Obavijesti

Promo sadržaj

Tommy daruje 5 automobila i 100.000 kn na karticama

Tommy daruje 5 automobila i 100.000 kn na karticama
5

Nagradna igra u vodećem hrvatskom trgovačkom lanac traje do 2. prosinca u preko 200 poslovnica u zemlji. Svakog tjedna po pet kupaca osvojit će po 1000 kuna na potrošačkoj kartici, a 10 njih po 500 kuna

Kupci, pozor! Trebate novi automobil, siguran i prostran? Baš takvog ljepotana možete osvojiti u velikoj nagradnoj igri koja je u Tommy trgovinama počela 29. rujna i traje do 2. prosinca.  To je dosad jedna od najvećih nagradnih igara u kojoj kupci mogu osvojiti čak pet automobila Jeep Compass  legendarne marke, prepoznatljive dijem svijeta.  No, to nije sve. Osim toga, tu je i deset tjednih izvlačenja u kojima se dijele potrošačke kartice. Tako će svakog tjedna po pet najsretnijih kupaca osvojiti po 1000 kuna na kartici, a 10 njih po 500 kuna na potrošačkoj kartici. A pravila nagradne igre su jednostavna. Za svakih potrošenih 100 kuna u Tommy trgovinama, kupac dobiva jedan kod, za 150 kuna dva koda, a za 200 kuna i više tri koda. Kodove je potom potrebno prijaviti na web www.tommy.hr ili ih poslati SMS-om na broj 60036. Uz kod treba navesti ime, prezime, adresu i grad. 

Tommy je jedan od vodećih hrvatskih trgovačkih lanaca, najveća kompanija i najveći poslodavac u Dalmaciji i južnoj Hrvatskoj, a po ukupnom prihodu spada u hrvatski TOP 25, te spada u red 10 najvećih kompanija u privatnom vlasništvu. Trgovački lanac trenutno čini preko 200 prodajnih mjesta, u četiri prodajna formata, koja su rasprostranjena po cijeloj Hrvatskoj u nekoliko Županija, a s posebnom koncentracijom u četiri dalmatinske Županije. U Splitsko¬-dalmatinskoj županiji kao domicilnoj, Tommy je i službeno tržišni lider u maloprodaji, a tržišni udjeli i na ukupnom hrvatskom tržištu stalno rastu. Kupcima nudi povoljne prodajne cijene s naglaskom na povoljan omjer cijene i kvalitete proizvoda i usluga, a osim toga, tu si i stalne akcije koje ponudu čine još atraktivnijom i konkurentnijom.

- Naš je cilj zadovoljan i lojalan kupac koji u Tommyju kupuje povoljno, kvalitetno, ugodno, brzo i sigurno - naglašavaju iz Tommyja. U Tommyjevim prodavaonicama dnevno kupuje preko 250.000 lojalnih potrošača. 
 

Pokretanje videa...

00:17
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Velika analiza zadovoljstva zaposlenika u 2023.
PROMO

Velika analiza zadovoljstva zaposlenika u 2023.

“Da ja vodim ovu tvrtku, donosile bi se drugačije odluke”: Hrvati su na poslu najzadovoljniji suradnjom s kolegama, ali nisu lojalni svom poslodavcu

U Našicama otvoren inovativan i jedinstven Pedagoški šumski centar „Šumski Radoznalci“
PROMO

U Našicama otvoren inovativan i jedinstven Pedagoški šumski centar „Šumski Radoznalci“

Pedagoški šumski centar „ŠUMSKI RADOZNALACI“ je jedinstveni Centar u Hrvatskoj, lociran u srcu prirode, u Našicama. To je mjesto gdje djeca, u manjim skupinama, iskustveno uče kroz igru u prirodi, u okruženju predivnih šuma i cvjetnih livada.
Favbet novom inicijativom pomaže boksačkim klubovima diljem hrvatske
PROMO

Favbet novom inicijativom pomaže boksačkim klubovima diljem hrvatske

Podrška lokalnim klubovima za rast I razvoj mladih boksačkih talenata