Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Prije ispovijedi: 'Koliko puta ste imali oralni odnos u braku?'

Među pitanjima koja bi si vjernici trebali postaviti, a onda i reći svećeniku, je i jeste li masturbirali, gledali pornografiju ili bili perverzni u svom bračnom odnosu

Komentari 377 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar ogidibogi
    ogidibogi

    Otišla djevojka u crkvu da se ispovijedi. - Oče, spavala sam sa župnikom iz susjedne župe, je li to grijeh? - Kako ne, kćeri, pa ti pripadaš ovoj župi...

    Srijeda, 10.04.2019. u 00:15
  • Avatar krnjevo
    krnjevo

    Ne čudim se ja ovom popu. Čudim se onima koji to zaozbiljno uzimaju...

    26 Utorak, 09.04.2019. u 23:18
    • Avatar MrMojoRisin

      MrMojoRisin: Upravo tako.

      Odgovori Utorak, 09.04.2019. u 23:26
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Ja se čudim tebi koju to sve toliko zanima da prokomentiraš svaki članak o vjeri. Ako nisi katolkinja i ako te se ne tiče, zašto te briga kako se ja ispovijedam? Štetim li tebi nekako ako svećeniku kažem što sam ...prikaži još! sagriješila? Štetim li ikome time? Kad ti o svom životu i životnim propustima i pogreškama govoriš psihijatru, onda je u redu?

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 00:50
    • Avatar posten

      posten: Ja se nisam nikada ispovijedio, grijesim stalno i bludnicim.

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 05:35
    • Avatar krnjevo

      krnjevo: Vidim, dodir, da bi ti najradije da šutimo svi mi koji ne dijelimo tvoju zanesenost vjerom, međutim pokušaj se prisjetiti da svatko od nas ima pravo glasa. Dozvoli mi, dakle, da kažem svoje mišljenje o ovim pitanjima ovog popa, te ...prikaži još! da iskažem samo svoje čuđenje (i ništa drugo osim čuđenja) ljudima koji to shvaćaju ozbiljno. Usput, opet se bezobrazno i bez ikakvog osnova i saznanja osvrćeš na moj život. Ali to me, dakako, od tebe nimalo ne čudi.

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 06:33
    • Default avatar - ptica neznalica

      ptica neznalica: E Krnjevo, ako ne živiš njezin život onda ne vrijediš. Takvi su najgori, jer im nije stalo do tuđeg mišljenja, zato jer priznaju samo svoje.

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 07:45
    • Avatar GIRIGARI

      GIRIGARI: Na žalost nemaju svi jaku osobnost, znanja i sposobnosti. Ljudi smo, različiti ali ne znači da smo loši. Jednostavno neki bolje nešto razumiju, neki malo, a neki nikako. Neki u jadu svome traže spas. Žar im zamjeriti? Stoga, nemoj se čuditi njima.

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 13:15
    • Avatar krnjevo

      krnjevo: Pa ne zamjeram nikome, samo se čudim...

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 13:24
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: krnjevo: Ti se osvrćeš na živote svih katolika i čudiš se ljudima koji to shvaćaju ozbiljno? Čudiš li se Predragu Luciću koji je to pred smrt shvatio ozbiljno i uzeo si katoličkog svećenika?

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 17:34
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: ptica neznalica: Upravo suprotno, vi želite živjeti smislene živote u radosti, ali vam ne uspijeva. Onda se uvlačite među nas na ovakve teme i pokušavate dokučiti kako mi to možemo, a vi ne možete. Mi ne dolazimo na vaše ateističke ...prikaži još! stranice i ne komentiramo tamo vašu nevjeru. Ali, vi dolazite na svaki članak o vjeri i Crkvi, jer vas osim toga očito ništa drugo tako ne ispunjava. I prije ćete vi Boga upoznati nego moji mlaki katolici koji misle da su vjernici samo zato što vjeruju "u Boga", a uopće Ga ne poznaju. Vi Ga malo pomalo upoznajete i kad dođe vrijeme, On će vam se objaviti. Nije bez veze rekao: " Znam tvoja djela: nisi ni studen ni vruć. O da si studen ili vruć! 16 Ali jer si mlak, ni vruć ni studen, povratit ću te iz usta." Mlaki vjernici su nezainteresirani za Boga. Hladni i vrući su zainteresirani. Još ćemo se mi sresti pred Božjim licem!

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 17:40
    • Default avatar - ptica neznalica

      ptica neznalica: E moj dodir, nista ti ne razumiješ. Neki put bi trebao poslušati Papu, pa možda nauciš razlikovati vjernika od nevjernika. Pravi vjernik itekako poštuje nevjernika, a isto se može reći i za ateiste.

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 20:43
    • Avatar krnjevo

      krnjevo: Dodir, lijepo sam napisala kome se i zašto čudim. Samo to i ništa više. Ne zamjeram i ne podmećem nikome ništa, za razliku od tebe.

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 21:56
    • Avatar cibalitanac11

      cibalitanac11: A ovo pod broj 14 ne vazi se ako imate clansku iskaznicu adezeja :-D

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 22:05
    • Avatar cibalitanac11

      cibalitanac11: dodir neba 07 : ".... Vi Ga malo pomalo upoznajete i kad dođe vrijeme mozete si ga i u guzicu zavuci..."

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 22:11
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: ptica neznalica: Ja poštujem svakog čovjeka, ali sam sklona braniti svoje vrijednosti koje netko kritički propitkuje i napada. Dakle, oni se meni smiju čuditi i propitkivati, a ja njih ne smijem? Nisam od onih katolika koji ne vole papu Franju, ...prikaži još! dapače, uvijek ga branim jer smatram da propovijeda istinsko Evanđelje. Međutim, nisam niti naivka da bez provjere vjerujem u "njegove" izjave koje mainstream mediji izvlače iz konteksta kako bi tjerali vodu na svoj mlin. Pa tako, papa Franjo nikad nije rekao da treba zaređivati žene, nikad nije rekao da je homoseksualni odnos prihvatljiv, kao ni homoseksualni brak i posvajanje djece, nikad nije rekao da je Međugorje laž, nikad nije rekao da odobrava abortus, nikad nije rekao da su sve religije jednako vrijedne. Dakle, Papa Franjo vjeruje isto kao ja. Imam nekoliko dobrih prijatelja ateista. Vrlo su tolerantni ljudi. Ne vjeruju, ali se ne čude onima koji vjeruju. Poznajem i dvoje antiteista koji su doista jako osamljeni ljudi. Ne mogu smisliti nikoga oko sebe, svi su im nešto krivi, a sebe smatraju bogovima i jako pametnima. I uporno vrijeđaju sve koji ne misle poput njih. Ne vole se družiti ni sami sa sobom, a kamoli da bi se netko drugi s njima želio družiti, jer su izuzetno negativni spram života i ljudi. Imam dobru prijateljicu muslimanku kojoj vjerujem više nego nekim katolicima. Također, jako dobro razlikujem vjernika od nevjernika, jer znam tko poštuje, a tko ne poštuje Božju Riječ.

      Odgovori Četvrtak, 11.04.2019. u 15:18
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: ptica neznalica: Jučer je objavljen jedan članak u kojem se govori o tome kako su lopovi opljačkali i devastirali jedan župni ured u Istri kojega vodi svećenik od 82 godine. Velika većina komentatora opravdava taj čin i pohvaljuje ga, naziva ...prikaži još! sve svećenike i cijelu Crkvu lopovskom, a vrijedne stvari koje su otete nisu svećenikove, nego svih vjernika te župe. I ja bih sad takve komentatore trebala poštovati?

      Odgovori Četvrtak, 11.04.2019. u 15:21
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: krnjevo: Čudiš se meni jer kao vjernica svoju vjeru uzimam zaozbiljno? A kad ja napišem da se čudim tebi što kao ateistica redovno dolaziš i komentiraš članke o vjeri i vjernicima, ja sam netolerantna? Zavidna logika, nema što.

      Odgovori Četvrtak, 11.04.2019. u 15:24
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: cibalitanac11: Svojim prostačkim komentarom ostavio si svoju osobnu iskaznicu. Na njoj je tvoja slika. Vjeujem da si na nju ponosan. Ako su prostačenja i vrijeđanja stvari koje te čine sretnim, izvoli nastaviti. Ti ćeš se kratko vrijeme radovati, a ja ...prikaži još! ću biti sretna jer mi činiš uslugu. Naime. Isus je rekao da je velika plaća na nebesima onima koje izruguju i ponižavaju zbog vjere. Tebi dobro - meni dobro. I svi sretni. Ti nakratko, dok ti se ne vrati, a ja vječno. Pozdrav i Bb!

      Odgovori Četvrtak, 11.04.2019. u 15:30
    • Avatar krnjevo

      krnjevo: Nisam znala da je ateistima zabranjeno čitati i komentirati članke o vjeri i vjernicima. Znači li to da ne s mijem komentirati ni, na primjer, članke o vremenskoj prognozi jer nisam meteorolog, pa onda ni članke o medicini jer nisam ...prikaži još! liječnica ni sestra, pa onda ni članke o školstvu jer nisam prosvjetni radnik, pa onda ni članke o sportu jer nisam sportaš...??? Za boga miloga, što ti sebi sve ne dozvoljavaš....

      Odgovori Četvrtak, 11.04.2019. u 18:30
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: krnjevo: Ma ateistima ništa nije zabranjeno - ni vrijeđati ni omalovažavati ikoga tko ne misli kao vi. Znaš ti dobro o čemu sam ja govorila. Komentiraj što hoćeš, ali se ne ponašaj kao ekspert za svako područje i ne omalovažavaj ...prikaži još! ono o čemu pojma nemaš. Nisam još vidjela da se rugaš ili čudiš meteorologu zato što prognozira vrijeme, niti učitelju zato što poučava učenike, niti liječniku zato što liječi ljude, niti sportašu zato što se bavi sportom... Ali zato se uredno čudiš i rugaš vjernicima zato što vjeruju i prakticiraju svoju vjeru. A vjernika ima mnogo, mnogo više nego vas ateista. I nije ti palo na pamet da te ljude nešto drži uz tu njihovu vjeru i da je pravo na vjeru i njeno ispovijedsnje temeljno pravo ljudi? Je li ti ikad palo na pamet da rugajući se vjernicima i ismijavajući ih, propitkujući njihov razum i čudeći se njihovoj vjeri činiš diskriminaciju jednaku kao onaj koji se ruga bilo kojoj društvenoj skupini na Zemlji. I da si u stvari vrlo netolerantna prema jako velikom broju ljudi, iako se predstavljaš tolerantnom prema manjinama. Misliš da si tolerantna osoba ako podržavaš onih nekoliko stotina koji pokazuju gole guze na gay prideu, a omalovažavaš stotine tisuća koji se ovih dana, u korizmi, ispovijedaju po katoličkim crkvama? Tu svoju tolerenciju objesi mačku o rep.

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 02:56
    • Avatar krnjevo

      krnjevo: Nije li vama vjernicima grijeh lagati? Pa kakav si ti to onda vjernik kada konstantno lažeš i podmećeš mi nešto što nema veze sa istinom. Nikada nisam omalovažavala vjernike, još manje im se rugala. Čudila se jesam, priznajem, ali sve ...prikaži još! ostalo što mi impliciraš objesi ti svom mačku o rep. Toliko.

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 07:53
    • Default avatar - ptica neznalica

      ptica neznalica: Krnjevo, odustani od toga da ćeš nekom nešto dokazati, tko kaže na tvoje crno, da, da u pravu si to je sivo.

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 13:05
    • Avatar krnjevo

      krnjevo: Pa i ne gajim iluzije da dodir može dodirnuti i trunka razuma, jer vidjesmo da u nje toga nema. Samo mi već pomalo ide na živce svojim lažnim optužbama i insinuacijama bez ikakve veze i smisla. Ali imaš pravo, zato ...prikaži još! sam u svom posljednjem odgovoru na kraju i napisala "toliko", jer se više ovdje ne namjeravam "dodirivati" sa spomenutom.

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 14:13
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: krnjevo: Ne, draga, ti se znaš rugati na vrlo inteligentan način. Kad se ja čudim kako dijete može normalo odrasti uz dvije mame ili dva tate, onda sam netolerantna i vrijeđam. Kad se vi čudite kako vjernik može prakticirati svoju ...prikaži još! vjeru, onda je to "samo" čuđenje. Kad kažeš da nemam razuma, to nije vrijeđanje nego tvoja liječnička dijagnoza na neviđeno. Lažem? Predugo te poznajem, ovdje sam dugo bila pod drugim nickom i sjećam se što si svašta pisala o vjernicima, ispranim mozgovima i zatucanosti. Evo, već u sljedećem komentaru nakon onoga u kojem pišeš da ti nikad ne vrijeđaš - vrijeđaš. Ja tebi nikad nisam napisala da nemaš razuma, ma koliko se s tobom ne slagala. Dodirivat će te tvoja savjest, kad tad. Vrijeme ne stoji, a tko bi gori, sad je doli... Nikad ne reci nikad. Sjeti se sprovoda Predraga Lucića.

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 21:18
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: ptica neznalica: I ti si meni jako draga! Pozdravljam te! Papa Franjo ne podržava homoseksualni brak niti abortus, neće zaređivati žene, slaže se da zemlje trebaju primati migranate skladu sa svojim mogućnostima i pomogao je Međugorju da ga posjećuje još ...prikaži još! više ljudi postaviši Hosera koji učini priznatim svako svetište u koje dođe.Tako da s užitkom pratim ono što papa Franjo izjavljuje i radi, ali tamo gdje se prenose čitave njegove izjave, a ne izvučene iz konteksta i prilagođene soroševskim medijima.

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 21:28
    • Avatar cibalitanac11

      cibalitanac11: dodir neba 07: Ti ga bas zabrijala.....samo ti zivi vjecno i uzivaj, nama je dovoljan i ovozemaljski zivot, a tvoj zagrobni ces nam ispricati kad se vratis sa onoga svijeta!

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 22:10
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Ignorirani korisnik se meni obratio? Božji blagoslov!

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 00:56
  • Default avatar - kristina8
    kristina8

    Dodir neba 07 je garant Simona Gotovac! Nema sanse da takva dva isprana mozga postoje u hr.

    2 Srijeda, 10.04.2019. u 04:39
  • Avatar Deleted user
    Deleted user

    Pa jel ima još netko od PRAVIH vjernika koji vjeruje Crkvi kao instituciji hedonista, perverznjaka i pedofila koji NEMAJU VEZE sa Kršćanskim naukom!

    20 Utorak, 09.04.2019. u 23:38
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Mister Man: Ma ima! Svi vi pripadnici Protagora, Iskoraka, Kontri, Nisam vjernik i sličnih udruga! Nema većih vjernika od vas. Na svakoj ste stranici gdje se spominje Bog ili Crkva! Više ste s Bogom, nego mlaki katolici koji vam vjeruju, ...prikaži još! to je svakako! Ima nade za vas!

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 01:03
    • Avatar nnjmkd

      nnjmkd: Crkva je institucija i u nju se nema šta vjerovati. Kao pripadnik Katoličke crkve poštujem pravila koja su u toj Crkvi propisana. A vjerujem u Boga Oca, Boga Sina i Boga Duha Svetoga. To je moja vjera. Nemojte namjerno miješati ...prikaži još! vjeru u Boga i pripadnost Crkvi.

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 08:01
    • Avatar J. K.

      J. K.: nnjmkd- to onda znači da si politeist?

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 09:40
    • Avatar nnjmkd

      nnjmkd: He, he, ja znam u šta vjerujem, a mrzitelji ili protivnici kršćanstva uvijek nađu načina da izokrenu našu vjeru i ismijavaju je. Ali, to je već njihov problem.

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 09:47
    • Avatar J. K.

      J. K.: Nit se ismijavam niti izokrećem, ozbiljno pitam bez zlih namjera

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 09:48
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: nnjmkd: Crkva je zajednica vjernika koju je osnovao Isus Krist, a ne institucija. Krist je Glava, a Crkva Njegovo mistično tijelo.Ako netko tko se smatra katolikom tako neispravno razmišlja, nije ni čudo da ima toliko pljuvača. Danas "katolici" pljuju po ...prikaži još! o vlastitoj Crkvi jer je ne poznaju. Poznaju je samo sa portala, a ne iznutra, kao njeni pripadnici, kako bi trebali.

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 16:00
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: JKC: Ako pitaš bez zlih namjera, svi kršćani (katolici, pravoslavni i protestanti) vjeruju u JEDNOGA Boga koji se očituje kroz tri božanske osobe: Oca, Sina i Duha Svetoga. Njih troje su jedno. Kao što su vodena para, tekuća voda i ...prikaži još! oda i led jedno: H2O - voda. Dakle, mi smo monoteisti.

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 16:05
    • Default avatar - tomo2989

      tomo2989: Lazes...crkvu nikad nije osnovao isus...h2o smo vidjeli svi,a oca,sina i duha nitko nikad...sram te bilo i nadam se da ces biti kaznjena :D

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 17:01
    • Avatar nnjmkd

      nnjmkd: Crkva koju je Isus ostavio na zemlji ije jedno, a crkva kakova je danas je ipak samo institucija. I nisu za to krivi vjernici, već svećenici i biskupi koji su to od crkve kroz stoljeća i napravili.

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 17:23
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: tomo1989: Ma meni je tebe žao, dragi Tomo, jer poput slijepca koji nije vidio svjetlost pa tvrdi da ona ne postoji, iako su je mnogi drugi vidjeli i svjedočili mu, i misliš, ako ti nisi vidio ili doživio Boga, da ...prikaži još! a, da Ga ni drugi nisu vidjeli ili doživjeli. Pitaj mnoge muslimane koji su postali kršćani kako su vidjeli Isusa, mnoge katoličke svece koji su s Njim razgovarali, a da ne govorim o apostolima koji su s Njime tri godine živjeli. Ja Ga nisam vidjela, ali sam doživjela Njegov dodir i dah Duha Svetoga, njihovo ozdravljenje. Znam da je živ i da nas ljubi. Zato mi je zaista žao ljudi poput tebe, slijepih za Boga, ali, ja vam osim molitvom drugačije zaista ne mogu pomoći. Vrijeme pripada Bogu, On će odlučiti kad će moje molitve dati ploda. Ali, sigurna sam da hoće.

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 21:30
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: nnjmkd: A dobro, kad ti to bolje znaš od Isusa koji je rekao da Njegovu Crkvu ni vrata paklena neće nadvladati, onda valjda ti bolje znaš. Kad bi se kretao među ljudima koji doista vole Isusa i Njegovu Riječ, koji ...prikaži još! je slušaju i po njoj žive, onda bi možda shvatio kako je Crkva i grešna i sveta jer je sastavljena i od grešnih i od svetih ljudi. Onda bi vidio koliko divne braće i sestara ima u Crkvi. I ti si Crkva i sveti na Nebu su Crkva i duše u čistilištu su Crkva i svećenici po kojima jedino možeš primiti sakramente koje je Isus za tebe ustanovio su Crkva i mnogi divni ljudi na svim krajevima svijeta koji su spremni život dati za Isusa i za bližnje su Crkva. Sudiš sebi, svojoj obitelji, Isusu utemeljitelju i svima svetima kad kažeš da je Crkva samo institucija. Ti ju ne poznaješ iznutra, nego izvana. Sam sveti Petar koji je prvi papa triput je zatajio Isusa. Najveći širitelj kršćanstva Pavao ubijao je i progonio kršćane dok ga Isus nije uzeo za svoga evangelizatora. Isus je zbog grešnika došao na svijet i naravno da je Crkva puna grešnika. Samo je tužno ako i sami sebe ne ubrajamo među njih. Ako želiš doista ponešto naučiti o svojoj Crkvi i njenoj grešnosti i svetosti, poslušaj odlično predavanje na YT: "Ivica Berdik - Zaručnica Kristova, Crkva". Čut ćeš istinu bez uljepšavanja, ali i bez neutemeljenih napada.

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 21:47
    • Default avatar - tomo2989

      tomo2989: Ma bas me briga za religiju,proucio sam sve pred par godina....samo me fasciniraju takvi fanatici kojima je fikcija postala zivot....trosis previse vremena i energije uzalud... :)

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 21:52
    • Avatar cibalitanac11

      cibalitanac11: dodir neba 07 : jel se i tebi ukazuje bog na parkingu ko i onoj blanki vlasic?

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 22:17
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: tomo1989: Smatraš da je nešto fikcija, samo zato što ti to ne shvaćaš i nisi doživio, iako si u manjini? Imaš vrlo visoko mišljenje o sebi. I ljubav je fikcija, ako nikad nisi volio. Shvatit ćeš ti te neke stvari ...prikaži još! kad te strah prestane sprječavati da otvoriš svoje srce nepoznatome.

      Odgovori Četvrtak, 11.04.2019. u 15:35
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: cibalitanac11: Dragi moj, Blanki Vlašić se nikad nije ukazao Bog na parkingu. Uporno komentiraš izjave koje ne razumiješ. Kao kad bih ja komentirala izjave neurokirurga i pravila se važna. Vjeruj mi, i ti ćeš doživjeti Boga. To je 100 % ...prikaži još! 100 % sigurno. Hoće li to biti na vrijeme ili prekasno, ovisi o tome koliko se osoba za tebe moli i koliko iskreno mole. Vidiš, još jedan komentar koji te čini sretnim. Daj, još malo pljuckaj, možda te uhvati euforija. Samo pazi, prevelika euforija može izazvati srčani ili moždani udar.

      Odgovori Četvrtak, 11.04.2019. u 15:39
    • Avatar nnjmkd

      nnjmkd: Ne mogu mene od crkve odvojiti ni grešnici unutar ni grešnici izvan crkve. Uostalom, tko sam ja da sudim? Samo iznosim svoje mišljenje i svoja zapažanja. Jako me žaloste napadi na crkvu i negativna razmišljanja. Ali, budimo iskreni, za puno ...prikaži još! toga su si svećenici i biskupi sami krivi. Ja u našoj vjeri nalazim utjehu i nadu i neće me nitko i ništa pokolebati u mojoj vjeri.

      Odgovori Četvrtak, 11.04.2019. u 15:39
    • Default avatar - tomo2989

      tomo2989: Dodir neba...ta manjina se sve vise pretvara u vecinu...fali jos malo da se kockice posloze,samo se bojim da ljudi nisu jos spremni... :)

      Odgovori Četvrtak, 11.04.2019. u 17:16
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: tomo1989: Manjina se pretvara u većinu? Imaš li ti kakav argument za to, osim što su pokvareni političari i onih 1 % bogatih koji drže pola svjetskog bogatstva u svojim rukama na vašoj strani? U Hrvatskoj je sve više praktičnih ...prikaži još! katolika. U Kini već sad ima više kršćana nego članova Partije. Danas je više mladih koji prakticiraju vjeru nego prije 30 godina. Soroševska Europa odustala je od kršćanstva, pa će zato sad imati islam. Znam ja da to vama više odgovara. Pa, uživajte. U Hrvatskoj katolici nikad neće postati manjina.

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 02:35
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: nnjmkd: Loši svećenici i biskupi naudili su Crkvi više nego svi komunisti i antiteisti zajedno. No ta i takva Crkva i dalje je Isusova Crkva. Ako još nisi, poslušaj ono predavanje koje sam ti preporučila. Ako si doista iskren katolik, ...prikaži još! , neće ti biti žao.

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 02:39
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: @dodir neba 07: Nemoj zaboravit na fanatike, oni su isto puno naštetili crkvi. ;) ;)

      Odgovori Utorak, 23.04.2019. u 13:46
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Pa to bi trebalo zapisivati svaki dan...tko bi se svega sjetio..? :-O

    7 Utorak, 09.04.2019. u 23:11
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Tko se redovito, barem mjesečno ispovijeda, neće morati zapisivati. Tko se nije ispovjedio 20 godina, svakako da će si trebati i zapisati grijehe, kako ih ne bi zaboravio. Ovo što je objavljeno nisu jedini grijesi koje trebamo reći. Može se ...prikaži još! e guglati cijela lista.

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 00:52
    • Avatar Le...Go...

      Le...Go...: @dodir neba 07: Ti stvarno vjeruješ da su ti svi grijesi oprošteni ako odeš na ispovjed kod svećenika?

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 07:27
    • Avatar Sainas

      Sainas: Dodir od tebe je Bog odavno digao ruke...

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 07:30
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Le...Go...: Da, ja stvarni vjerujem, ako me svećenik odriješio, a ja sam se od srca pokajala. Grijesi su mi oprošteni. I tebi bi bili da se ispovjediš. Samo, najprije se trebaš pokajati.

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 15:38
    • Avatar Le...Go...

      Le...Go...: Ako si se pokajala kako kažeš i to stvarno misliš ne znam zašto ti treba svećenik,msgr.,biskup ili tko god drugi da ti kaže da ti je oprošteno. Mislim da bi trebala posjetiti doktora (oni što su većinom u žutim zgradama). ...prikaži još! To onda znači dati sama ne znaš prosuditi što je dobro za tebe.

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 16:33
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Le...Go...: Zato što je Isus tako rekao! Za tebe to nije dovoljan razlog? Ako vjeruješ u Budu, a ne u Isusa i Njegovu Riječ, onda sigurno nije.

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 17:59
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: Le..Go.. Kako fanatik (@dodir) kaže tako mora biti! Zašto proturječiš još će te na lomaču... XD

      Odgovori Utorak, 23.04.2019. u 13:47
  • Avatar ab ovo
    ab ovo

    idem li se ispovijedati ili hvaliti?

    2 Utorak, 09.04.2019. u 23:56
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Pa, neki se idu i hvaliti, na žalost. Tima ispovijed nije valjana. To je stav srca. Svoje grijehe moramo ispovjediti po broju i vrsti, s kajanjem i samooptuživanjem, a ne sa ponosom i ocrnjivanjem drugih.

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 01:12
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: Dodir.... ne ser***

      Odgovori Utorak, 23.04.2019. u 13:48
  • Avatar bundevablaženka
    bundevablaženka

    Čitam i ne vjerujem da to piše, svećenik je ubacio u rikverc i juri u kameno doba, još malo pa će i "izvršavanje bračne dužnosti" biti grijeh

    5 Utorak, 09.04.2019. u 22:56
    • Avatar detektor istine

      detektor istine: Da, smo u mraku , probušiti rupu u piđami i sve obaviti na brzinu , samo radi produženja vrste .

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 06:32
    • Avatar J. K.

      J. K.: detektor, ali ako ti žena ne zatrudni poslije svakog odnosa kroz rupu u plahti, to će također biti grijeh ili bar dokaz da ste sotone pa da zato nije ostala trudna

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 09:42
    • Avatar detektor istine

      detektor istine: Ako žena ne zatrudni , pokušati opet slijedeće godine , koristiti istu tehniku , rupa u piđami , mrak , par minuta "borbenog dejstvovanja" i kraj , do naredne godine .

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 09:47
    • Avatar J. K.

      J. K.: misliš da je samo jednom godišnje dopušteno? Ne znam....tako bi na svijet dolazilo premalo ovčica koje bi širile stado

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 09:49
    • Avatar detektor istine

      detektor istine: Ako bi na taj način dolazilo premalo ovčica u stado taj manjak bi nadoknadili popovi svojim "borbenim dejstvom " . Popovi zapravo žele da im dolaze nedoje.ane žene kako bi onda oni mogli birati i "borbeno dejstvovati" kad ih je ...prikaži još! volja . Lukavi su , dvije tisuće godina prakse je to ...

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 10:13
  • Avatar Rocking Roller
    Rocking Roller

    Ako se već ispovjedaš, kažeš mu sve i boli te briga što on misli o tome. Nije moj problem što će on ili bilo koji svećenik misliti o bilo čemu, to se nikako ne može ispostaviti kao moj problem. Ako ...prikaži još! on ima problem s mojim seksualnim životom/aktivnostima, to će i ostati samo njegov problem. Ja bi mu rekao "čuj stari, nije da se hvalim ali kad već pitaš, slušaj sad 'vamo"...

    38 Utorak, 09.04.2019. u 23:52
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Bogu kažeš: "Čuj stari…"?? Ispovijedaš se Bogu, a ne svećeniku. Svećenik je samo ovlašten da da svoj fizički lik, uho za slušanje, usta a savjet i ruku za blagoslov i otpuštanje grijeha.

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 01:14
    • Default avatar - Anonimus6666

      Anonimus6666: Od kada Bogu trebaju usi, posto je Bog svugdje oko nas, ako ce mi neko oprostiti "grijehe" koje je naveo ovaj svecenik to sigurno nece biti on, nego Bog!

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 01:53
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Anonimus6666: Bogu ne trebaju uši, ali nama trebaju nečije vidljive uši koje će nas slušati. Ispovijedajući grijehe pred čovjekom osjećamo stid što smo to činili i lakše nam se osloboditi grijeha da ih u budućnosti više ne činimo. Ispovijedajući se ...prikaži još! svećeniku, osim što se pomirujemo s Bogom, pomirujemo se s Crkvom kojoj smo također nanijeli zlo svojim grijesima. Naravno da Bog oprašta grijehe, ali po svećeniku.Svećeniku je dopušteno i da ne odriješi čovjeka od grijeha, ako smatra da nema uvjete za odrješenje. "Isus im stoga ponovno reče: "Mir vama! Kao što mene posla Otac i ja šaljem vas." To rekavši, dahne u njih i kaže im: "Primite Duha Svetoga. Kojima otpustite grijehe, otpuštaju im se; kojima zadržite, zadržani su im." (Iv 20, 21-23) Tko voli Isusa, trebao bi čitati Njegovu Riječ.

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 02:14
    • Avatar Crnbog

      Crnbog: Puno je o govorio za nekog ko je rano umro. Dotako se svake teme. Kud su sve stigli zapisat..

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 06:01
    • Avatar Samo_u_prolazu

      Samo_u_prolazu: Kome točno nanosim zlo oralnim seksom u braku?

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 08:19
    • Default avatar - Anonimus6666

      Anonimus6666: @dodir, tko vjeruje u Isusa trebao bi razumjeti njegovu rijec, a evo ti jedne koju ces malo teze objasniti "Prije ce deva kroz usicu igle proci nego bogatas kroz vrata raja!". E sad pogledaj dvore velebne koje izgradi crkva za ...prikaži još! svoje ponizne i skrusene svecenike, te pogledaj njihova dobra, pa mi reci tko ce od njih u raj dospjeti, jer za zivota nakupise blaga ogromnoga!

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 11:38
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Crnbog: On govori i danas. On je živ već 2000 godina, a Njegova Riječ je Istina. I više Mu ne možete ništa. Jednom ste Ga ubili, sad više ne možete. On je vječan i neranjiv.

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 16:51
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Anonimus6666: Hahaha! Svi se hvatate za tu rečenicu, a pojma nemate što znači! Isus je prijateljevao sa Lazarom, jednim od najbogatijih ljudi onoga vremena u Izraelu, čak ga je oživio nakon što je već nekoliko dana ležao u grobu. Da ...prikaži još! u. Da je imao takvo mišljenje o bogatašima, ne bi za najboljeg prijatelja izabrao bogataša. Ušica igle bio je jedan ulaz u jeruzalemskim zidinama kroz koji se u grad ulazilo noću, kad su glavna vrata bila zatvorena. Tada su putnici morali skinuti teret sa svojih deva, kako bi ih kos taj mali ulaz uspjeli uvesti u grad. Najčešće su, dok su uvlačili devu koja je klečala kroz otvor, s druge strane razbojnici opljačkali sve što su na devama nosili. To ti je značenje Isusove rečenice: Bogataš neće ući u kraljevstvo nebesko ako je navezan na svoje bogatstvo, nego samo ako ga se odrekne i ostavi ga izvan zidina kraljevstva. Nije rekao da bogati uopće neće ući. Svi mi ostavljamo sve izvan zidina, jer ništa materijalno sa sobom ne nosimo na drugi svijet, osim blaga neraspadljiva, a to je naša vjera, ljubav i dobra djela. Guglaj "Eye of the Needle in Jerusalem". Ista se izreka odnosi na svakoga tko bilo što materijalno stavlja ispred Boga.

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 17:21
    • Default avatar - Anonimus6666

      Anonimus6666: Pocevsi sa crkvom?

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 20:34
    • Avatar cibalitanac11

      cibalitanac11: dodir neba 07: "Bogu kažeš: "Čuj stari…"?? Ispovijedaš se Bogu, a ne svećeniku. Svećenik je samo ovlašten da da svoj fizički lik, uho za slušanje, usta a savjet i ruku za blagoslov i otpuštanje grijeha." ! Daj molim te ne ...prikaži još! lupaj,po tvome je onda bog gluh pa postavio nekoga da mu to na neki nacin prenese nekom mimikom ili sta...? popovi su ovo izmislili da bi se u ispovjedaonici napalili na te price i kasnije jurili mlade ministrante ili kako li se vec zovu ti koji su zaludjeni.

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 22:30
    • Avatar cibalitanac11

      cibalitanac11: i kaže im: "Primite Duha Svetoga...." ali morate prvo da se podaperete i duboko zaronite....

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 22:33
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: cibalitanac11: Ne, Bog nije gluh. Svećenik je tu zbog nas, a ne zbog Boga. Ljudi su bića materijalnog (tko je veći dokaz tome nego ti) i lakše nam je govoriti nekome koga vidimo, negoli Bogu kojega ne vidimo. Osim toga, ...prikaži još! govoriti vidljivoj osobi svoje grijehe pobuđuje u nama stid i želju da se više ne dovodimo u takvu situaciju i da ne griješimo. Svećenici nisu ništa izmislili, Isus je rekao da se ispovijedamo svećenicima. Dalje ti više neću odgovarati, nego ću te ignorirati jer si bezobrazan. Mene možeš vrijeđati koliko te volja, ali ne moram čitati kakve gluposti pišeš o ljudima od kojih će ti jedan možda pomoći spasiti dušu od pakla. P.S. Nemoj druge ljude suditi po vlastitim perverznim sklonostima.

      Odgovori Četvrtak, 11.04.2019. u 15:50
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Anonimus6666: Uključujući i Crkvu, ali ne počevši s njom. Jedan posto najbogatijih pojedinaca na svijetu drži polovicu svjetskoga bogatstva. Među njima su i oni koji daju veliki novac medijima kako bi blatili Katoličku Crkvu, jer je ona još uvijek za ...prikaži još! veliki broj ljudi moralna vertikala. Katolička Crkva koja broji milijardu i tristo milijuna vjernika ulazi negdje u onu drugu, siromašniju polovicu, u onih 99% koji nisu bogati Tamo gdje joj je materijalno važnije od duhovnog, svakako da se Isusove riječi odnose i na nju.

      Odgovori Četvrtak, 11.04.2019. u 15:56
    • Default avatar - Anonimus6666

      Anonimus6666: Dodir, a zasto ne poceti sa crkvom? Pa odakle crkvi sva ta dobra koja ima? Pogledaj malo kroz povijest kako je crkva dolazila do dobara. Isus definitivno nije crkvu zamislio kao stjecatelja materijalnog bogatstva. Samo malo proucavanja otkriva da je ...prikaži još! Crkva, djelo ne Isusa , cak ne ni njegovih direktnih sljedbenika (apostola), vec skupina koje su prilagodili kanone i izabrali one koji im najvise odgovaraju. Recimo evandjelje po Tomi nije uvrsteno u novi zavjet, a odbaceno je jer nisu bila pogodna za razvoj crkvene zajednice. Jedan od razloga što je Evanđelje po Tomi nekanonsko je što, za razliku od kanonskih evanđelja, ne daje odgovore na praktična pitanja koja su postavljali mnogi preobraćenici (uputstva o postu, ishrani, molitvi, davanju milostinje, itd.), već kao Isusov odgovor navodi: „Ne govorite laži, i ne činite ono što mrzite: jer nebo vidi sve". Ovaj odgovor prepušta svakoga svojoj savesti i ne daje programske smernice za grupno podučavanje i građenje religijske institucije. Dakle vidis zasto treba krenuti od Crkve. Posto je Crkva "pisala" novi zavjet, tj izabrala djelove koji njima odgovaraju. Otprilike kao sto su pisci Lex Agrokora, pisali zakon po kojem su onda ti isti pisci dobili posao savjetnika u Agrokoru, i to onda skupo naplatili!

      Odgovori Četvrtak, 11.04.2019. u 16:16
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Anonimus6666: Evo kako je Crkva krenula sa dobrima koja ima: "U mnoštva onih što prigrliše vjeru bijaše jedno srce i jedna duša. I nijedan od njih nije svojim zvao ništa od onoga što je imao, nego im sve bijaše zajedničko. ...prikaži još! Apostoli pak velikom silom davahu svjedočanstvo o uskrsnuću Gospodina Isusa i svi uživahu veliku naklonost. Doista, nitko među njima nije oskudijevao jer koji bi god posjedovali zemljišta ili kuće, prodavali bi ih i utržak donosili i stavljali pred noge apostolima. A dijelilo se svakomu koliko je trebao." (Dj 4, 32-35) Dakle, prvi kršćani su sve što su imali davali Crkvi. Tako je i Crkva mogla dijeliti i davati siromašnima. Danas samo najiskreniji vjernici daju Crkvi i ona nema toliko kao nekad. Zanimljivo, što je narod siromašniji, to s više ljubavi daruje Crkvi. Mnoga su siromašna mjesta sagradila jako velike Crkve, upravo zato što su bila vjerna Bogu. Bog im je na to uzvratio milostima. O toj darežljivosti siromaha i Isus je govorio: " Potom sjede nasuprot riznici te promatraše kako narod baca sitniš u riznicu. Mnogi bogataši bacahu mnogo. Dođe i neka siromašna udovica i baci dva novčića, to jest jedan kvadrant. Tada dozove svoje učenike i reče im: "Doista, kažem vam, ova je sirota udovica ubacila više od svih koji ubacuju u riznicu. Svi su oni zapravo ubacili od svoga suviška, a ona je od svoje sirotinje ubacila sve što je imala, sav svoj žitak." (Mk 12, 41-44) Evanđelje po Tomi sasvim je suprotno kanonskim Evanđeljima i apokrifno je. Neistinito.

      Odgovori Petak, 12.04.2019. u 23:06
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Anonimus6666: Dakle, Crkva je do svojih dobara uglavnom najvećim brojem dolazila od siromašnih, ali iskrenih vjernika koji su joj s puno srca davali, kao i od onih koji su davali da bi se iskazali (npr. plemstvo, bogataši čija vjera je, ...prikaži još! na žalost bila manja od njihovog novčanika), ali to ne znači da su ta dobra dobivena na nelegalan način. Crkva ne propitkuje iskrenost svojih darovatelja. Imanja od progona vještica uglavnom su sebi uzimali svjetovni vladari. Znaš li kako je Getsemanski vrt u jeruzalemu koji je sveto mjesto kršćana dospio iz ruku muslimana u ruke kršćana? Trojica braće, Hrvata iz Bosne otkupili su ga od muslimanskih obitelji svojim novcem i predali Katoličkoj Crkvi! Je li ti jasno kakva je to vjera bila? Kao građani Turskog Carstva, skupili su sve što su imali, otišli (u ono vrijeme) u Svetu Zemlju, potražili sve vlasnike čestica na kojima se rasprostire Getsemanski vrt i nagovorili ih da za dobru cijenu prodaju. I onda su to dali franjevcima. Tako to čine ljudi koji istinski vjeruju i vole Boga. Danas je tamo spomen ploča na kojoj kršćani cijeloga svijeta mogu vidjeti tko je to sveto mjesto vratio u krilo Crkve. Bila sam jako ponosna dok sam stajala pred tom pločom i čitala, u onom mnoštvu ljudi s različitih strana svijeta koji su činili isto. I većina drugih svetih kršćanskih mjesta u Svetoj Zemlji otkupljena su od muslimana na sličan način, tako da su vjernici skupili novac za otkup, kao i za izgradnju svetišta na tim mjestima.

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 06:49
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Anonimus6666:Tomino evanđelje je apokrifno, tj neistinito i kosi se sa kanonskim evanđeljima koja su pisali ili Isusovi učenici (Ivan), ili ljudi koji su poznavali Isusove učenike i suvremenike: (Matej, Marko, Luka), kao i sa Djelima apostolskim i poslanicama sv. Pavla. ...prikaži još! Luka evanđelist dobro je poznavao Mariju, Isusovu majku, imao je mnoge informacije iz prve ruke. Gnostiško Tomino „evanđenje“ koje nema nikakve veze sa sv. Tomom apostolom koji je evangelizirao po Indiji i tamo skončao život prepuno je blasfemija i lažnih učenja koja nemaju nikakvog uporišta u isusovu nauku, npr. da je Isus rekao da će svoju Majku pretvoriti u muškarca. Također, razlikuje se od kanonskih evanđelja u potpunosti jezikom, stilom, izrazima, sadržajem. To su heretički spisi. Mi vjerujemo da je Duh Sveti nadahnjivao Crkvu kako bi znala prepoznati ono što je vrijedno od bezvrijednog. Osim toga, sv Toma u Indiju je prenio pravi živi kršćanski nauk, a ne ono što se može iščitati iz tih apokrifa. Prema njemu se u Indiji dio vjernika naziva "Tominim kršćanima". Njih je oko g. 1600. bilo 75.000, a danas ih ima preko 750.000. Podijeljeni su u 4 biskupije, a u bogoslužju upotrebljavaju siro-malabarski obred. Ne naučavaju ništa od onoga što piše u Tominom „evanđelju“.

      Odgovori Subota, 13.04.2019. u 06:50
    • Default avatar - Anonimus6666

      Anonimus6666: Dodir, napisa ti puno toga, ali je zanimljivo da Tomino evandjelje je neistinito, iako je nastalo prije nekih koja suusla u novi zavjet, naravno jer isto nije bilo po volji tadasnjoj crkvi. A to je samo jedno od evandjelja. Ali ...prikaži još! ne vrijedi objasnjavati onima koji dalje od nosa ne vide. Ali evo cak i ovo sto navodis u prvom odgovoru kako su ljudi davali pare apostolima i Isusu, ali i kako su oni sve te pare razdavali potrebitima, te sebi nisu ostavljali nista. Vec samo to govori o tome koliko se crkva promjenila, posto stoljecima dijeli na kapaljku a grabi amperom. U drugome kazes da je crkva najvise dobivala od sirotinje, pa kako i ne bi kad su 1/10 placali kao porez. O otkupu svetih mjesta ne zelim ni pricati, 3 velikasa su otkupila nesto, nebitno sto, naravno da bi namakli pare opleli su po sitnoj raji, nisu prodali sve sto su imali i ostali goli i bosi, tako da... Nemojmo se zavaravati Crkva je institucija koja je okrenula najvecu lovu u povijesti, pobila najvise ljudi u povijesti i zapocela najveci broj ratova u povijesti.

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 01:14
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Anonimus6666: Prije kojih evanđelja je nastalo Tomino? Sva tri kanonska evanđelja nastala su u 1. stoljeću, a "Tomino" u trećem. Naravno da svećenici nisu prihvaćali lažno evanđelje, kad je postojao veliki broj svjedočanstava ljudi o stvarnim evanđeljima.Rekoh ti da se ...prikaži još! Toma sam nije ponašao po svom evanđelju, jer je kršćane u Indiji poučio po stvarnim Isusovim riječima, a ne po onima koje pišu u "njegovom" evanđelju.. Gdje piše da apostoli sebi nisu ostavljali ništa? Piše samo da su dijelili kome je koliko trebalo. A vidi se koliko poznaješ povijest kršćanstva po pitanjima koja postavljaš. Naravno da u prvim stoljećima kršćanstva Crkva nije mogla ništa od bogatstva niti spremiti niti graditi crkve, kad je bila progonjena. Kršćani su bili u ilegali, progonjeni i od židova i od Rimljana. Nema smisla uopće više s tobom raspravljati, jer vidim da ni do jedne činjenice nisi sam došao, nego samo prepisuješ ono što vjeruješ sa raznih protucrkvenih stranica. Dakle, kršćani su počeli graditi crkve, ukrašavati ih i darivati vrijednim stvarima tek kad je kršćanstvo postalo legalna religija i kad nisu više morali bježati i seljakati se s jednog mjesta na drugo. A ti si spretan u guglanju, pa si sam pronađi kad je to bilo. Svakako nije u vrijeme Tomina Evanđelja. Vrlo mi je zanimljivo da ljudi koji uopće ne vjeruju u Bibliju navijaju za nekakva Tomina evanđelja i u njih vjeruju. Koji ste tek vi vjernici kad vjerujete u ono u što ne vjeruju dvije milijarde kršćana! 😂

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 01:33
    • Default avatar - Anonimus6666

      Anonimus6666: Dodir, odakle da krenemo, od toga da je u novom zavjetu samo 4 evandjelja, sto ce reci da ostali apostoli nisu zapisivali i pronosili vjeru nego samo ova cetiri. Sta je sa ostalima, oni su svi krivovjerci ili lazni apostoli, ...prikaži još! zasto nisu i njihova evandjelja u novom zavjetu. Provjeri kad se crkva pocinje bogatiti, vjeruj mi nije u trenutku kada krscanstvo postaje priznata religija, nego trenutkom kada je "napisan" novi zavjet. Sva evandjelja koja nisu odgovarala crkvi (njenom bogacenju) su proglasena heretickim!

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 14:39
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Anonimus6666: Većina apostola bili su nepismeni ribari, Tako da oni i nisu pisali Evanđelja, osim Ivana i Mateja. Evanđelja su prenošena usmenim putem, a zapisivali su ih učenici apostola koji su znali pisati. Sam Petar nije bio pismen, pa je ...prikaži još! njegove poslanice zapisivao njegov učenik Silva. Ivanovo evanđelje pisao je sam Ivan, kao i Otkrivenje. On je bio najmlađi učenik, znao je pisati. Matejevo Evanđelje pisao je sam Matej. On je bio carinik, pismen. Markovo Evanđelje napisao je Marko koji nije bio apostol, ali je išao za Isusom kao učenik. Prema drevnim zapisima, njegovo Evanđelje je najstarije i temelji se na Petrovim propovijedima u Rimu. Lukino Evanđelje napisao je Liječnik Luka, obraćenik iz poganske grčke obitelji, koji također nije bio apostol. Njegova je knjiga druga po redu, iza Markove. Bio je dugogodišnji suradnik apostola Pavla.Evanđelje je nastalo oko 65. godine, a on je napisao i Djela apostolska. On je poznavao Mariju, Isusovu majku i autor je prve ikone na kojoj je Marija. Dakle, Apostoli su propovijedali o Isusau, a drugi su zapisivali. Sad m je stvarno dosta objašnjavanja. Odi studirati teologiju, ako hoćeš znati više, Ja sam samo laik. Kako bilo, sve kršćanske konfesije: katolici, pravoslavci i protestanti složni su oko evanđelja i koriste isti Novi Zavjet.

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 17:36
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Anonimus6666:Meni je vrlo zanimljivo kako svoje Evanđelje počinje liječnik Luka: „Kad već mnogi poduzeše sastaviti izvješće o događajima koji se ispuniše među nama - kako nam to predadoše oni koji od početka bijahu očevici i sluge Riječi - pošto sam ...prikaži još! sve, od početka, pomno ispitao, naumih i ja tebi, vrli Teofile, sve po redu napisati da se tako osvjedočiš o pouzdanosti svega u čemu si poučen.“ (Lk 1, 1-4) Prihvaćena su i ostavljena su ova 4 Evanđelja jer su ona najbolje objedinjavala sve što je Isus govorio i činio, kao i sve događaje iz Njegova života. Događaji u tim Evanđeljima se poklapaju, iako su ih pisali različiti ljudi u različito vrijeme. Dalje, ako hoćeš znati nešto više o Evanđeljima, pročitaj knjigu istraživačkog novinara Lee Strobela "Istraga o Kristu" ili pogledaj istoimeni dokumentarac. Sad te pozdravljam. Imam obiteljske obveze.

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 17:50
    • Avatar cibalitanac11

      cibalitanac11: Zasto se pop udavio u mocvari,daj pope ruku...daj pope ruku...? Zato sto nije znao da nekada mora dati ruku,a ne samo uzimati! Ja jos nisam dozivio da je crkva nekome nesto dala, tj.popovi ! Ne kaze se dzabe " popovi ...prikaži još! lopovi". Mislite vi sto god hocete,ali je tako.A ti sto dodirujes nebo si sigurno lizac oltara iz osobnih razloga ili samo trolas po ovoj stranici, osvjesti se.

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 18:29
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Žao mi je ignoritanog korisnika koji uporno piše komentare, a ja ih ne mogu čitati.

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 19:54
    • Avatar LaraCroft_1

      LaraCroft_1: Zao ti je? Zaista? Laz je grijeh. Sama si ga ignorirala ali ne mozes odoliti a da mu ne posaljes poruku da ne citas doticnog komentare. Nema veze, ispovijed, dva ocenasa i gotovo. Vjerojatno kondom spada pod zesci grijeh od ...prikaži još! lazi...a tek spirala...teski grijeh jer djeluje NAKON zaceca....jadna vam pamet.

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 20:06
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: LaraCroft_1: A ti si mu odvjetnik? Da, žao mi je svake osobe koja se trudi pisati komentare, ako ih ne čita onaj kome ih upućuje. Ako sam ignorirala korisnika, ne želim mu zlo, samo ne želim čitati proste i bezobrazne ...prikaži još! komentare koji su sračunati samo na to da uvrijede. Zašto da se dalje trudi, ako je mogu na to upozoriti? Ako komentari nisu upućeni meni, nikom ništa. Neka piše. Inače, Lara, čime sam točno zaslužila čast da na meni treniraš svoju toleranciju? Različitim mišljenjem?. Argumentima? Ili samo time da ne toleriraš baš sve skupine ljudi. Na primjer vjernike katolike. Meni je drago da tvoja pamet nije jadna. Tako ćeš valjda shvatiti o čemu pišem.

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 21:38
    • Avatar LaraCroft_1

      LaraCroft_1: I meni si se nasla na putu da me maltretiras tvojim privatnim vjerovanjima Zeljka Markic. Kako te ne bih zapamtila? Sektasica. Gledaj, religija je privatna stvar svakog pojedinca. Mislis li da ce biti jaca ako na sav glas vristis i ...prikaži još! davis clanove portala? Samu sebe uvjeravas? Neovisno o ovome clanku u kojem je opisan primjer srednjevjekovnog ispiranja mozga neskolovanih, priprostih, praznovjernih ljudi. Lagala si, jos lazes i nemas problema s tim, a u stvari samo trazis paznju. Pripazi, grijeh! I ne visi na portalima ovo su ti davolja posla.

      Odgovori Nedjelja, 14.04.2019. u 22:37
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: LaraCroft_1: Svako mišljenje ovdje je privatno vjerovanje koje želimo izreći, dok drugi izriču svoje. Ups, oprosti, možda ti ne iznosiš svoje privatno vjerovanje, nego imaš zadatak iznijeti neku organiziranu agendu? Možda tome služi portal? Ni jednom, ali ni jednim nisam ...prikaži još! nekome govorila o njegovom mozgu, rekla da je piprost ili neškolovan. Želiš reći da neškolovani i priprosti ljudi manje vrijede od tebe školovane i fine? Tvoja finoća i bonton izbija iz tvojih komentara. O, sunce moje, da mi je znati što bi papala da nema tih priprostih koji nisu zaslužili svoje mjesto na ovom portalu. Niti sam lagala, niti lažem, a koja od nas dvije traži ljudsku pažnju... pa, vjerojatno ona koja se priklanja duhu vremena i kolektivnoj svijesti ovoga portala. Ti si ona koja moraš imati četu istomišljenika, kako bi se osjećala dobro ovdje. Već i jedno drugačije mišljenje izbacuje te iz takta i tjera da govoriš o ispranim mozgovima, školovanju i priprostim ljudima. Mir tebi, Larice! Čuvali te anđeli i došli ti u san!

      Odgovori Ponedjeljak, 15.04.2019. u 00:21
    • Avatar cibalitanac11

      cibalitanac11: Ova dodir neba brije li ga brije... vidi se da je fina i nista je ne moze izbaciti iz ravnoteze razmisljanja o bogu i vjeri! Takvi su samo oni koji su bili gresni pa sada kao casne sestre oplakuju grijehe iz mladosti.

      Odgovori Utorak, 16.04.2019. u 01:19
    • Avatar LaraCroft_1

      LaraCroft_1: To ti je Markicka osobno na portalu. Ionako svecenik Ivan Tolj drma s 24 sata zato su mi jos odvratniji.

      Odgovori Petak, 19.04.2019. u 20:53
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: LaraCroft_1: Pusa, Lara. Eh, da sam Željka Markić, gdje bi mi bio kraj! Čuvaj se čira, Larice! Zna to zlo doći od bijesa i gorčine. Svi ljudi koje poznajem, a imaju čir, slični su ti po komunikaciji. Nikad ni za ...prikaži još! ni za jednog čovjeka nisam rekla da je odvratan. Što to ima u tebi gorko da tako ne možeš prihvatiti ljude koji su drugačiji od tebe?

      Odgovori Petak, 19.04.2019. u 23:47
    • Avatar LaraCroft_1

      LaraCroft_1: Hahahahhaha! Nasmijala si me do suza! :D Kao i tvoja ljubljena crkva koristis strah kao manipulaciju. Prijetis mi cirem ili s obzirom da nemas zatucanu osobu za sugovornika, psiholoski mi zelis nametnuti osjecaj da cu ga dobiti ili vec imam. ...prikaži još! To sam primijetila i kod svih tvojih komentara. Ponavljam, nije srednji vijek, zalosno je da ih ima, doduse veoma malen broj koji padaju na te trikove. Ne znam sto si zgrijesila ali vjeruj mi, sto god da jesi ovo nije nacin iskupljenja. Toplo preporucam psihologa ili psihoanaliticara. Vjerovala ili ne zao mi te.

      Odgovori Subota, 20.04.2019. u 00:19
    • Avatar cibalitanac11

      cibalitanac11: dodir je samo licemjerna i na ovaj nacin valjda zeli dokazati da je velika vjernica koja iskupljuje grijehe iz mladosti ! Pravi vjernici se mole u tisini.a ne na javnim portalima!

      Odgovori Subota, 20.04.2019. u 10:17
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: LaraCroft_1: Ne prijetim ti, nego dajem dobronamjeran savjet. U stvari ti želim samo dobro, kao majka kćeri - iz životnog iskustva. Kad ti liječnici kažu da bi mogla dobiti rak na plućima ako pušiš, također ti prijete? Istina je i ...prikaži još! znanstvena činjenica da psihosomatske bolesti najviše pogađaju ljude poput tebe koji su konstantno pod stresom: koji se lako razljute, imaju uvredljivu komunikaciju s drugim osobama i ne mogu podnijeti da im netko suprotstavi svoje mišljenje, kojima je materiljalno i hedonističko prioritet. Osim toga, pate od kompleksa manje vrijednosti, što je vidljivo po tome kako se odnose prema priprostim ljudima sa manje škole. Čovjek siguran u sebe nikad neće vrijeđati druge ljude na osnovu ičega, pa niti zbog obrazovanja. To rade samo nesretne i nesigurne osobe. Pitaj kojeg god psihologa hoćeš. Ne tjeram te psihologu, kao ti mene, jer bih te smatrala psihički bolesnom, nego savjetujem da se raspitaš, samo da dobiješ potrebne informacije. Žao ti je mene? Ne mogu te spriječiti, ali ne treba ti biti, od žaljenja također nemaš neke koristi. Ni ti niti ja. A ja sam, Bogu hvala, mirna i radosna. Pozdrav! P.S. Psihijatar? Budem li primijetila da se počinjem ponašati kao ti, svakako ću ići. I psihijatri su liječnici za ljude.

      Odgovori Subota, 20.04.2019. u 15:42
    • Avatar cibalitanac11

      cibalitanac11: dodir... ne djeli savjete ako ti ih nitko ne trazi! A ja ti samo mogu sugerirati da se odes sto prije ispovjediti jer si si prekrsila: " zapovijed popa" i Visis po javnim portalima ko lutka na koncu. Sve nas ...prikaži još! s ovdje silujes sa tvojim osobnim uvjerenjima . I Sretan ti uskrs ako vjerujes da je isus uskrsnuo, a ako si ga i osjetila onda se javi ginekologu !

      Odgovori Nedjelja, 21.04.2019. u 08:52
    • Avatar LaraCroft_1

      LaraCroft_1: "Budem li primijetila da se počinjem ponašati kao ti, svakako ću ići." Ja sam preporucila psihologa vi govorite o psihijatru. Psihijatri se uglavnom bave dusevnim poremecajima (osobito tezima kada je potrebno propisivati lijekove), dok se psiholozi bave psihoterapijom razlicitih poremecaja ...prikaži još! a (kao i psihijatri). Ja nisam zeljela da dospijete za moj stol ali vama JEST potrebna terapija.

      Odgovori Utorak, 23.04.2019. u 12:35
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: LaraCroft_1:Za tvoj stol? Pa, tvoju terapiju ne bih prihvatila ni da ti meni platiš! Čovjek mora najprije sebe posložiti da bi mogao pomagati drugima. Previše si kratkog fitilja i previše puna nemira da bi ikome donijela mir. Hvala na ponudi, ...prikaži još! ali meni je zasad potrebna samo terapija lekadolima i kapima za nos.

      Odgovori Utorak, 23.04.2019. u 13:09
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: Ovog fanatika (@Dodir) treba u gumenu ćeliju strpat

      Odgovori Utorak, 23.04.2019. u 13:50
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    kak su ti popovi perverzni,

    1 Srijeda, 10.04.2019. u 02:12
    • Avatar nisiUpravu

      nisiUpravu: Nisu perverzni... grijeh je grijeh i triba ga ispovijedati. Taj grijeh priznajemo Bogu sa punom savjescu da priznajemo grijeh kao takav. Nije stvar u tome da li se stidimo ili ne. Svaki krscanin u sebi treba osjetiti odgovornost i potrebu ...prikaži još! ispovjediti se pogotovo kad nesto tesko sagrijesi. Dakle, biti krscanin znaci imati savjest i tu savjest ispitivati svakodnevno. Ko nema savjesti nema samim time niti morala i taj je daleko od Boga. Opet velim i najveci gresnici su se obratili i shvatili da im zivot u grijehu nije pruzao ono duhovno ispunjenje kakvo su zeljeli. Grijeh je primamljiv mnogima i osobno smatram da mnogi ljudi pa i sveci (tipa sv. Augustin, Pavao) su bili gresni ljudi da bi se kasnije obratili. Zato nemojte suditi one koji su se obratili na temelju njihovih proslih zivota. Nemojte suditi da vam ne bude sudjeno. To je Isus rekao.

      Odgovori Srijeda, 04.09.2019. u 02:46
  • Avatar zrtvasistema
    zrtvasistema

    A broj oralnog seksa svecenika Radica? .Kome on polaze racune?

    10 Utorak, 09.04.2019. u 23:46
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Svojem ispovjedniku. I on se ispovijeda. I njemu će se suditi strože nego tebi, jer više o grijesima zna. Tako da ne trebaš brinuti da će njegovi grijesi ostati nekažnjeni.

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 00:59
    • Default avatar - jesitinormalan

      jesitinormalan: hej nebo, a zašto se itko mora ispovijediti u crkvi ako bog ionako sve vidi i već zna unaprijed di si zeznula? i drugo pitanje: zašto vjeruješ u sve to? da si se rodila kao židovka, muslimanka ili budistica, je ...prikaži još! bi bila isto takav veliki vjernik? da ti ne netko bližnji gay jel bi ga se odrekla ili poslala na liječenje? jel osudjuješ crkvu zbog pedofilskih afera, za koketiranje s ratnim zločincima, milijune mrtvih tijekom kolonizacija, sektaško širenje utjecaja i uzimanja neoporezivih milijardi bez grižnje savjesti?

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 07:23
    • Avatar J. K.

      J. K.: jesitinormalan- to su sve fejk njuz. pedofilija, inkvizicija...niš od toga se nije desilo. Crkva ne leži na milijunima (milijardama), i sve vezano uz nju je divno krasno i bajno.

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 09:51
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: jesitinormalan: Zato što je Isus rekao da nam svećenici trebaju opraštati grijehe. Inače, malo je poduža lista razloga zašto. Ako te stvarno zanima, imaš pregršt predavanja o ispovijedi na YT, pa ih možeš poslušati. Nisam se rodila kao katolkinja. Postala ...prikaži još! sam to krštenjem. Vjerujem, da sam se rodila i negdje drugdje, Isus bi mi dao tu milost da Ga upoznam, jer je moja duša oduvijek čeznula za Njim. Mnogo židova, muslimana i budista, osobito u zadnjim desetljećima postaju kršćani i upoznaju Isusa. da mime netko bližnji gay, ne bih a se odrekla niti ga poslala na liječenje. Savjetovala bih ga kao vjernica, a na njemu bi bila odluka što želi činiti. Bog nam je dao slobodnu volju da odlučujemo o svojoj vječnosti. Osuđujem dijelove Crkve, pritom mislim na neke biskupe i svećenike zbog pedofilskih sandala i smatram da su nanijeli Crkvi više zla od svih antiteista i komunista zajedno. No, smatram da je Crkva sveta u većini svojih segmenata i da slijedi Isusov put pomaganja ljudima, čak i onima koji nisu naše vjere. Nema kaketiranja s ratnim zločincima, Crkva prihvaća svakog raskajanog grešnika. Čak je i za Tita koji je dao pobiti preko 600 svećenika, redovnika i redovnica služena misa. Kolonizacije su provodile civilne vlasti, što čine i dan danas. Francuska još ima kolonije, iako je s Crkvom odavno raskrstila i postala sekularna. Južnoamerički domoroci prestali su žrtvovati vlastitu djecu bogovima otkako su prihvatili kršćanstvo. Također, pobile su ih zarazne bolesti, a ne Crkva.

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 16:18
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: jesitinormalan: Što se tiče širenja utjecaja, bit će Ga to više, što se Crkvu više progoni. Crkva je uvijek bila najjača kad je imala najviše protivnika. Za mjesec dana mladi katolici napunit će zagrebačku Arenu do vrha, na koncertu duhovne ...prikaži još! uhovne glazbe. U stvari, već su je napunili, jer su karte rasprodanje dva mjeseca unaprijed. Nadam se da će druge godine napuniti neki stadion, a onda i hipodrom! A što se tiče oporezivanja, humanitarne organizacije se nikad nisu oporezivale, nego se davanje njima odbijalo od poreza. Dalje više neću nabrajati, jer nema smisla. Uglavnom, možete nas početi i ubijati, a ne samo pljuvati po portalima, ali Crkva će biti sve jača, osobito u nas Hrvata, jer nas zagovaraju Marija i sv. Josip. I usprkos tome što se plaćeni antiteistički udrugaši okupljaju poput rojeva po portalima, mladi sve više prigrljuju vjeru. Što je zanimljivo, prigrljuju je više nego što su je njihovi roditelji ikad prigrljivali! Mladi postaju praktični vjernici do srži!

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 16:27
    • Avatar bivši terenac987

      bivši terenac987: Dodir u nas u Bosni to ljudi razumiju, tu u Hrvatskoj ne razumiju😄

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 18:01
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: bivši terenac987: Ja nisam iz Bosne , ali dobro razumijem. U mojem malom mjestu nekoliko se mladih obitelji vratilo vjeri. Sve roditelji intelektualci, VSS, djeca krasna, odlični učenici, cijenjeni u društvu...Malo po malo, imat ćemo mi društvo pravih mladih ljudi ...prikaži još! ljudi koji će moći vladati na Božji način. Duh Sveti je u narodu i puše nevjerojatno nepredvidljivo, tamo gdje se nitko ne bi nadao. Bivši ateisti postaju katolički svećenici, laici postaju proroci i svećenici postaju omiljeni među mladima. Ovo su posljednji trzaji masona i sotonista, još dvije - tri godine ovih progona, a onda će sve krenuti novim smjerom.

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 22:12
    • Avatar bivši terenac987

      bivši terenac987: "Dodir" Zar u crkvi ne uče da je laganje grijeh?

      Odgovori Četvrtak, 11.04.2019. u 11:18
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: bivši terenac987: Naravno. Zato uvijek govorim i pišem istinu, ma koliko ti govorio i mislio suprotno. Guglaj: "Poljski katolički publicist oduševljen vjerom Hrvata: U zagrebu sam vidio proljeće Crkve"

      Odgovori Petak, 12.04.2019. u 22:21
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: Fanatik piše "istinu" koju su mu vladari plasirali. Jer je fanatiku zabranjeno provjeriti istinu izvan svojih krugova (što od njegovih vladara, što od njegove fanatične psihe)

      Odgovori Utorak, 23.04.2019. u 13:56
  • Avatar MrMojoRisin
    MrMojoRisin

    'Ajmo dva metra od mene!

    4 Utorak, 09.04.2019. u 23:32
  • Avatar zacjo
    zacjo

    A kaj su opče oni da bi im se trebalo ispovijediti, največi lopovi, a pokriče im crkva

    2 Srijeda, 10.04.2019. u 04:19
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: Tako te kasnije može držat u šaci, stara srednjovjekovna praksa.

      Odgovori Utorak, 23.04.2019. u 13:54
    • Avatar nisiUpravu

      nisiUpravu: A kome bi se ti ispovjedao ako neces sveceniku ? Znas sta je problem u nama ljudima ? Problem je u tome sto mi krojimo moralne vertikale koje se ravnaju prema nama samima i gledamo prvenstveno tudje grijehe a ne ...prikaži još! svoje. Mi svoje ne priznajemo i smatramo kao da ih nemamo. To je jedna velika varka koje nismo svjesni. A svecenici su takodjer kao i mi gresni ljudi. I oni se ispovjedaju. Nitko na ovom svijetu nije bez grijeha vecih ili manjih, samo je vazno te grijehe priznati i ne gledati svecenika na nacin da je svaki od njih kako kazes lopov, jer nije tako. Uostalom svatko odgovara za svoje grijehe i propuste. Uostalom onaj ko kaze da nema grijeha na sebi i da se ne mora ispovjedati taj je daleko od Boga.

      Odgovori Srijeda, 04.09.2019. u 02:55
  • Default avatar - Ivan Zd
    Ivan Zd

    Don Radić je perverzno zlo.

    1 Srijeda, 10.04.2019. u 07:42
    • Avatar nisiUpravu

      nisiUpravu: Pa evo Ivane ja ne znam stvarno kako netko moze ovako nesto napisati sto si ti napisao.

      Odgovori Srijeda, 04.09.2019. u 02:58
  • Avatar maxim m
    maxim m

    zna don radić šta triba pitat...licemjerne...

    11 Utorak, 09.04.2019. u 23:29
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: maxime: Licemjerni su oni koji se nazivaju katolicima, a ne znaju ni što je grijeh ni što je ispovijed ni kako se ispovijedati. Vrijeđaju svećenika koji im pomaže da se ispovjede kako treba. Koga oni varaju? Misle da je Bog ...prikaži još! tako zauzet sa drugima da Ga mogu prevariti?

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 01:21
    • Avatar Le...Go...

      Le...Go...: @dodir neba ... a da se ti "vjernici" upitaju zašto rade grijehe?

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 07:33
    • Avatar Sainas

      Sainas: Jer taj tvoj svecenik voli mlade djecake da ih miluje, dok ti njemu sapuces na uho,

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 07:34
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Le...Go...: Hahaha! Koj mudro pitanje? To me pita osoba bez grijeha?

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 15:41
    • Avatar Le...Go...

      Le...Go...: Ja nisam bez grijeha , ali meni nitko ne treba govorit "oprošteno ti je" .

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 16:26
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Le...Go...: O, lako je tako govoriti dok ti sve u životu ide dobro. Kad krene nizbrdo, mnogi samouvjereni poput tebe su promijenili mišljenje. Čak i jedan od najvećih antikatolika ovih prostora, Predrag Lucić!.

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 17:57
    • Avatar Le...Go...

      Le...Go...: Ti misliš da meni ide dobro u životu ? U nekim stvarima je istina , imam obitelj , tri prekrasne kćeri , krov nad glavom , zdravlje me odlično služi.

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 18:19
    • Avatar Le...Go...

      Le...Go...: Inače imam jako puno sreće u životu .U 8 mj. 1994 pretukla me petorica jer sam iz drugog grada, u 11 mj. iste godine sam pao sa 4 i pol metra na glavu,nisu znali hoću li preživiti , oduzeta cijela ...prikaži još! desna strana tijela , nisam mogao pričati.2002. na poslu sam pao sa 2i pol metra na leđa,2007. imao totalku sa autom ,2008.god. pijani svećenik je pokupio sa autom kćer od 5 godina i trudnu suprugu , onda 2011 opet pao sa visine od 3 metra ostao bez zubi , slomio nos. Ali sve u svemu zadovoljan sa svojim životom.

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 18:28
    • Avatar Le...Go...

      Le...Go...: A što se tiče svećenika , to su najveći licemjeri na kugli zemaljskoj.

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 18:30
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Le...Go...: Žao mi je zbog nevolja koje si prošao. Ali, ti si sam izjavio da ti nitko ne treba govoriti "Oprošteno ti je". Pa, budući da si zadovoljan svime što ti se izdogađalo, nastavi i dalje tako razmišljati. Ako si ...prikaži još! mazohist. Samo jedno iskreno zazivanje Isusa iz svega srca rješava i gore situacije.

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 22:17
    • Avatar BezobrazniZdraviRazum

      BezobrazniZdraviRazum: Reče fanatik fanatično XD

      Odgovori Utorak, 23.04.2019. u 13:58
  • Default avatar - ri_ko_k_sni_123
    ri_ko_k_sni_123

    Vidim da cigarete nisu medju ovisnostima pa mi je malo lakse. Jedno od jacih pitanja mi je ono da li podrzavate bezbozne svjetonazore(komunizam, fasizam...)

    12 Utorak, 09.04.2019. u 23:13
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: Jedno od jačih? Nije jasno da Bog ne dopušta bezbožne svjetonazore?

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 01:15
    • Avatar markon32

      markon32: Ovo uplitanje Boga i vjere u sve i svasta prelazi granice ljudske gluposti. Kakvi su to bezbozni svjetonazori (komunizam, fasizam)? Sto je to postojalo za vrijeme Isusa? Ili je tada postojao samo socijalizam, ili mozda kapitalizam? Kada gledam koliko crkva ...prikaži još! kva hvali hdz i njihovu pljacku ocito je samo lopovizam bio tada na cijeni, s obzirom na sve

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 08:21
    • Avatar J. K.

      J. K.: dodir neba- a koje svjetonazore onda dopušta? Koji oblik društva mu je prihvatljiv? Socijalizam? Demokracija? Totalitarizam? Koji su ok, a koji nisu?

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 09:53
    • Avatar STorm5

      STorm5: Dodir neba zaboravlja da je inkvizicija bila produkt crkve kao i križarski ratovi i da su se u ime nje činila nezamisliva zvjerstva pa je u odnosu na to razdoblje ono što se radilo u komunizmu/socijalizamu bilo prava kamilica.

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 13:46
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: markon32: Bezbožan znači onaj koji je bez Boga, koji ne vjeruje u Boga. Odnosi se na vas, na primjer. Pokušavate vjernike odvući od boga ovakvim komentarima. Mlaki vjernici brzo će vam povjerovati, pa će i oni postati bezbožni. A to ...prikaži još! je za njih jako loše u konačnici.

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 17:42
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: STorm5: Ništa ja ne zaboravljam. Ali ti zaboravljaš koliko je ljudi Crkva nahranila, napojila, pomogla u teškim situacijama. Pa što misliš, odakle joj sve više mladih vjernika, usprkos organiziranoj hajki na nju?

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 17:44
    • Default avatar - ri_ko_k_sni_123

      ri_ko_k_sni_123: Vrlo cesto smo susretali da upravo predstavnici crkve promoviraju ove "bezbozne svjetonazore" pa mi je stoga cudno. A ako se mene pita, broj jedan bezbozni svjetonazor bi bio kapitalizam, ali, eto, on je izostavljen.

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 17:54
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: ri_ko_k_sni_123: O, mogla sam si i misliti da ste vi organizirani komunisti iz RF. Isus je promovirao kapitalizam u svojim prispodobama. Uvijek je bio na strani gospodara i njihovih poslušnih slugu.

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 22:04
    • Default avatar - ri_ko_k_sni_123

      ri_ko_k_sni_123: Sa RF nemam ama bas nikakve veze, a sa komunistima jos manje. Mali savjet, stvaranje predrasuda i osudjivanje unaprijed nije bas u katolickom duhu, pa me pokusavajte ne osudjivati i ne stavljati etikete bez da ista znate o meni. I ...prikaži još! ne, Isus nije promovirao kapitalizam i ne mogu uopce vjerovati da to ikome moram govoriti. Zapravo pokusavam sad razabrati da li se salite ili zaista toliko krivo tumacite Bibliju. Ono bezbozno u kapitalizmu nije odnos sluge i gospodara, kako vi to nazivate, nego slijepo stovanje novca.

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 22:56
    • Default avatar - ri_ko_k_sni_123

      ri_ko_k_sni_123: A ako i dalje ne shvacate poantu, hint bi bio "zlatno tele".

      Odgovori Srijeda, 10.04.2019. u 22:57
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: ri_ko_k_sni_123: "Stvaranje predrasuda i osudjivanje unaprijed nije bas u katolickom duhu?" Oh, oprosti, ali ja te nisam osudila, samo sam nešto pretpostavila po tvojim komentarima. Oni koji su protiv kapitalista, obično sebe nazivaju socijalistima, a jugoslavenski socijalisti sebe su nazivali ...prikaži još! komunistima i obrnuto. Što sam trebala zaključiti iz tvoga komentara? Da si kapitalist pa napadaš sam sebe? I još nešto, smatraš da samo katolici ne smiju imati predrasuda i osuđivati, a svi ostali mogu koliko, kako i kada hoće? Ono bezbožno u kapitalizmu jest kad poslodavac ne da radniku zasluženu plaću i kad ga iskorištava. Ono bezbožno u kapitalizmu jest kad bi radnik, kojemu je njegov gazda osigurao posao i daje mu plaću, želio da ono što je gazdino bude njegovo, kad zavidi gazdi što ima više od njega i kad gazdu pljuje uokolo, iako mu on daje kruh. Ima mnogo kapitalista koji radnicima daju zasluženu plaću i nagrađuju ih i koje njihovi radnici poštuju i ne govore o njima zlo. Dakle,nije bezbožan kapitalizam, nego pojedini ljudi koji su u njega uključeni. Reci, kako je ono bilo sa socijalizmom? Tvornice radnicima i bla, bla, bla… Moj je otac bio radnik bez partije, gradio je obiteljsku kuću sa kreditima dobrih 5 godina i otplaćivao kredite do hrvatskog osamostaljenja. Dok je njegov šef partijac imao vilu od 200 kvadrata sa visokim zidom uokolo, vikendicu na moru i najnoviji BMW u garaži. A Tito na desetke vila, stanova i rezidencija, Mercedes sa 6 vrata i cigare kubanke...

      Odgovori Četvrtak, 11.04.2019. u 16:33
    • Avatar dodir neba 07

      dodir neba 07: STorm5: Ne zaboravljam inkviziciju ni križarske ratove, podsjetite me na to bar deset puta tjedno. Vjera se živi u sadašnjosti. Za prošlost se možemo kajati, ali je ne možemo vratiti i ispraviti. Crkva ima u svojim redovima previše ljudi, čak ...prikaži još! i svećenika koji griješe. No oni time štete najviše samoj Crkvi, tako da ih ne bih nazvala baš njenim dobrim predstavnicima. Vi ste se za njih zalijepili kao za predstavnike Crkve, ali oni to nisu. U KC ima milijardu i tristo milijuna vjernika. Od toga oko 5300 biskupa, 415.600 svećenika i 45.300 stalnih đakona. Kad budete od svih njih za 50 % dokazali kriminalna djela, pedofiliju, pokvarenost i neljudskost, istoga časa ću napustiti takvu Crkvu. Čak mi ne treba ni većina, dovoljno mi je 50 %. Ali, dokle god zbog manjine pokvarenjaka budete klevetali i vrijeđali sve i svrstavali ih u isti koš, a ne budete vidjeli ni jedno dobro koje čine, branit ću je do zadnje kapi krvi! Što mislite, da bi netko ispisao u dva dana tolike komentare i odgovarao sam na čoporativne napade desetaka protivnika, da ne vjeruje da je to vrijedno truda? Vas petnaestak protiv mene jedne, i još me ne uspijevate otjerati svojim neistinama. Idem sad za obvezama, vraćam se kasnije.

      Odgovori Četvrtak, 11.04.2019. u 16:45
  • Avatar mirela705
    mirela705

    O Bože tko ti služi!!!!

    Utorak, 09.04.2019. u 22:54
  • Default avatar - westsouth
    westsouth

    21 stoljece i takva pitanja haha

    1 Srijeda, 10.04.2019. u 07:55
  • Avatar hal9000
    hal9000

    Pervertit

    Utorak, 09.04.2019. u 22:47
  • Default avatar - Zoky1122
    Zoky1122

    Jedino sto mog popa zanima koliko puta šta kako gdje bla bla...mislim da gusta u tim razgovorima i da se napaljuje!! Nikad ali nikad vise ne idem na ispovijed!! Hvala!!

    Srijeda, 10.04.2019. u 07:55
  • Default avatar - fizičkiradnik
    fizičkiradnik

    A debilizma Bože moj mili!

    Srijeda, 10.04.2019. u 07:15
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message