Igrači su krenuli na put Airbusom, ali on je ih je doveo do Santa Cruza u Boliviji, a tamo su prošli na kobni Lamia RJ 100 u vlasništvu venezuelanske kompanije...
Propusti koji su doveli do pada: Krivi avion, premalo goriva...
Nogometna momčad Chapecoense, koja je stradala u padu aviona u utorak kod kolumbijskog grada Medellina, uopće nije trebala putovati tim zrakoplovom već Airbusom A320 i to izravnom linijom od Sao Paula do Kolumbije.
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...
To se ipak nije dogodilo jer je Brazilska zrakoplovna agencija (ANAC) odlučila otkazati direktnu liniji pa je momčad morala prijeći na "plan B", piše Marca.com.
Igrači su krenuli na put Airbusom, ali on je ih je doveo do Santa Cruza u Boliviji, a tamo su prošli na kobni Lamia RJ 100 u vlasništvu venezuelanske kompanije Airline Merida International Aviation.
Njegova glavna mana je što je namijenjen ponajprije kratkim letovima za što su ga tijekom 1990-ih godina koristili Britanci. S jedva dostatnom količinom goriva do destinacije, avion nije bio spreman za probleme koji su se pojavili.
Kad se približio Medellinu, zrakoplov je dobio zabranu slijetanja jer je drugi avion, kojem je curilo gorivo imao prednost. Lamia RJ 100 morala je kružiti u zraku, a pilot Miguel Quiroga kontrolni toranj nije obavijestio da mu ponestaje goriva.
Da je to učinio, dobio bi dozvolu za slijetanje. Mala količina goriva uzrokovala je probleme s elektronikom koja je, na kraju, dovela do pada.
Da je avion ostao bez goriva pokazuje i činjenica da nije eksplodirao niti se zapalio pri udaru o tlo.
U nesreći je poginulo 77 putnika, a preživjela su trojica nogometaša, dva člana posade i jedan novinar.