Obavijesti

News

Saznajte više o Akademiji Hrvatske pošte

Saznajte više o Akademiji Hrvatske pošte
3

Razvoj upravljačkih kompetencija, prijenos znanja i osnaživanje timskog rada

Hrvatska pošta je tvrtka velikih brojki o čemu najbolje svjedoči gotovo 10 000 zaposlenih, 1016 poštanskih ureda te 45 milijuna prijeđenih kilometara godišnje. Danas Hrvatska pošta posluje uspješno, a njezini radnici se svakodnevno trude kako bi ispunili zajedničku misiju – biti građanima na usluzi. 

Upravo su zaposlenici najveća snaga Hrvatske pošte, a stalan razvoj znanja i kompetencija zaposlenika kako bi težili izvrsnosti bitan je element stvaranja kompanijske kulture, što je jedan od važnijih dijelova Razvojne strategije Pošta 2022. Uključivanje zaposlenika, njihova edukacija, lojalnosti tvrtki, postignuća i proaktivna odgovornost konkretni su ciljevi kojima se svakodnevno teži. 

U Razvojnoj strategiji Pošta 2022. Akademija Hrvatske pošte postavljena je kao jedna od temeljnih inicijativa. Akademija je s radom započela krajem 2017. godine, a do danas ju je završilo više od 170 polaznika. Trenutno Akademiju pohađa još njih 140.

Svi rukovoditelji Hrvatske pošte obuhvaćeni su edukacijskim programom Akademije Hrvatske pošte. Program prenose stručni interni i vanjski predavači, a uključuje i obavezno certificiranje rukovoditelja u kompaniji. 

Cilj Akademije Hrvatske pošte jest pružanje stručnih poštanskih i općih menadžerskih znanja polaznicima. Time se omogućava kontinuirano unaprjeđivanje znanja i vještina zaposlenika

Što postižemo usvajanjem novih znanja? 

  • razvijanje i osnaživanje temeljnih menadžerskih znanja,
  • akumulaciju i kaskadiranje specifičnih kompanijskih znanja,
  • bolje međusobno razumijevanje i učinkovitiji zajednički rad,
  • poznavanje šire slike procesa rada unutar tvrtke,
  • učinkovitiji zajednički rad na projektima,
  • lakše sagledavanje situacije iz tuđeg kuta viđenja

U konačnici, očekuje se da će usvajanje znanja i kompetencija o temeljnom poštanskom poslovanju i menadžmentu potaknuti daljnji razvoj i napredak poslovanja. 

Akademija Hrvatske pošte je strateška inicijativa kojom se postavljaju određeni standardi edukacije i rada te se potiče proaktivna odgovornost za vlastiti razvoj i napredak. 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Prekovremeni rad: Benefit ili prokletstvo za poslodavca?
ISTRAŽILI SMO

Prekovremeni rad: Benefit ili prokletstvo za poslodavca?

Pitali smo stručnjake u kojim je slučajevima ostajanje na poslu izvan radnog vremena opravdano, korisno i motivacijsko za obje strane, a kad zapravo počinje biti teret kompanijskog poslovanja. Kako uopće prekinuti takav začarani krug?
Dobro je znati: Što poslodavac prvo gleda u životopisu
PREDSTAVITE SE U PRAVOM SVJETLU

Dobro je znati: Što poslodavac prvo gleda u životopisu

Pri odabiru zaposlenika kompanije se vode ustaljenim kategorijama – obrazovanje, iskustvo, vještine. No tu je i čitav niz komparativnih prednosti koje poslodavac traži od budućih djelatnika. Što trebate imati na umu pri kreiranju životopisa, ali i na razgovoru za posao, saznajte u nastavku
Što ćemo sve plaćati, a od čega ćemo biti oslobođeni u 2021.
PLAN ZA OPORAVAK

Što ćemo sve plaćati, a od čega ćemo biti oslobođeni u 2021.

Od Nove godine na snagu stupaju nove Vladine mjere koje bi trebale rasteretiti gospodarstvo i poduzetnike. Većini zaposlenika povećat će se plaće, a ukida se i porez na nekretnine te smanjuje porez na dobit za male i srednje tvrtke