ubijanje jadne napustene djece na necijem programu. Ono da ne pate. Starce vec rjesavaju u nekim drzavama. Eutanazija kao.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 23:19
    • Default avatar - l.jak08

      l.jak08: A sta je Batino lose u eutanaziji? Mozda to sto skrati patnju ljudima koji trpe nesnosnu bol,a nema im pomoci? Jel ti znas koliko ljudi iz svih dijelova svijeta odlazi u Belgiju na eutanaziju?

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 23:59
    • Avatar projekt_venus

      projekt_venus: Blokirani Batina, s obzirom da ima jako puno desnih "dobročinitelja" ne trebaš se bojati da će nestati djeca i ljudi koji će patiti i nastaviti umirati u siromaštvu. Usput, eutanazija je dobrovoljna i svaki čovjek ima pravo sam sebi oduzeti ...prikaži još! život ako to želi. Zapravo, to je jedino pravo koje čovjek stvarno ima

      Odgovori Četvrtak, 17.01.2019. u 00:09
    • Default avatar - križar veliki

      križar veliki: glupost,eutanazija je dobrovojna?

      Odgovori Četvrtak, 17.01.2019. u 02:22
    • Avatar Mbb

      Mbb: Anajrim_1 ne postoji niti jedan znanstveni dokaz za postojanje duše tako da je to samo fikcija religioznih a postoji bezbroj znanstvenih dokaza kada fetus (ne embrij jer je to prethodna faza razvoja) počinje osječati bol (dakle postoji funkcionalni neurološki sustav) ...prikaži još! i kada počinje funkcionirati mozak i kada počinje svijest ! Što se tiče "umjetne" oplodnje,točan termin je medicinski potpomognuta oplodnja te su ta djeca biološki potpuno jednaka onoj začetoj prirodno. Malo istraži pojmove prije nego počneš komentirati!

      Odgovori Četvrtak, 17.01.2019. u 09:02
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Venus, ne interesiraju me desni jer trenutno rade manje stete od lijevih. Takodjer, bitno je napomenuti da postoje desni i krajnje desni dok sa druge strane toga vise nema. Krajnje lijevi su preuzeli cijelu "stranu". I znam ja dobro sto ...prikaži još! je eutanazija, ali pricam o situacijama koje su se pocele dogadjati da starce ubijaju radi nasljedstva nakon sto su navodno sami to zatrazili. Ima vec par tuzbi protiv starackih domova i nekih javnih smjestaja. Mbb, mozak se pocinje razvijati vec sa 6-7 tjedana dok je jos embrij. Ja znam da ti i slicni uporno pokusavate naci nacina da "dokazete" kako se ubija nesto beznacajno, ali jednostavno cinjenice su cinjenice. Jos malo pa cete poceti govoriti da dok god dijete ne prica moze se ubiti jer eto nije razvijeno jos potpuno.

      Odgovori Četvrtak, 17.01.2019. u 17:01
  • Avatar Deleted user
    Deleted user

    Ovo prestrašno zvuči. Treba educirati žene od djetinjstva da se ne dovedu u situaciju odlučivati o zadržavanju djeteta, pobačaj je opravdan jedino iz zdravstvenih razloga. Zemlja sa ovako lošom natalitetnom statistikom, ne bi ionako loš zakon trebala još dodatno olabaviti. ...prikaži još! Znam da ima onih koji misle da ne treba sirotinju donositi na svijet ali o tome neka se buduće majke odnosno roditelje preventivno educira.

    2 Srijeda, 16.01.2019. u 23:30
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: Pa neće žena prisilno održavati trudnoću zbog loše natalitetne statistike. Posebno ne u državi gdje nema posla, zdravstvenog osiguranja, i gdje će joj dijete iz kante vaditi boce.

      Odgovori Četvrtak, 17.01.2019. u 00:11
    • Default avatar - Anonimus6666

      Anonimus6666: Nagradno pitanje: Kako da se educira kad se isti oni koji se bore protiv abortusa bore i protiv seksualnog odgoja u skolama. Dakle uci se na ulici i vlastitim greskama, a jedna od gresaka je i nezeljena trudnoca!

      Odgovori Četvrtak, 17.01.2019. u 10:59
  • Avatar Rusulica
    Rusulica

    Zelila bi takvima da osjete kako je to kad ne znas hoces li moc imat djecu pa bi odma promnjenile misljenje jer djeca su Blagoslov Bozji.Za koga cemo se borit nego za njih.Samohrana sam majka vec odrasle kceri i ona ...prikaži još! mi je daje snagu da se borim i guram dalje.Nema nista lijepse od zagrljaja dijeteta.

    1 Srijeda, 16.01.2019. u 23:01
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: Jao kako ti je dubok tekst. Hajde objasni mi, kakve veze ima problem s održavanjem trudnoće i začećem, s neželjenom trudnoćom. Apsolutno nikakve.

      Odgovori Četvrtak, 17.01.2019. u 00:12
  • Avatar silent_ninja
    silent_ninja

    izgledaju mi kao klasične feminiskinje...social justice warriors... da su im majke znale što će rodit, vjerujem da bi abortirale.

    Srijeda, 16.01.2019. u 21:17
  • Avatar RumenaGljiva
    RumenaGljiva

    Po vecini komentatora ovdje dakle bolje je da se dogadja sto vise slucajeva ubojstava nezeljene djece i da nezeljena djeca od strane nekih bolesnih roditelja svake sekunde svakog dana moraju bit svjesna da su nezeljena, maltretirana i tako dalje? Ne ...prikaži još! opravdavam abortus ukoliko su psihicki zdrave osobe svjesno usle u nezasticeni odnos a da pritom ne zele dijete,ali puno je jos zivotnih situacija u kojima se takve stvari dogode slucajno ili u iznimno losim okolnostima za buduci zivot tog djeteta...ovo je malo kontraverzno pitanje al zamislite se malo nad njim: da li je bolji najgori moguci zivot koji mozda nece ni potrajat dugo (sjetimo se slucaja divne majke iz pule i njenog 3-godisnjeg djeteta) ili ne-zivot ukoliko to bice nije ni bilo svjesno tada da ce zivjeti?

    2 Srijeda, 16.01.2019. u 21:27
    • Default avatar - TPB

      TPB: Slažem se s tobom ali ovdje se govori o legalnosti abortusa ograničenog vremenskim razdobljem a ne životnom situacijom. Dr. riječima može pobaciti tko hoće samo da bude do tog 12. tjedna. A sve je više pobačaja zbog komocije a ne ...prikaži još! zbog teške životne situacije

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 22:51
    • Avatar RumenaGljiva

      RumenaGljiva: @TPB Malo sam krivo protumacila clanak pa se ispricavam.Slazem se ako vec zelis pobacit ucini to sto prije, isto tako ja osobno poduzimam sve preventivne mjere da mi se dijete ne dogodi, ne spavam niti nikad necu pijana u polu-svijesnom ...prikaži još! stanju s razlicitim ljudima i radje cu sebi stetiti kontracepcijskim tabletama nego dovesti drugi zivot u pitanje..uglavnom za pobacaj sam iskljucivo zbog djeteta a ne zbog roditelja

      Odgovori Četvrtak, 17.01.2019. u 14:27
  • Avatar jo2hn8ny
    jo2hn8ny

    Osobno sam protiv ups abortusa i točka. Zar nikoga nisu otac i majka naučili da se tijekom spolnoga odnosa trebaju zaštititi i po mogučnosti da ne budu u alkoholiziranom stanju (ovdje mislim na mlađu populaciju koja je dosta zastupljena po ...prikaži još! pitanju maloljetničke trudnoće).

    17 Srijeda, 16.01.2019. u 20:43
    • Default avatar - LudaKokoš1

      LudaKokoš1: Slazem se, ali sto je sa zenama koje su silovane ?

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 20:46
    • Avatar jo2hn8ny

      jo2hn8ny: One su več zakonom zaštićene i imaju pravo na pobačaj ako ga žele.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 20:49
    • Avatar Mbb

      Mbb: jo2hn8ny većina tih koji su protiv abortusa su istovremeno i protiv kontracepcije i protiv seksualne edukacije u školama!

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 21:06
    • Avatar jo2hn8ny

      jo2hn8ny: Svatko tko ima imalo inteligencije neče biti protiv kontracepcije i protiv seksualne edukacije u školama.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 21:18
    • Avatar Mbb

      Mbb: jo2hn8ny ovi koji su protiv abortusa nisu baš nekaj obdareni inteligencijom jer njihovi "argumenti" dolaze iz religijskih uvjerenja...

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 21:37
    • Avatar jo2hn8ny

      jo2hn8ny: Nije to religija, nego jedno ne znanje. Ipak mi živimo barem se nadam u 21. stoljeću gdje žene ne moraju nositi pojas nevinosti, ali bi ipak ako ništa drugo zbog sebe samih trebale da se zaštite jer kada dođu u ...prikaži još! situaciju da je bebać na putu nastaju silne komplikacije. Malo muškaraca želi podizati tuđe dijete, a i obrnuto.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 21:49
    • Avatar Mbb

      Mbb: Nažalost upravo je religija u pitanju koja je sama po sebi vrsta neznanja

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 21:49
    • Avatar jo2hn8ny

      jo2hn8ny: U jednom dijelu je. To se mora priznati.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 21:50
    • Avatar Mauritius

      Mauritius: I koja je to vrsta religijskog neznanja da mi je znati? Bas me zanima, ako moze objasnjenje....

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 23:33
    • Avatar opera

      opera: Osobno nisam za pobačaj ali sam za pravo izbora. Imam pitanje koje me muči a na koje bi mi mogli odgovoriti moralisti koji su protiv ubojstva kako ti vole reći.Plod je plod, nastao silovanjem ili dobrovoljno. Ab je po vama ...prikaži još! a ubojstvo. Zašto je onda opravdano ubiti plod silovanja? Zar to dijete ne bi trebalo imati pravo na život kao i ovo koje je začeto normalno. Gdje povući granicu? Zar nije licemjerno, smatrati jedno zločinom a drugo pravdati?

      Odgovori Četvrtak, 17.01.2019. u 00:12
    • Avatar jo2hn8ny

      jo2hn8ny: U slučaju silovanja se gleda da je žena doživjela osim fizičkoga nasilja nad sobom i psihološko nasilje te iz toga je nesposobna brinuti se o tome djetetu, a budući muž to djete kao i majku ne bi htio prihvatiti dok ...prikaži još! bi ih društvo kao takvo osuđivalo i odbacilo. Ovo sa silovanjem je ja kompleksno pitanje našega društva, a ovi upsići nisu jer bi oni trebali biti odgovorniji kada idu u krevet.

      Odgovori Četvrtak, 17.01.2019. u 05:16
    • Avatar Mbb

      Mbb: jo2hn8ny zašto bi bilovana žena bila nesposobna brinuti se o djetetu koje je plod silovanja? Zašto budući muž to dijete i takvu majku ne bi prihvatio? Zašto bi ih društvo osuđivalo? HALO genije oni su žrtve a ne krivci! Tvoj ...prikaži još! mentalni sklop mi je totalno neshvatljiv kad imaš takvo rezoniranje! Sve i jedna tvoja pretpostavka su van svake pameti i logike! BTW zašto bi odgovornost za kontracepciju padala na ženu? Zašto ne bi to bila odgovornost muškarca? Zato jer tebi gumica smeta? Nije ti gušt? A ženi je gušt gutati tablete koje joj shebu organizam ili si gurati gumu unutra? Njoj to ne smeta? Daj si odi podveži sjemenovode da ne širiš glupost okolo!

      Odgovori Četvrtak, 17.01.2019. u 09:10
    • Avatar opera

      opera: Zaključak je onda zbog toga što je majka žrtva opravdano je napraviti ab, a ako nije onda je ubojstvo. Za mene jako licemjerno! Ako je ab ubojstvo onda je u oba slučaja. Zamarajte se sa svojim životima a druge pustite ...prikaži još! na miru da odluče sami. Niti živite njihov život i razne situacije, niti vas se tiče što žene odlučuju.

      Odgovori Četvrtak, 17.01.2019. u 09:29
    • Avatar jo2hn8ny

      jo2hn8ny: Mbb osobno me zanima gdje ti živiš? Zbog čega u Republici Hrvatskoj ima dosta samohranih majki?! Vezano za muškarce činjenica je da ih je dosta zatucana po pitanju kurtona, a kada dođe do bebaća kreće spika kako je ona jadna ...prikaži još! kurva i da se smocala sa svima koje god vidjela. E ovo je podlo i licjemjerno ponašanje muškoga djela populacije. A sada mi reci zbog čega ŽENE poslodavci pitaju hoće li u skorije vrijeme roditi? I onda ja živim u srednjem vijeku kada su vitezovi svojim odabranicama dolazili na bijelom konju, a u jednoj ruci nosili ružu dok u drugoj glavu neke aždaje koja joj je remetila javni red i mir.

      Odgovori Četvrtak, 17.01.2019. u 09:40
    • Default avatar - Anonimus6666

      Anonimus6666: Ok podvucimo crtu, ako je abortus ubojstvo, pa makar i djeteta zacetog silovanjem, ne bi li onda trebalo silovatelja osuditi na kaznu zatvora ne samo za silovanje nego i za to ubojstvo, iz jednostavnog razloga jer je on uzrok tog ubojstva?

      Odgovori Četvrtak, 17.01.2019. u 11:06
    • Avatar Mbb

      Mbb: jo2 očito živiš u srednjem vijeku. Čim nekome želiš oduzeti prava koja već ima! Želiš manje abortusa? Onda educiraj papke o kontracepciji. A ti umjesto toga želiš nešto zabranjivati....dobro da još ne ideš u krajnost zabranjivanja sexa prije braka. BTW ...prikaži još! ako nisi znao zabranjivanje abortusa ne vodi u smanjenje broja abortusa nego u povećanje broja žena umrlih od komplikacija ilegalnog abortusa!

      Odgovori Četvrtak, 17.01.2019. u 11:38
    • Avatar jo2hn8ny

      jo2hn8ny: Anonimus slažem se s tobom, a mbb medicinski uvjetovani abortusi nisu zabranjeni kao i oni koji su poslijedica silovanja. Ja sam samo protiv UPS abortusa gdje se ne poštuju uvijeti o zaštiti na radu.

      Odgovori Četvrtak, 17.01.2019. u 11:58
  • Avatar Pluton 09
    Pluton 09

    Zanima me do kojeg će tjedna ići da bi pokazale kako one odlučuju o životu i smrti? Možda do tridesetog. Nitko se ne ufa ništa reći.

    Srijeda, 16.01.2019. u 20:03
  • Default avatar - smjeskic
    smjeskic

    Svako imalravo da sa svojim tjelom radi sta on oce!!

    2 Srijeda, 16.01.2019. u 21:43
  • Avatar Puky_gbr
    Puky_gbr

    Sunce ti žarko ove nikada neće biti trudne pa zašto se toliko - trude?

    17 Srijeda, 16.01.2019. u 19:55
    • Default avatar - PutZaNigdje

      PutZaNigdje: E ti znaš..

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 20:00
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Odličan komentar.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 20:16
    • Avatar Maggy

      Maggy: Zbog čega misliš da neće bit trudne?

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 20:22
    • Avatar CRONAPOLEON

      CRONAPOLEON: Tko bi ozenio ove nazifeministkinje koje su zalazu za ubojstvo? Posten Hrvat sigurno ne, beta snowflake vjerovatno.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 20:27
    • Avatar Maggy

      Maggy: Možda oni koji ne smatraju da je pobačaj ubojstvo i zalažu se za ženin slobodan izbor?

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 20:31
    • Avatar CRONAPOLEON

      CRONAPOLEON: Zato napisah POSTEN HRVAT to sto si navela sigurno nije ni posten ni Hrvat nego neki urbani Jugoslaven.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 20:33
    • Default avatar - uglavnom

      uglavnom: Zato što su oni arhetip feminističkog radikalizma koji mrzi čovjeka

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 20:34
    • Avatar Mbb

      Mbb: Puky nećeš ni ti nikad biti trudan...samo eventualno budeš plaćao alimentaciju

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 20:59
    • Avatar silent_ninja

      silent_ninja: a ni hitler nije smatrao židove ljudima, a danas je najveći zločinac jer je mislio svijetu napravit uslugu. koja je razlika između nerođenog djeteta i židova, živi su i jedan i drugi. ovoj snowflake generaciji će realnost jedan dan razbit ...prikaži još! t to stakleno zvono ispod kojeg žive, a onda će poc*kavat pozivajući se na neka svoja prava koja nemaju.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 21:29
    • Avatar Mbb

      Mbb: ninja svakim tuširanjem radiš genocid nad milijardama mikroorganizama koji žive na tvojoj koži,i oni su živi.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 21:33
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Dijete = mikroorganizam. Woooow

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 21:34
    • Avatar Puky_gbr

      Puky_gbr: Maggy, Iz više razloga. Prvo one to ne žele, drugo nitko to sa njima ne želi, treće - zametak bi se sam abortirao ako bi nekim čudom došlo do začeća u tim i takvim feministkinjama, jednostavno bi se samo_ubio.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 21:38
    • Avatar silent_ninja

      silent_ninja: mbb zato se ne tuširam

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 21:42
    • Avatar Mbb

      Mbb: BTan vidim da nisi shvatio moj komentar. Ninja povlači paralelu između nacističkih zločina nad židovima sa abortusima a jedno sa drugim nikakve veze nemaju. Dakle koristeći njegovu logiku ja povlačim paralelu između embrija i mikroorganizama. Ako idemo daljnjom linijom te ...prikaži još! logike zašto ja ne mogu dobiti par dječijih doplataka jer ja ipak imam statističku šansu napraviti dijete. Ili zašto muškarce ne sudimo za genocid radi drkanja. Ili žene za ubojstvo radi menstruacije. Svaka od tih stanica (spermij i jajašce) imaju statističku šansu postati dijete,podjednaku onoj šansi koju ima embrij. BTW embrij NIJE dijete,samo ima nekakvu statističku šansu to postati.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 21:55
    • Avatar Mbb

      Mbb: Puky jel ti poznato da 30% trudnoća završava spntanim pobačajem kojeg žena nije ni svjesna,prolazi kao obična menstruacija.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 21:56
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Embrij je do 8. tjedna trudnoce, a abortus se obavlja i nakon toga.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 22:22
    • Avatar silent_ninja

      silent_ninja: ma možemo do sutra kenjat ovako, smatram da si napisao gluposti i to neviđene gluposti.. imam argumenata da te potučem, ali opet ti to nećeš vidjet kao ja i svatko iole normalan pa neću dalje trošit vrijeme na nebitnu raspravu ...prikaži još! na nebitnom mjestu.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 22:35
  • Avatar Jadranka Belančić
    Jadranka Belančić

    Bolje je prekinuti trudnoću, nego roditi neželjeno dijete... Vi koji se bunite protiv pobačaja, jeste li razmišljali kakvu kvalitetu života će imati takvo dijete, kakav život u siromašnoj ili poremećenoj obitelji..? Svi znamo kako se kod nas živi, koliko je ...prikaži još! mladih nezaposleno, kakav je odnos poslodavaca prema trudnicama i majkama s malom djecom, male socijalne pomoći i dječji doplatci, nestručni socijalni radnici, tužan život domdke djece, dugodišnje čekanje na posvajanje djeteta, skupo školovanje.. Hoćete li se vi, lažni moralisti brinuti za neželjenu dječicu.., posvojiti ih, školovati? Umjesto što ližete oltare i molite se nečemu što ne poznate, primite se nekog pametnog posla tu, na Zemlji.. 😕😡

    1 Četvrtak, 17.01.2019. u 07:24
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Pravo na život je osnovno ljudsko pravo i točka. A ova ogromna masa prosvjednika od čak 3 osobe su priča za sebe. Siguran sam da ni jedna od njih nije majka niti da će ikad biti...

    17 Srijeda, 16.01.2019. u 20:33
    • Default avatar - Halo Bing

      Halo Bing: To su one koje su do podne ljute na same sebe a od podne na sve oko sebe, alergicne na djecu,a pogotovo-ne daj boze-na brak ili muza..jer one su moderne,progresivne,sta ce njima itko,one su te koje ce odlucivati o zivotu ...prikaži još! i smrti nerodenog djeteta , samo da bi zadovoljile svoje frustracije

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 20:37
    • Avatar Mauritius

      Mauritius: Sotonski svit, njegovi podanici su lazovi, ubojice i manipulatori.... pobacaj je ubojstvo.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 20:40
    • Default avatar - jožek2

      jožek2: ma koji ste vi moralisti , ma tko vas sluša, svaka žena ima pravo na abortus a vi se pjenite koliko hočete, idite se žaliti popu košiću i onom popu lovcu koji ubija životinje pa i ljude. Licemjeri jedni.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 20:51
    • Avatar Mbb

      Mbb: Ljudsko pravo je pravo na život...problem je u tome što embrij NIJE čovjek.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 21:01
    • Avatar Mauritius

      Mauritius: Embrij je zivot, i svaki abortus je ubojstvo i tocka. Koliko god laprdali, laprdate u prazno....

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 21:18
    • Avatar Mbb

      Mbb: ninja zašto se tuširaš? I to je ubojstvo,dapače čak genocid nad milijardama nevinih ŽIVIH BIĆA koje obitavaju na tvojoj koži!

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 21:57
    • Avatar silent_ninja

      silent_ninja: dal je ovo deja vu? ok je jednom izvaljat foru,al prijatelju daj upotrijebi maštu.. inaće ako je fora ok i ako je na moj račun, poštujem bez obzira... ali ovo je sad već na osnovnoškolskoj razini. potrudi se, s veseljem ...prikaži još! oćekujem neku novu, maštovitu i originalnu sprdnju na moj račun.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 22:18
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: Sad bi ti trebao shvatiti da je i bakterija život, ali nije čovjek, ali to je već kompleksno.

      Odgovori Četvrtak, 17.01.2019. u 00:10
    • Default avatar - l.jak08

      l.jak08: Vi koji tvrdite da je embrij zivot da li ste culi ono pitanje? Nalazite se u klinici za umjetnu oplodnju, nebitno zašto. Čujete protupožarni alarm, i krećete da trčite ka izlazu. Dok trčite niz hodnik, u jednom trenutku čujete kako ...prikaži još! o iza vrata vrišti petogodišnje dijete." "Ulazite u prostoriju da ga spasite. Ono se nalazi u jednom uglu. U drugom uglu ste primjetili zaleđenu posudu na kojoj piše "100 ljudskih embrija". Dim postaje sve gušći, počinjete da se gušite. Znate da možete da spasite ili dijete ili embrije, ali ne i oba jer ćete se u suprotnom ugušiti od dima, čime nećete spasiti nikoga." I?

      Odgovori Četvrtak, 17.01.2019. u 00:11
    • Default avatar - Bogs_1

      Bogs_1: Suviše je to složeno, zbuniti ćeš ih.

      Odgovori Četvrtak, 17.01.2019. u 00:18
    • Avatar sparky1

      sparky1: Što radi petogodišnje dijete u klinici za umjetnu oplodnju ?

      Odgovori Četvrtak, 17.01.2019. u 18:35
    • Avatar Mbb

      Mbb: ninjalinos nemam se potrebe sprdati sa tobom,ti to radiš savršeno i sam...

      Odgovori Četvrtak, 17.01.2019. u 19:44
    • Avatar Mbb

      Mbb: l.jak08 dotična "posuda" sa embrijima ima kojih 200 kila ako ne i više i sadrži tekući dušik na temperaturi od -196 ° C,dakle taj koji bi i probao "spasiti" embrije ne bi uspio a vjerojatno bi i poginuo u pokušaju. ...prikaži još! . Dakle to je scenarij glup i gluplji do Darwinove nagrade.

      Odgovori Četvrtak, 17.01.2019. u 19:49
    • Avatar silent_ninja

      silent_ninja: ajde drago mi je vidjet da pokušavaš, samo nastavi, možda i uspiješ.

      Odgovori Četvrtak, 17.01.2019. u 20:14
    • Avatar Mbb

      Mbb: Ninjalinos ne briši si komentare,ispadaš gl... nego što jesi...a jesi poprilično

      Odgovori Četvrtak, 17.01.2019. u 21:01
    • Avatar silent_ninja

      silent_ninja: nisam niti jedan obrisao, admin je obrisao onaj prvi koji je bio zapravo jako dobar i ponosan sam na njega... možda i jesam glup, ali ti sigurno nisi pametniji od mene.

      Odgovori Četvrtak, 17.01.2019. u 21:36
    • Avatar silent_ninja

      silent_ninja: mbb s obzirom na razliku u inteligenciji između nas dvojice, bilo bi više nego u redu da mi se obraćaš s doktor ninja, hvala.

      Odgovori Četvrtak, 17.01.2019. u 21:40
  • Avatar wild bill
    wild bill

    Kakvi smo to ljudi postali plačemo za mačkama, psima, medvjedima i dajemo si za pravo da ubijamo nerođenu djecu.

    10 Srijeda, 16.01.2019. u 20:17
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Psi, make o zecevi su dokazano bolji od ljudi

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 20:26
    • Avatar wild bill

      wild bill: Po čemu bolji, ne razumijem, jel zato što nemaju svijest, pa te slušaju samo zato što ih hraniš i ne znaju za drugačije.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 20:33
    • Default avatar - l.jak08

      l.jak08: Ozibiljno? Sad vec ne smijes niti plakat za mackama i psima?! Sta vas velike vjernike toliko te zivotinje bodu u oci da mi je samo znati?

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 21:29
    • Default avatar - ajetodoo

      ajetodoo: Bolji su za jesti. Ukusniji, ako se dobro spreme.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 21:46
    • Avatar wild bill

      wild bill: Da mi je samo znati po čemu si zaključila da sam veliki vjernik, evo ja osobno volim mačke, ali bih mjenjao cijelu vrstu za jedno nevino nerođeno dijete da preživi.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 22:02
    • Default avatar - Sjajna25

      Sjajna25: Wild-sto se životinja tiče, ja i dalje mislim da ipak ljudi imaju veća prava a ovi sto kažu da je onaj lovac trebao umrijeti umjesto medvjedice, trebali bi pružiti dokaz da život medvjeda vrijedi vise od čovjekova.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 22:08
    • Default avatar - Sjajna25

      Sjajna25: pružiti dokaz da život medvjeda vrijedi vise od čovjekova.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 22:09
    • Avatar wild bill

      wild bill: Naravno sjajna meni je apsurdno o tome diskutirati, također ista prava trebaju imati svi ljudi koji poštuju ovu zemlju i njene zakone što je kod nas rijedak slučaj.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 22:18
    • Default avatar - l.jak08

      l.jak08: Pa kakve veze sad imaju macke i zivotinje sa ovom temom? Zasto se svi kacite na njih? Ko te uopce pitao kog bi ti mjenjo i sta volis? Ti si rekao da kakvi smo mi to ljudi sta placemo za ...prikaži još! mackama? Ocito imas problem...

      Odgovori Četvrtak, 17.01.2019. u 00:31
    • Avatar Mauritius

      Mauritius: I.jak08 vadis iz konteksta ka pravi provokator i pahuljica...... jesi uvridjen sada ili sto? Pusti ti virnike na miru i idi protestirati da se legalizira brak sa stablima.....

      Odgovori Četvrtak, 17.01.2019. u 00:44
  • Default avatar - Idiinevracajse
    Idiinevracajse

    Ja bi jozeka 2 abortirao bum napravil prosvjed podrzite me

    Srijeda, 16.01.2019. u 21:17
  • Avatar CRONAPOLEON
    CRONAPOLEON

    Nemajka koja da ubiti svoje djete, neljecnik koji ubija umjesto da ljeci, i svi koji podrzavaju prvo dvoje imaju nesto zajednicko, a to je jest VJECNI PAKAO!

    7 Srijeda, 16.01.2019. u 20:26
    • Avatar Mauritius

      Mauritius: Bravo....

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 20:38
    • Avatar Mbb

      Mbb: Napoleon zadrži svoje zaostale religijske ideje napušenih pastira iz brončanog doba u svojoj glavi.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 21:00
    • Avatar Mauritius

      Mauritius: Mbb je zesci new ager pa ga vridja svaki spomen na Boga Isusa. Nemoj se rastopiti, molim te pahuljico. I da zaboravih, otkud ti fora i pojam o broncanom dobu? Jer ti znas nasu proslost, povist i vrime kako je bilo?

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 21:14
    • Default avatar - l.jak08

      l.jak08: Naravno da se dize na spomen boga isusa jer se vi ,, koji ga spominjete, mjesate u aspolutno svaki aspekt zivota, a svakako ne bi trebali.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 21:23
    • Avatar Mauritius

      Mauritius: Sto znaci vi? Mislis danasnja crkva tj vatikan? Nisam ti ja od te sorte, ipak mi se gade ljudi koji glume nesto sto nisu i koji skode drugima. Glume Bozje sluge a idu sa vragom, manipulacija. ali takvi ka ti ...prikaži još! rado sude drugima i za tebe vridi, ne rastopi se prika....

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 21:59
    • Default avatar - l.jak08

      l.jak08: E pa pricas gluposti. Napisao si bravo za jedan od najglupljih komentara. Zena koja pobaci bolesno dijete ili silovana zena koja pobaci bi trebala u pakao? Lijecnik koji se specijalizirao za porodnistvo iliti ginekologiju i obavi svoj posao bi takoder ...prikaži još! r trebao u pakao jel? Vidi se dobro ko kome sudi prijatelju.

      Odgovori Srijeda, 16.01.2019. u 23:55
    • Avatar Mauritius

      Mauritius: kome se obracas i.jak08?

      Odgovori Četvrtak, 17.01.2019. u 00:31
  • Default avatar - Dusan Bajic
    Dusan Bajic

    Nas ima i tako malo na Balkanu, ako imas sex bez zastite, moras da imas i odgovornost. To su male duse i ljudi kap mi.

    Srijeda, 16.01.2019. u 22:10
  • Avatar Jozoglumac1
    Jozoglumac1

    Kaj crkva i popovi vele ?

    1 Srijeda, 16.01.2019. u 22:03
  • Default avatar - Bogs_1
    Bogs_1

    Uopće da bi relavantno komentirali ovakvu temu, trebali bi imati više od granično pismenih sugovornika koji ne shvaćaju da oplođena stanica nije dijete.

    Četvrtak, 17.01.2019. u 00:13
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message