Obavijesti

News

Komentari 45

Stigle tri ponude za nadzor nad izgradnjom Pelješkog mosta...

Stigle tri ponude za nadzor nad izgradnjom Pelješkog mosta...
1

Javio se i konzorcij njemačkog Krebs+Kiefer i domaćeg Geoprojekta s ponudom od 65,1 milijun kuna s PDV-om. Najskuplju ponudu od 69,58 milijuna kuna je dala tvrtka Lipov Gaj

VIDEO

Hrvatske ceste u utorak su izvijestile da su na natječaj za posao nadzora nad izgradnjom mosta kopno-Pelješac s pristupnim cestama pristigle tri ponude - tvrtke Lipov Gaj, zajednice ponuditelja na čelu s Institutom IGH te zajednice ponuditelja njemačkog Krebs+Kiefera. 

Zagrebačka tvrtka Lipov Gaj dala je ponudu vrijednu 55,66 milijuna kuna bez PDV-a odnosno 69,58 milijuna kuna s PDV-om. 

Zajednica ponuditelja Institut IGH, Centar za organizaciju građenja i Investinženjering (svi iz Zagreba) dala je ponudu na 49,38 milijuna kuna bez PDV-a, odnosno 61,72 milijuna kuna s PDV-om.

Ponuda zajednice ponuditelja Krebs+Kiefer (Njemačka) i Geoprojekt vrijedna je 52 milijuna kuna bez PDV-a, odnosno 65,1 milijun kuna sa PDV-om.

'Pelješki most bit će izgrađen najkasnije do 2023. godine...'
'Pelješki most bit će izgrađen najkasnije do 2023. godine...'

Inače, procijenjena vrijednost posla je 53,54 milijuna kuna.  Rok za donošenje odluke o odabiru iznosi 120 dana, a kako navode iz Hrvatskih cesta, s pregledom dokumentacije započinje se odmah kako bi odluka bila donesena u što kraćem vremenskom razdoblju.

Još krajem rujna Hrvatske ceste su objavile natječaj za nadzor izgradnje Pelješkog mosta, na što se početkom listopada žalila španjolska tvrtka IDP Ingenieria Y Arquatectura Iberia, a Državna je komisija prihvatila to žalbu i poništila dio dokumentacije o nabavi.

Zapisnik o Javnom Otvaranju by vesna_gubo on Scribd

Nakon toga su Hrvatske ceste 24. studenoga objavile objašnjenja i izmjenu dokumentacije te produljile rok za dostavu ponuda do 21. prosinca (prvotni je bio 30. listopada).  Međutim,  na tu se izmjenu dokumentacije žalio Lipov Gaj, koji je osporavao zakonitost izmijenjene dokumentacije i upozorio na procesne povrede te zatražio poništenje dijela izmjena dokumentacije zahvaćen nezakonitošću. 

Iako je u rješenju Komisija većinu navoda na koje se žalio Lipov gaj ocijenila neosnovanom, osnovanim je utvrdila prigovor da se u prilozima dokumentaciji nalazi samo troškovnik kontrolnih ispitivanja, ali ne i troškovnik kompletnog nadzora, koji je bio sastavni dio prvotne dokumentacije. Državna komisija zamijetila je da nisu utvrđene osobito bitne povrede postupka javne nabave te Hrvatske ceste uputila da u nastavku postupka postupe sukladno odgovarajućim zakonskim odredbama.

Milorad Dodik: Hrvatska ima pravo graditi Pelješki most
Milorad Dodik: Hrvatska ima pravo graditi Pelješki most

Ministar Oleg Butković svojevremeno je  izjavio da žalba jedne tvrtke na postupak nadzora nad Pelješkim mostom neće zaustaviti Hrvatske ceste da donesu odluku o izboru izvođača radova. Tada je također rekao kako je žalbu na postupak nadzora uložila tvrtka koja ima nula zaposlenih i temeljni kapital od 10 kuna. 

Krajem prošloga tjedna, pak, Hrvatske ceste objavile da će kineski konzorcij China Road and Bridge Corporation izvoditi prvu fazu izgradnje mosta Pelješac s pristupnim cestama. Od tri pristigle ponude za sklapanje ugovora o javnoj nabavi odabrana je ona zajednice ponuditelja - China Road and Bridge Corporation, CCCC Highway Consultants, CCCC Second Highway Engineering i CCCC Second Harbour Engineering, s cijenom ponude u iznosu od 2,08 milijardi kuna (bez PDV-a) te rokom dovršetka radova od 36 mjeseci.

'Za Pelješki most možemo i na arbitražu, ako ne ide drukčije'
'Za Pelješki most možemo i na arbitražu, ako ne ide drukčije'

Pelješki most proglašen je projektom od iznimnog strateškog značaja za zemlju, ukupna vrijednost projekta je 526 milijuna eura s uključenim PDV-om, vrijednost prihvatljivih troškova 420 milijuna eura, od čega se sredstvima Europske unije sufinancira 85 posto, dakle sa 357 milijuna eura. Odluku o sufinanciranju najvećeg hrvatskog projekta ikad Europska komisija donijela je u lipnju 2017.

Izgradnja samog mosta, dugog 2,4 kilometra, i visokog 55 metara, trebala bi trajati 36 mjeseci od početka radova s tim da će most imati četiri prometna traka.

Pelješki most gradit će kineski konzorcij za 2,08 milijardi kn
Pelješki most gradit će kineski konzorcij za 2,08 milijardi kn

Projekt "Cestovna povezanost s južnom Dalmacijom" predviđa izgradnju mosta preko Jadranskog mora u Malostonskom zaljevu, čime će se povezati Dubrovačko-neretvanska županija s ostatkom zemlje. Most će olakšati neometan protok roba i ljudi tijekom cijele godine, posebice tijekom turističke sezone.

Europska unija financira i popratnu infrastrukturu: pristupne ceste, tunele, dodatne mostove i vijadukte kao i obilaznicu kod grada Stona dužine 8 kilometara. Isto tako, poboljšat će se postojeća cesta D414. Svi radovi trebali bi završiti do 2022. godine.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 45
VIDEO

Hrvatima otkrila strašnu istinu o Černobilu, htjeli su je uhititi
FELJTON: ČERNOBILSKE TAJNE

Hrvatima otkrila strašnu istinu o Černobilu, htjeli su je uhititi

PRVI DIO Zagrebački Radio 101 prvi je u Jugoslaviji objavio informaciju o nuklearnoj katastrofi u Černobilu. Znanstvenica Alica Bauman danima je na televiziji obavještavala javnost o posljedicama

'Ovo je most smrti, svi koji su stajali tu jako brzo su umrli...'
FELJTON: ČERNOBIL, 2. DIO

'Ovo je most smrti, svi koji su stajali tu jako brzo su umrli...'

Hrvatski znanstvenik Zdenko Franić posjetio je Černobil i stajao na mjestu s kojeg su stanovnici Pripjata promatrali plamen nakon eksplozije u nuklearnoj elektrani. Svi ti ljudi s mosta završili su u agoniji...
Plenković opleo: 'Milanović i korumpirani SDP vabe DP'
NAKON SJEDNICE VLADE

Plenković opleo: 'Milanović i korumpirani SDP vabe DP'

Šef HDZ-a i tehnički premijer Andrej Plenković drži presicu nakon sjednice vlade. Istaknuo je da je HDZ-ova borba protiv korupcije snažna.