Obavijesti

News

Komentari 114

Što čekate? Petlja u Zagrebu čak pola godine nije sanirana

Što čekate? Petlja u Zagrebu čak pola godine nije sanirana
1

Zbog odlomljenog komada betona bio je zabranjen promet za teretna vozila. Inspekcija je rekla da je sve u redu. No ta rupa i dalje nije pokrpana. Stručnjaci kažu da se sve mora redovito održavati

Nakon stravične nesreće u Genovi, gdje je u urušavanju vijadukta poginulo 42 ljudi, stanje mnogih vijadukata, mostova i nadvožnjaka temeljito se provjerava.

Kako nam objašnjava HAC-ov stručnjak za mostove Dario Sršek, na autocestama nema većih problema jer ih je većina stara tek 20, 25 godina.

- Većina autocesta, a time mostova, vijadukata i nadvožnjaka, građena je 90-ih godina pa problema kao što je bio u Genovi nema. Mi redovito održavamo svoje konstrukcije, a najviše održavanja nam otpada na ograde koje hrđaju zbog vode i soli. Ali to su minimalne stvari u odnosu na probleme kakve je imao vijadukt u Genovi - objašnjava Sršek.

Međutim, ranije ove godine pojavio se problem sa stanjem nadvožnjaka u Zagrebu, točnije na petlji na križanju Držićeve i Slavonske avenije. Na jednome mjestu odlomio se komad betona te je na tom mjestu vidljiva armatura. Zbog toga su alarmirani Ministarstvo prometa i gradski Ured za prostorno uređenje.

Genova: Pod ruševinama vijadukta je još 10 do 20 ljudi
Genova: Pod ruševinama vijadukta je još 10 do 20 ljudi

Na tom dijelu je tad bio zabranjen promet za vozila teža od 3,5 tona, i to sve dok traje inspekcija. Utvrđeno je kasnije kako nema napuknuća petlje i kako promet može teći bez zabrane. No pola godine nakon toga mjesto gdje se beton odlomio još nije sanirano i armatura se i dalje vidi.

S obzirom na to da je petlja sagrađena 1970-ih, a od tada se značajno povećala i gustoća prometa, vrijeme je da se saniraju određeni dijelovi radi sigurnosti.

Cijelu noć tražili su preživjele, među poginulima i troje djece
Cijelu noć tražili su preživjele, među poginulima i troje djece

Planiraju li sanaciju i kad, iz Grada Zagreba do zaključenja ovoga broja nismo dobili odgovor. Stručnjak za mostove Sršek kaže kako je projektirana trajnost svih konstrukcija oko 100 godina, ali naravno uz redovito održavanje.

- Sve ovisi o prometu, vremenu, soli, vodi i mnogim drugim uvjetima. Na autocestama se nadzor praktički obavlja dnevno. Ophodnja ceste redovito prijavljuje eventualna oštećenja, a ponekad i vanjski partneri rade sanacije za nas. Nikad se ne može reći da opasnosti nema 100 posto, ali se puno radi na tome da se sigurnost konstrukcija održi - kaže Sršek.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 114
VIDEO Mladić (22) bježao od policije pa razbio rampu na graničnom prijelazu i poginuo
DRAMATIČNA SNIMKA

VIDEO Mladić (22) bježao od policije pa razbio rampu na graničnom prijelazu i poginuo

Mušakarac je smrtno stradao prilikom zabijanja u policijsku blokadu na cesti. Iz policije su potvrdili da se radi o mladiću iz Bugojna
Kekin o porijeklu imovine:  'Sve smo stekli sami. Doktorica sam znanosti, a muž je rock zvijezda'
NA PRESICI

Kekin o porijeklu imovine: 'Sve smo stekli sami. Doktorica sam znanosti, a muž je rock zvijezda'

Iz Možemo! su najavili presicu svoje predsjedničke kandidatkinje Ivane Kekin u sjedištu stranke u Zagrebu