U PBZ-u se već sada manje od četiri posto transakcija obavlja u poslovnicama., a trenutno imaju 700.000 klijenata koji koriste bilo internetsko ili mobilno bankarstvo ili oba servisa.
Priznanje za PBZ: Najbolja su digitalna banka u Hrvatskoj
Časopis Global Finance proglasio je Privrednu banku Zagreb najboljom digitalnom bankom u Hrvatskoj 2018. u svojoj 19. dodjeli nagrade za najbolje digitalne banke svijeta - World’s Best Consumer Digital Banks 2018.
Potpuno izvješće o nagrađenim bankama bit će objavljeno u rujanskom izdanju časopisa Global Finance s dobitnicima odabranim iz Afrike, Azije i Pacifika, srednje i istočne Europe, Latinske Amerike, Bliskog istoka, Sjeverne Amerike i zapadne Europe. Pobjednike je birala komisija sastavljena od svjetski poznatih stručnjaka iz Infosysa (globalnog lidera za konzalting i tehnologiju) te urednika časopisa Global Finance koji su bili odgovorni za konačni izbor u Prvom krugu. Najbolje banke izabrane su prema sljedećim kriterijima: snazi strategije za privlačenje i usluživanje digitalnih klijenata, uspjeh u broju klijenata koji prelaze na digitalnu ponudu, rast digitalnih klijenata, širina ponude proizvoda, dokaz o materijalnim dobicima od digitalnih inicijativa te dizajn i funkcionalnost web/mobilnih stranica.
- Iznimno nam je drago zbog ove nagrade Global Financea za najbolju digitalnu banku u Hrvatskoj. Najnoviji digitalni trendovi dio su svakodnevice klijenata te želimo da takvo iskustvo imaju i u poslovanju s bankom. Stoga smo razvili nove usluge digitalnog bankarstva koje donose novu dimenziju poslovanja s bankom. Ovo je dodatna potvrda našim dugogodišnjim nastojanjima da klijentima ponudimo vrhunska inovativna rješenja i jedinstveno iskustvo u poslovanju s bankom. Naime, PBZ je još 2000. godine uveo prvo internetsko bankarstvo PBZ365@NET i od tada kontinuirano održava vodeću poziciju u primjeni novih tehnologija. Također, PBZ je i poslovnom suradnjom s Googleom, nedavnim uvođenjem Google Pay usluge, potvrdio ulogu predvodnika u inovativnim rješenjima na financijskom tržištu i to ne samo u Hrvatskoj već i šire u regiji - rekao je predsjednik Uprave Dinko Lucić.
U PBZ-u se već sada manje od četiri posto transakcija obavlja u poslovnicama, a danas imaju oko 700.000 klijenata koji koriste bilo internetsko ili mobilno bankarstvo ili oba servisa. Na internetskom i mobilnom bankarstvu mjesečno se napravi oko 1,7 milijuna transakcija.
Zajedno s razvojem novih aplikacija digitalnog bankarstva, PBZ je uložio značajne napore i u digitalnu transformaciju svojih poslovnica. Tako će klijente, pored već instaliranih potpisnih pločica i Digital Signagea dočekati novo korisničko sučelje u obliku Digital Deskova, interaktivnih ekrana koji bankovne proizvode i usluge prikazuju na informativan i pregledan način te time olakšavaju odluke klijentima o odabiru optimalne opcije.