Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Sporni je bio dio 'ne uvedi nas u napast': 'Oče naš' ostaje isti

Neće biti promjene teksta molitve 'Oče naš' na hrvatskom jeziku, rekao je prof. dr. Ante Crnčević. On je potvrdio kako hrvatski biskupi od nadležne Kongregacije u Vatikanu nisu tražili odobrenje novog prijevoda molitve

Komentari 64 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar ARMAGEDON
    ARMAGEDON

    ZAŠTO mediji nikada nisu ušli u statistiku koliki je postotak vjernika koji su prečesto u ljubljenju Oltara i davanju donacija Crkvi u nadi da su time bolji ljudi bliže imaginarnom Bogu a čine takva zla i svinjarije da ih se ...prikaži još! e i sam Bog odrekao no i dalje im svećenici tumače da su im grijesi oprošteni ako se pokaju ? Objasnite tu glupost kojom se otvara put još većim putevima zla upravo što iza takve bedastoće stoje ljudi a ne i Bog kojeg tumače kako se kome hoće

    11 Petak, 30.11.2018. u 08:54
    • Default avatar - macil

      macil: Bravo za komentar,sve tocno!

      Odgovori Petak, 30.11.2018. u 08:57
    • Avatar mily

      mily: novinari svakodnevno objavljuju; kriminal, lopovluk, zlostavljanja, ubojstva itd. Sve je to ,,grijeh,, osoba koji ljube oltare i dijele donacije, zar nam trebaju raditi statistiku?

      Odgovori Petak, 30.11.2018. u 09:31
    • Avatar popular123

      popular123: Grijehovi su im "oprošteni",što ne znači da su blagoslovljeni da ih ponavljaju.

      Odgovori Petak, 30.11.2018. u 10:00
    • Avatar hefest

      hefest: popular123@ Istina da će grijeh biti "oprošten" i da ponavljanje istih grijeha neće biti blagoslovljen, ali to ne znači da ponavljanje istog grijeha neće biti opet oprošten. Svećenici čak bez grča na licu "opraštaju" smrtne grijehe. Pitanje je zašto? Po ...prikaži još! meni razlog je samo manipulacija masama!

      Odgovori Petak, 30.11.2018. u 10:25
    • Avatar popular123

      popular123: hefest,vjera je osobna stvar svakog pojedinca.Crkva i vjera nisu sinonimi.Čovjek koji ne ide u crkvu a načinom života dokazuje da je čovjek veći je vjernik od onih koji se guraju u crkvu u prve redove.Svećenici propovjedaju crkveni nauk.Neki su ugodni ...prikaži još! za slušanje,drže se nauka.A neki...znate i sami.A "manipulacija je povezana sa osjećanjem vjere i veličinom čovjeka.Podložni manipulacijama bit će izmanipulirani naročito od svećenika.Zato je važno što i kako propovjedaju.To je moje mišljenje.Rijetko sam u crkvi,ali biram svećenike.

      Odgovori Petak, 30.11.2018. u 10:37
    • Avatar ARMAGEDON

      ARMAGEDON: @popular123 Ako sam te dobro shvatio a pretpostavljam ostali "biranjem svecenika " izabires koja ti se i od koga slusa dobra propovjed ? Evo zato ja nisam rijetko u Crkvi vec gotovo nikako

      Odgovori Petak, 30.11.2018. u 10:53
    • Avatar popular123

      popular123: Da,biram crkvu sa "normalnim"svećenikom koji je ugodan za slušanje.Nije iritantan,nema politike itd.

      Odgovori Petak, 30.11.2018. u 11:00
    • Avatar ARMAGEDON

      ARMAGEDON: @popular123 Pa to te pitam u svezi "biranja"? Gdje se moze pronaci deklaracija o tome , postoji li nekakva deklaracija javog misljenja i volio bih cuti njegovo misljenje o svojim kolegama koji mu blate ugled

      Odgovori Petak, 30.11.2018. u 11:13
    • Avatar popular123

      popular123: Čitajte novine kad su članci svećenika.Vidjet ćete kako ima onih koji propovjedaju dobro među ljudima.Ne znam ima li onih koji kritiziraju druge svećenike,ali je očito da se uvelike razlikuju od njih.Papa Franjo je ,za mene,istinski vjernik.Zato mislim da će malo ...prikaži još! uravnotežiti naše svećenstvo.

      Odgovori Petak, 30.11.2018. u 11:20
    • Avatar hefest

      hefest: popular123@ Slažem se sa tobom, ali kod nas na žalost vjera i Crkva moraju ići ruku po ruku. U propovjedima svećenika Crkva se stavlja uvijek ispred Boga i put u raj je po svećenicima jedino moguć preko Crkve i vjere ...prikaži još! u "majku" Crkvu. Vjera ne propovjeda zločine, ali vjera je opasno oružje u rukama dobrih manipilatora. Čovjek treba sam naći put do Boga kroz vjeru. Na žalost kod nas, a i kod ostalih religija u svijetu vjera je nametnuta od samog rođenja.

      Odgovori Petak, 30.11.2018. u 12:57
    • Avatar popular123

      popular123: hefest,potpuno se slažem sa Vama.A kod nas su naročito izražene krive vrijednosti.Crkva gubi sljedbenike zbog svog djelovanja.Što ne znači da smo manji vjernici.

      Odgovori Petak, 30.11.2018. u 13:06
  • Default avatar - zuluf_52
    zuluf_52

    To ne uvedi nas u napast za lopove iz HDZ-a nevrijedi.

    2 Petak, 30.11.2018. u 08:57
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Mene kao vjernika "ljuti" činjenica da popovi očito kroje neke stvari kako im se eto hoće. Ako su uspjeli osnovnu i jedinu ispravnu molitvu "Oče naš" krivo interpretirati, što je onda još krivo? Je li Oče naš onda ljudska tvorevina ...prikaži još! ili Isusova? A o izmišljanjima drugih molitvi da ne govorim, a tek litanije... to mi više liči na bogohuljenje nego na molitvu.

    3 Petak, 30.11.2018. u 09:07
  • Default avatar - asphyxia
    asphyxia

    Meni je sporan dio od "Zdravo Marija"... Sveta Marijo, majko Božja.... Ona ne može biti majka od Boga, već od Isusa Krista, a prva glavna zapovijed glasi.. "Ja sam Gospodin Bog tvoj, nemaj drugih Bogova uz mene"! Isus Krist nije ...prikaži još! Bog, već sin Božji... Amen!

    21 Petak, 30.11.2018. u 09:01
    • Avatar Usora1

      Usora1: nije lose, usporedi to jos s'kontekstom molitve _vjerovanje_

      Odgovori Petak, 30.11.2018. u 09:18
    • Avatar granko

      granko: Da i mene je to dugo mučilo i još danas ponekad. No probaj to gledati ovako: Da li je prst - ruka. Nije prst kaže ja sam prst. I prst je prst. Ali ako pogledamo ruku kao cjelinu da na ...prikaži još! njoj se nalazi i prst koji čini ruku ! Sin i Otac su jedno. Sin je postao dio Oca a samim time Otac. Kad bi mi išli putem Sina Božjega mi bi se trudili da jednoga dana postanemo Otac. Sjedinjeni u jedno ! Istina-put-život. Ako se ne slažeš sa tim možeš gledati na taj dio "majko Božja " kao na majku koja je odabrana od Boga-majko Božja. No smatran da je ovo prvo objašnjenje ispravno !

      Odgovori Petak, 30.11.2018. u 09:32
    • Default avatar - asphyxia

      asphyxia: Boaz, prije bih se složio s drugom konstatacijom, nego s prvom. Prst nije ruka!. Opet ponavljam, "nemaj drugih Bogova uz mene". Sto puta se spominje u evanđuelju, samo je jedan Bog. I to štima. Čak i na engleskom jeziku se ...prikaži još! spominje Mother of God... U prevodu ne možemo reći Majko od Boga, već kako molitva na hrvatskom glasi... Majko Božja... Tako da, ne znam... Čak sam pitao jednog svečenika, koji se u tom trenutku školovao tek, on kaže da to u Vatikanu govu DOGMA... pa sad.. Nisam pametan..

      Odgovori Petak, 30.11.2018. u 10:14
    • Avatar granko

      granko: Pa da prst nije ruka nego je dio ruke ali ujedno čini ruku . Među ruševinama od potresa tražili su spasioci preživjele. Iza jedne cigle proviri nečija ruka a spsioci sretni kliknu- gle čovjek je tamo. Dali je ruka čovjek. ...prikaži još! . Nije . Ona je dio čovjeka. Da li je njihova konstatacija da je tamo čovjek bila kriva ? Nije !

      Odgovori Petak, 30.11.2018. u 10:26
    • Avatar granko

      granko: Pisat ću ti kasnije o tome nešto više sad moram ići !

      Odgovori Petak, 30.11.2018. u 10:32
    • Default avatar - asphyxia

      asphyxia: Opet kažem, na hrvatskom jeziku i na engleskom također, ispada da je Blažena Djevica Marija majka Božja, a prva Božja zapovijed kaže da nema drugih Bogova osim jednoga.. Isus nije Bog, već sin Božji (prst or ruke). ISUS sa Bogom ...prikaži još! om i Duhom Svetim čini sveto trojstvo, ali opet nije Bog, već sin Božji. Još u starom zavjetu se navješta dolazak spasitelja (Isusa), e sad zamisli šta bi bilo da još nije poslan na ovaj svijet, odnosno da se još nije pojavio na Zemlji, ne bi sigurno stavili negdje da postoji još jedan Bog uz Oca Svemogućega. Po meni, ne bi napravili još grešku nazivajući nekoga Bogom, uz Oca Svemogućega...

      Odgovori Petak, 30.11.2018. u 10:38
    • Avatar harac420

      harac420: boaz, dobro ispada da je bog onda sam sebe poslo u covjekovom obliku da ga se muci i zrtvuje da nam oprosti grijeh ( koji nam je on dao ) , jer bog je napravio mjesto koje zovu pakao i ...prikaži još! tamo ce te poslat ako nam ne oprost grijeh koji nam je "urodjen"! jel ima to ikome ovdje smisla?

      Odgovori Petak, 30.11.2018. u 10:41
    • Default avatar - kakomijetakomije

      kakomijetakomije: prema Biblijskoj objavi jedini Istiniti Bog je Otac nebeski-Bog Otac koji je i Isusov otac a Isus je njegov jedinorođeni sin od vječnih vremena prije stvaranja ičega i samim tim božanska osoba potpuno kao i Bog Otac koji ga je ...prikaži još! postavio upraviteljem i vladarom nad svime stvorenim.Sin Božji nosi ime:Bog silni, otac vječni, knez mira(Izaija 9,6).Isus je otac vječni čovječanstvu kao novi Adam po kojem će ljudi dobiti vječni život umjesto prvog Adama po kojem imamo smrt.1. Korinćanima 8,6 Ali mi imamo jednoga Boga Oca, od kojega je sve, i mi za njega, i jednoga Gospodina Isusa Krista, po kojemu je sve, i mi po njemu.Sveti duh je Božji duh i Kristov duh jer su oni jedno u duhu,radu,namjerama i ciljevima i njime sveprisutni svuda.kada je prije 2000g postao čovjek začevši se i rodivši kao svaki čovjek sa sobom je ponio samo svoj karakter i nije ništa mogao činiti svojom silom već silom Božjeg duha od Oca.kada se nakon uskrsnuća vratio Ocu primio je nazad svu božansku silu i vlast koju je imao prije utjelovljenja i On se ponovo vratio na zemlju kao sveprisutni svojim i Očevim duhom.

      Odgovori Petak, 30.11.2018. u 10:44
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Mene muci zasto se vi svadjate oko necega sto je covjek izmislio 🤔

      Odgovori Petak, 30.11.2018. u 10:58
    • Avatar Usora1

      Usora1: u ime oca, i sina, i duha svetoga..... amin.... promatrajmo to ljudskom logikom. bog je bog kao sto je covjek ljudsko bice. boziji sin je isto tako bozanstvo ili bog kao sto su i nasa djeca ljudi kao i mi ...prikaži još! i sami. ako je sin boziji bozanstvo ili bog a sto je njegova majka?

      Odgovori Petak, 30.11.2018. u 11:44
    • Default avatar - kakomijetakomije

      kakomijetakomije: Isusova majka kroz koju se utjelovio je samo smrtni čovjek i nema božansku prirodu.

      Odgovori Petak, 30.11.2018. u 12:06
    • Default avatar - asphyxia

      asphyxia: Usora1, ti imaš ili si imao (bez uvrede) Oca i Majku.... Otac nikada ne može biti Majka, niti Majka može biti Otac. Jednostavnije ne može biti.... Isus ne može biti Bog, već isključivo sin Božji, ali Gospodin Spasitelj! Prema tome, ...prikaži još! Blažena Djevica Marija ne može biti majka Božja...jer Bog nije stvoren (rođen), postoji oduvijek i zauvijek, a Isus je rođen, mučen i pokopan, uskrsnuo po Svetom pismu, a sve po volji Oca svemogućega (Boga)

      Odgovori Petak, 30.11.2018. u 22:54
    • Avatar Usora1

      Usora1: asphyxia: slazem se, no razlika nastaje u pogledima, naravno ovozemaljskim. sin kralja, jedinac je takodje kralj ili ? krscanske crkve govore o svetom trojstvu, jehovini svjedoci o jednom bogu jer u bibliji navodno nema jasne potvrde po ovom pitanju. tumacili ...prikaži još! i mi to ovako ili onako ne mijenja se bit, isus je sin boziji a njegova majka "bozija izabranica". je li ili hoce li bog nekoga uzdici na svoj tron sigurno ne odlucuju ljudi.

      Odgovori Subota, 01.12.2018. u 09:14
    • Avatar granko

      granko: Ovo je moje mišljenje. Kakomijetakomije: ovaj prvi komentar odlično napisan. Što se tiče ovog drugog tu se ja ne bi složio pošto osobno smatram da ni jedan čovjek nije smrtan(bez obzira na tekstove koji to osporavaju), nego je naše fizičko ...prikaži još! o tijelo smrtno. Svi mi težimo ljubavi jer je to naše ispunjenje. Kad postignemo savršenu ljubav prema svima i svemu baš kao što je to svojim primjerom pokazao Krist tada postajemo dio Boga –jedno sa Bogom. Pošto smo svi (i sve što nas okružuje) u konačnici potekli od Boga svi smo ujedno i božanske prirode.

      Odgovori Subota, 01.12.2018. u 10:54
    • Avatar granko

      granko: asphyxia: odgovor koji ti tražiš je nama ljudima gotovo pa nedostižan . Ti tražiš definiciju Boga a nitko ne poznaje Boga osim Sina njegovog. Ono što mi znamo o njemu je ono što nam je rekao Krist a i to ...prikaži još! što nam je rekao Krist je nama neshvatljivo. Naš um ovdje na zemlji to ne može pojmiti. Krist je prije vremena koje je nastalo stvaranjem svega što poznaješ i nas ljudi te je on božanske prirode –sin božji prije vremena. Marija je majka odabrana od Boga. (majka Božja-Mother of God) . Krist je“ Božanske prirode „(razlikuje se od nas ljudi po tome osim što je prije vremena i po tome što je njegova svijest u rezonanci sa Božjom te samim time ima sposobnost upravljanja fizičkim silama)stvoren prije postanka svega materijalnog . Pošto je stvoren ima svog stvaratelja a to je njegov Otac (a po Kristu naš Otac) ili ti Bog. Da Bog je samo jedan. Pa da li je onda pogrešno Krista nazivati Bogom(to je to što tebe muči)? E sad. Krist se utjelovio u ljudskom tijelu jednako kao i mi ljudi samo njegov izvor i naš izvor ne potječu sa istoga mjesta(ustvari potječu ali malo teško za objasnit). Nešto kao naš izvor je Krist a Kristov je Bog ! Da li je on s toga naš Bog to ostaje na svakom pojedincu da sam odluči.

      Odgovori Subota, 01.12.2018. u 10:55
    • Avatar granko

      granko: harac420: Teško pitanje. Nešto kao zašto smo stvoreni ne savršeni –pa pošto smo takvi normalno da i griješimo i onda još zbog toga navodno kažnjeni. Odgovor postoji ili pokušaj odgovora tj. moje mišljenje zasnovano na Kristovom nauku a i malo ...prikaži još! o fizike ali bio bi dugačak bar dvije stranice pa ne znam da li je prikladno. Kad stignem napisati ču ako te uopće još zanima .

      Odgovori Subota, 01.12.2018. u 10:56
    • Avatar harac420

      harac420: zanima me, ali vec vidim odprilike sta ce to bit, to ce bit 2 stranice velikih rijeci koji zapravo nista ne znace tipa " duh sveti ce otkrijepiti sve duse koje su se spremne isprati kristovom krvlju" znaci nisi nista ...prikaži još! reko a zbunio si i sebe i mene! ako nije tako onda slobodno napisi ja cu sa odusevljenjem procitat jer do sad nitko nije znao objasniti svoj odgovor! ljudi se razocaraju kad cuju to pitanje jer vide da nema smisla ali nekako se natjeraju da o tome ne razmisljaju.. bog je sveznajuc i to znaci da on zna sve sta je bilo sve sta je sad i sve sta ce biti , bog je znao da cu ja pisat ovaj komentar prije nego sta sam se ja rodio, znao je u kojim situacijama cu bit i kojim putem cu krenut! i onda me na kraju kazni za nesto sta je zapravo vec unaprijed odredjeno a na meni je samo da odzivim to , sudbina mi je vec ispisana , bog zna di cu ja na kraju zavrsit!

      Odgovori Subota, 01.12.2018. u 11:02
    • Avatar granko

      granko: harac420:Teško je to za objasniti a ne bi želio da ispadnu dvije stranice velikih riječi koje ništa ne znače. Pa ču zato biti kratak. Apostol Ivan kod Hrama susretne jednog farizeja koji mu reče: »Taj Nazarećanin vas je prevarom skrenuo ...prikaži još! sa pravoga puta, zatvorio je vaša srca i odvojio vas od predaje vaših očeva«. Ivan nakon toga tužna srca pođe od hrama prema Maslinskoj gori, gdje mu se ukazuje uskrsli Isus u svjetlosnom obličju i predaje mu tajno učenje koje se tiče stvaranja,pada i spasenja čovječanstva. To učenje zapisano je u evanđelju koje se zove Ivanov apokrif. Ono će ti jasno dati odgovor na pitanje koje ti tražiš ! To spada u apokrifna evanđelja i „Crkva“ ih smatra nepravovaljanima stoga ona nisu uvrštena u Bibliju a moglo bi se reći da su čak i sakrivena te njihovo znanje zaboravljeno. Mnooga od njih su možda lažna a mnoga možda i nisu. Na tebi je da prosudiš ! Budući da si ti postavio ispravno pitanje sigurno ćeš znati da li je lažno ili ne .

      Odgovori Nedjelja, 02.12.2018. u 10:52
    • Avatar harac420

      harac420: kako cu znat dal je lazno ili ne? ja mogu samo pitat i onda procjenit, ali nikako znat! ali mogu to pitanje i drugacije postavit, dali je moralno da se grijeh oca prenosi na djecu? dali je ok ako ti ...prikaži još! mene udaris da ja tvoje dijete udarm? dali je to moralno? dali je to dobro?

      Odgovori Nedjelja, 02.12.2018. u 11:31
    • Avatar granko

      granko: Da u pravu si što se tiče procjene i znanja. Nije ok ako ti mene udaris da ja udarim tvoje dijete !!! Pokušaj pročitati Ivanov apokrif.

      Odgovori Nedjelja, 02.12.2018. u 16:20
    • Avatar harac420

      harac420: pa kako je onda ok, da cjelo covjecanstvo dobiva istocni grijeh sa rodjenjem? znaci mi smo bebe koje su gresne ! grijeh koji se prosljeduje jos od adama i eve! to nije moralno, i bog kao cisto dobro , cista ...prikaži još! ljubav to tako postavi? napravi takvu konstrukciju?

      Odgovori Ponedjeljak, 03.12.2018. u 11:00
  • Default avatar - Pokup
    Pokup

    do sada nas je bog uvodio u napast , sada budu tu rabotu preuzeli božji izaslanici popovi.

    1 Petak, 30.11.2018. u 09:22
  • Default avatar - Ivan_Ninic
    Ivan_Ninic

    Koliko poznam bibliju Isus je naučio svoje učenike i ostale sljedbenike očenaš i sada su popine odlučile to promijenit? Znam sad će mnogi reči da su krivo protumačene neke riječi u molitvi pa se to ispravlja, nakon navodnih 2000 godina ...prikaži još! tek se sada našao netko "pametan"??! Znači svi oni koji su ikad izmolili očenaš zapravo su bogohulili jer su tom rječju pretpostavljali da ih "bog dovodi u napast" hmmm....

    Petak, 30.11.2018. u 10:12
  • Avatar Lun@777
    Lun@777

    Meni sasvim nebitno.

    Petak, 30.11.2018. u 08:50
  • Avatar Kripton Lon
    Kripton Lon

    Trla baba lan... Otkrivena je nova topla voda, ovo neću ni komentirati preglupo je...

    Petak, 30.11.2018. u 11:56
  • Default avatar - Cronik1
    Cronik1

    I ne treba mijenjat riječi Očenaša....

    Petak, 30.11.2018. u 10:35
  • Default avatar - Mošsimislit
    Mošsimislit

    Jutarnji laksativ...nema boljeg od popovskog laprdanja

    5 Petak, 30.11.2018. u 08:47
  • Default avatar - kruno babić1980
    kruno babić1980

    O Vatikane,bludnico teška!

    Petak, 30.11.2018. u 11:10
  • Default avatar - garobul
    garobul

    a sta su.....ne uvedi nas u napast...izbacili ..ne..

    Petak, 30.11.2018. u 09:57
  • Default avatar - čoviksjuga
    čoviksjuga

    I treba ostati kao do sada !

    Petak, 30.11.2018. u 09:14
  • Default avatar - blade123
    blade123

    Ovaj isti vakula 🤣🤣

    Petak, 30.11.2018. u 09:09
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Neko novo vrijeme neki novi klinci.

    Petak, 30.11.2018. u 08:41
  • Avatar Štomigljivac Preskrijancije
    Štomigljivac Preskrijancije

    "...Et ne nos inducas in tentationem, sed libera nos a malo. Amen." Latinski prijevod je doslovno:"i ne uvedi nas u napast"...! Papa je , dakle u pravu - Bog nikoga ne uvodi u napast. Prije ili kasnije, biti će kako On kaže!

    4 Petak, 30.11.2018. u 09:07
    • Avatar Demetra

      Demetra: Nisi shvatio, Papa ne želi mijenjati latinski izvornik, nego talijanski tekst. U talijanskom je, naime, upotrijebljen glagol C'INDURRE (In Tentazione, Ma Liberaci Dal Male. Amen.), a on bi se mogao prevesti više kao voditi nas, odnosno "ne vodi nas u ...prikaži još! vodi nas u napast".....

      Odgovori Petak, 30.11.2018. u 10:34
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Koja je poanta molitve ako jje onako kako on kaze? Ne dovodi u napast? Reci to nevinim umrlim ljudima od najtezih bolesti..

      Odgovori Petak, 30.11.2018. u 10:57
    • Avatar Štomigljivac Preskrijancije

      Štomigljivac Preskrijancije: ---->> Demetra; Talijanski izmijenjeni tekst imao bi sada značenje: „ne napusti nas u napasti“ , ali i Francuzi su tekst zamijenili i značio bi otprilike: „Ne dopusti da padnemo u napast.“ Tako bi trebali izmijeniti i mi, obzirom da i ...prikaži još! dalje (Bog) :"uvodi nas u napast" (Hrvate). Papa Frane je preporučio svima, a ne samo Talijanima i na kraju s Njim ili nakon Njega- naši će biskupi morati izvaditi figu iz džepa i prihvatiti izmjenu. Doduše, u našu odbranu, Papi bi se moglo zamjeriti to što nije mijenjao latinski original koji smo mi doslovno preveli na Hrvatski. Toliko daleko se niti Papa nije usudio poći...

      Odgovori Petak, 30.11.2018. u 12:07
    • Avatar Demetra

      Demetra: I bolje mu je ;)

      Odgovori Petak, 30.11.2018. u 16:00
  • Avatar GovnaraSmrti
    GovnaraSmrti

    prvo ste morali pitati Boga smijete li mijenjati molitvu

    1 Petak, 30.11.2018. u 08:44
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message