U 24sata imamo 135 novih funkcija koje u zadnjih pet godina nisu ni postojale - rekla je direktorica prodaje 24sata Mirjana Glavak. Dodala je kako se to ne događa slučajno već planski...
'Tisak neće izumrijeti, morat će se prilagoditi i promijeniti'
Tisak neće izumrijeti. Morat će se prilagoditi i promijeniti, ali će i dalje imati svoje čitatelje, sukus je sudionika panela 'New revenue projekti' na 11. Weekend media festivalu u Rovinju. Na panelu koji je vodila Manuela Šola, vlasnica Komunikacijskog laboratorija, sudjelovali su Mirjana Glavak, direktorica prodaje 24sata, Ivana Galić Baksa s Nove TV, Uroš Hakl iz slovenske Večer Skupine i Robert Čoban iz srpske medijske tvrtke Color Press Groupe.
Sudionici su razgovarali o novim trendovima i kako se vremena mijenjaju pa se mediji trebaju prilagođavati čitateljima.
- Kriza je u 24sata došla kao ogledalo.U Styria grupi smo imali sreću s projektom Incubator u kojem podržavamo inovativne ideje poput JoomBoosa i Miss7. Digitalizacija znači tehnologija. U 24sata imamo 135 novih funkcija koje u zadnjih pet godina nisu ni postojale - rekla je Glavak. Dodala je kako se to ne događa slučajno već planski.
- Ako se ne investira u nove vrijednosti što čitatelji traže, onda vas nema - rekla je direktorica prodaje 24sata. Na to se nadovezao Čoban:
- Mediji su prije 10-ak godina pretrpjeli dva udarca. Jedan je globalna kriza, a drugi pojava pametnih telefona što je potpuno promijenilo percepciju medija i zbog toga su potrebne nove ideje.
Mirjana je dodala kako je jedna od novijih stvari projekt 24sata konferencija 'Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska' u kojem 'sukobljavaju' ministre, vladu, stručnjake.
- Tu su uključeni novi kreativni ljudi koji imaju ideju i koncept. Mogli bismo reći da imaju neki svoj jezik koji starije kolege ponekad ne razumiju, ali uz dobru ideju i koncept i pomoć pravog mentora, to se može realizirati. Zbog toga imamo škole i edukacije te jaki sustav mentorstva - rekla je Glavak.
Navela je i, također velike projekte 24sata, 'Nestali' i 'Ponos Hrvatske'. Projekti su to za 'male i obične ljude'. Neki još tragaju za nestalima u Domovinskom ratu, a nagrada 'Ponos Hrvatske' dodjeljuje se nepoznatim ljudima koji su svojim herojskim činom napravili dobro djelo.
- To su priče koje često zaslužuju naslovnicu. Ponos Hrvatske već 14 godina glorificira dobra djela. U tom projektu surađujemo s televizijom i drugim institucijama - rekla je Glavak. Slovenski sudionik Hakl složio se da su upravo takvi projekti budućnost medija i novinarstva.
- To se posebice odnosi na tiskane medije odnosno dnevne novine. Neće se moći više prenositi što se dogodilo dan ranije nego će morati ponuditi svoj ekskluzivni sadržaj da privuku čitatelje - zaključio je.