Agencija Public Image osnovana je u rujnu 1999. a osnivač i direktor joj je dizajner i marketinški stručnjak Malešević angažiran u brojnim izbornim kampanjama političara
Propala je PR agencija čije su usluge rado koristili političari
Trgovački sud u Zagrebu zaključio je stečajni postupak tvrtke Public Image, reklamne i marketinške agencije Borisa Maleševića, voditelja brojnih izbornih kampanja SDP-a, Stjepana Mesića, ali i Milana Bandića pa će nakon pravomoćnosti rješenja ta tvrtka s dugom većim od 57.000 kuna biti brisana iz sudskog registra.
Sudsko rješenje uslijedilo je nakon oglasa objavljenog u siječnju kojim su se pozivali vjerovnici da u roku od 45 dana predlože pokretanje stečajnog postupka, a zastupnik Public Imagea da u roku od petnaest dana preda ovjeren popis imovine i obveza tvrtke.
Budući da se vjerovnici kao ni Malešević nisu odazvali u zakonom predviđenom roku, sud je utvrdio da je dužna tvrtka Public Image nesposobna za plaćanje te je po službenoj dužnosti donio rješenje o otvaranju i zaključenju skraćenog stečajnog postupka.
Agencija Public Image osnovana je u rujnu 1999. a osnivač i direktor joj je dizajner i marketinški stručnjak Malešević angažiran u brojnim izbornim kampanjama političkih stranaka i političara. Najpoznatiji je bio po SDP-ovim kampanjama od ranih 90-ih do 2009. i sloganima poput "Živjeti kao normalan svijet" za koji su ga mediji prozivali da je posuđen iz naslova srpskog filma iz 1982.
Za Public Image i Borisa Maleševića se 2010. u medijima navodilo da je u vrijeme mandata SDP-ova ministra Šime Lučina MUP njegovoj agenciji platio 28 milijuna kuna za promidžbene usluge u okviru nacionalnog programa sigurnosti cestovnog prometa. Malešević je tada kazao da je posao dobio na temelju odluke povjerenstva u kojem su bili predstavnici osiguravajućih društava, dok su u policijskom odjelu za cestovnu sigurnost isticali da su napisi o plaćenih 28 milijuna netočni.
Malešević se spominjao i kao autor u navodno sporno financiranoj predsjedničkoj kampanji Milana Bandića 2009. No, Malešević, koji je u toj kampanji radio sa svojom tvrtkom Designsystem, govorio je da o svemu zna vrlo malo.