Uz već postojeće funkcionalnosti jednostavnog upravljanja računima, detaljnog uvida u potrošnju u svakom trenutku, brze i jednostavne obnove računa, ponudu dodatnih opcija i paketa prilagođenih osobnim potrebama
Tehničar i praćenje statusa zahtjeva za digitalno iskustvo
Uz novu funkcionalnost Digitalnog tehničara korisnici mogu brzo i jednostavno detektirati problem na fiksnoj usluzi i riješiti ga bez čekanja i nepotrebnih poziva. Osim automatskog rješavanja poteškoća, Digitalni tehničar daje korisniku upute te ga navodi korak po korak što treba učiniti. Na primjer, u slučaju da je korisniku spora brzina interneta ili slika na TV-u nije dobra, korisnik u Moj A1 aplikaciji jednostavno pokrene Digitalnog tehničara koji detektira problem, ukloni ga ili ponudi upute kako da ga korisnik sam brzo i uspješno riješi, bez potrebe kontaktiranja Službe za korisnike. Digitalni tehničar tu je za korisnike od 0 do 24 na samo dva klika. U situacijama kada problem neće moći riješiti Digitalni tehničar, korisnik predaje zahtjev tehničkoj službi koja će ga povratno kontaktirati. Uz samostalno rješavanja tehničkih poteškoća pomoću Digitalnog tehničara, korisnik sada može sam postavljati i naprednije funkcionalnosti modema.
Status mojih zahtjeva
Uz funkcionalnost Status mojih zahtjeva korisniku je omogućen pregled svih postavljenih zahtjeva prema A1 Hrvatska te informacija u kojem su statusu i kada će biti riješeni. Tako sada korisnici mogu uz pomoću Moj A1 aplikacije pratiti realizaciju postavljenih zahtjeva poput: aktivacije i prijenosa broja iz druge mreže, pritužbe, tehničke poteškoće, dostave pošiljke, reaktivacije nakon suspenzije te deaktivacije i povrata opreme.
Pokretanje videa...
Korisničko iskustvo na prvom mjestu
Prednostima digitalne tehnologije unaprijeđeni su postojeći procesi i cjelokupno korisničko iskustvo kako bi se omogućile posve nove usluge i personalizirane ponude. Ako korisnik iskoristi sve gigabajte za podatkovni promet, pojavit će mu se ponuda kojom korisnik sam može aktivirati dodatne gigabajte. Intuitivno sučelje u potpunosti je usmjereno potrebama korisnika te realizirano prema najnovijim trendovima dizajniranja aplikacija. O zadovoljstvu korisnika govore dobre ocjene aplikacije, a u listopadu 2018. bila je ocijenjena kao najbolja besplatna aplikacija na Google Play Storeu. Trenutno svaki drugi korisnik pametnog telefona u A1 mreži koristi mobilnu aplikaciju Moj A1.
Moj A1 aplikacija je besplatna i dostupna za preuzimanje preko App Storea i Google Playa. Više informacija o aplikaciji pronađite ovdje.
Nutricionistica otkriva kako pravilnom prehranom unaprijediti mentalno zdravlje
Očuvanje mentalnog zdravlja istaknuta je tema u današnjem užurbanom i stresnom suvremenom svijetu. Svakodnevno suočavanje sa izazovnim situacijama i zanemarivanje mentalnog i fizičkog zdravlja mogu imati ozbiljne dugoročne posljedice.Ana Lokas nova predsjednica uprave Tifona
Ana Lokas imenovana je novom predsjednicom Uprave Tifona. S više od dva desetljeća snažnog iskustva u financijskim i poslovnim sektorima, u svoju novu ulogu na čelu tvrtke donosi bogatu stručnost i dokazano iskustvo u vodstvu.Nadzorni odbor potvrdio Godišnje izvješće Grupe Petrol i društva Petrol d.d. Ljubljana
Grupa Petrol u 2024. planira čistu poslovnu dobit u iznosu od 156,5 milijuna eura